Gå til innhold

FAC: 20.02.2011 Leyton Orient v Arsenal, Brisbane Road


Xanman

Anbefalte innlegg

20.02.2011

Leyton Orient - Arsenal

FA-cupen

17:30 @ Brisbane Road

 

Theo-Walcott-Arsenal-v-Barcelona-Feb-2011_2564430.jpg

 

Orient news:

Matthew Spring er tvilsom etter å ha mistet de to siste kampene med et ankelproblem. Adam Chambers er også ute, men ellers er stallen skadefri.

 

Forventet startoppstilling:

 

You tell me.

 

-----------------------------------------

 

Arsenal news:

Theo Walcott fikk seg en liten smell mot Barca, men han er sannsynligvis klar til denne kampen. Johan Djourou forventes også å være klar igjen etter et lite ryggproblem. Bacary Sagna er tilgjengelig igjen etter sin suspensjon, mens Abou Diaby fortsatt er suspendert. Chamakh er tilbake i stallen etter å ha måttet stå over Barca-kampen.

 

Forventet startoppstilling:

 

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastién Squillaci - Kieran Gibbs

Cesc Fábregas - Denílson - Tomas Rosicky

Nicklas Bendtner - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

J. Jones

A. Whing E. Omozusi B. Chorley C. Daniels

J. Smith J. Crowe S. Dawson D. Cox

A. Revell P. M'Poku

 

Bøtte med drit

Eboue Kozzer(Song/Miquel) Squid Gibbs

Wilshere Denilson Rosicky

Bendtner Chamakh Arshavin

 

To lag med fantastiske resultater i de siste kampene (LO 4-1 Bristol og Arsenal 2 - 1 Barca). Begge lag i god form, så dette blir en jevn kamp. 0-5?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg frykter også at søppelbøtta starter i mål. Men ryktene sier at Almunia bare stod i mål mot Huddersfield for å vise seg frem for eventuelle interesserte før vinduet stengte. Hvis det stemmer, kan det godt være at Szczesny starter i morgen. Han trenger alle de kampene han kan få.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte samme tanken, Hoff. Vi har ikke akkurat vært overbevisende mot motstand fra lavere divisjoner i år, og med Squllaci i midtforsvaret vet man aldri hva som vil skje. Håper Wenger ikke gjør for mange endringer til denne kampen, for vi må opprettholde momentum i denne perioden. Tror vi får se denne startoppstillingen i morgen:

 

Szczesny

Sagna - Squillaci - Koscielny - Gibbs

Rosicky - Song - Denílson

Bendtner - Chamakh - Arshavin

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Vittigheter blir ikke kulere hvis du skriver de på engelsk.

Uenig, syns omtrent alt høres morsomere/bedre ut på Engelsk.

 

Uansett så spilles kampen ikke kampen i dag, men i morgen.

Lenke til kommentar

Vittigheter blir ikke kulere hvis du skriver de på engelsk.

Uenig, syns omtrent alt høres morsomere/bedre ut på Engelsk.

 

Uansett så spilles kampen ikke kampen i dag, men i morgen.

 

Nei nei nei, du tar så feil. Er du også en av de som synes Nils Johan Semb høres smart ut når han bruker ord som "smartness" og "passion"? Eller synes du kanskje Fjørtoft og Erik Solèr er gode studioverter? Mitt inntrykk er at folk som jevnt over veksler inn engelske ord og uttrykk i dagligtalen gjør det enten 1) pga manglende intelligens eller 2) pga det er trendy, jfr. ordet "funny" istedenfor "morsomt/kult/fett". Så kan du selv velge hvilken kategori du passer inn i. Kanskje du var vittig igjen forresten, er litt sliten i dag.

 

Men da forstod jeg poenget, sorry for at jeg blingset med datoen. Men poenget mitt står allikevel.

Endret av The Hoff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

For det første, så var ikke poenget mitt og være morsom. Det var bare det første jeg tenkte når jeg så innlegget ditt. For det andre så er du inne på noe annet her. Og blande inn engelske ord i en norsk setning er ikke det samme. Det skal jeg innrømme høres helt banalt ut. For det tredje så bryr jeg meg svært lite om hvilken av dine kategorier jeg er i.

 

 

Når det er sagt så syns jeg Fjørtoft & Co blir værre og værre for hver eneste sending.

Lenke til kommentar

Ikke noe hadde vært mer typisk enn at Arsenal røyk ut i dag. Onsdag: Seier mot Barcelona. Lørdag: Tap mot Leyton Orient. Hadde vært komisk, dere leste det her først!

 

Arsenal ryker neppe ut mot dette laget. Wenger bør starte med en solid start 11,så bytte ut når laget har sikret seieren. Ikke motsatt.

Lenke til kommentar

Gutta på Arsenal-Mania er meget skeptiske foran kampen. De er redd for at LO sin mildt sagt begredelige gressmatte skal ødelegge for Arsenal.

 

De fleste tipper et jevnt resultat med 2-1 til et av lagene.

 

Selv skal jeg ikke si hva jeg tror, men det er enormt typisk Arsenal å spille en ræva kamp etter å ha spilt en god en. Et lag bestående av B-spillere tror jeg ikke er oppskriften på suksess i denne kampen. LO har nok en psykologisk fordel i og med at de har ingenting å tape pluss at de spiller hjemme. Man U slet jo til tider med Crawley Town i dag. Cup er cup!

 

PS: Tror nok Arsenal går greit videre. 0-2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...