Datasmurf Skrevet 20. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2011 Det som skjer i Libya og at vi visstnok er i krig med dem nå, eller hva søren som foregår. Og Sør-Afrika. Jeg har gitt opp det landet helt og holdent. Lenke til kommentar
koots Skrevet 20. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2011 Hva er galt med Sør-Afrika Datasmurf? Mye av sporten her til lands greier jeg meg helt fint uten å bli for engasjert. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2011 Rage @ datasmurf. Men fotball. Fotball bryr meg så lite. Herregud for eit styr. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Libya. De har jo krig nedi der 24/7, hva er nytt denne gangen? Bli venner for faen 2 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Alt som kommer fra Usa bryr meg midt i hølet, da mener jeg ALT! Må si meg enig med deg her, pluss facebook og twitter Osv. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Usa kunne sunket i havet for min del, ville hatt en feiring jeg:) 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Politikk generelt. Jeg driter en lang marsj i det. Jeg stemmer ikke ved valg, ergo indikerer at jeg at det er for meg revnende likegyldig hvem som styrer by og land (det ER jo det. Akkurat samme dritten skjer uansett. Alle valgløfter blir brutt, uansett). Dermed klarer jeg å unngå (dritkjedelige) politikk-diskusjoner på fest. Also: Alt i VG/Dagbladet som står mellom sporten og tegneseriene (aka kultur/rampelys-sidene) kan ta seg et tak. Vil jeg lese kjendissladder, kjøper jeg Se og Hør (og det gjør jeg ikke). Drit i tabloidiseringen, begynn å være en nyhetsavis i stedet. Aftenposten/Adresseavisen > VG/Dagbladet. Edit: Rettet skriveleifer. Endret 21. mars 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2011 Fotball, ski, det meste av sport... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Universet. Vi klarer aldri å reise noe langt av betydning likevel i min levetid, og nærmeste stjerne er hele 4 lysår herfra. Stjernehimmelen er som et gammelt maleri. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Mainstream-musikk. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 ^OMFG I SO ALTERNATIVE FUCK THOSE MAINSTREAM BITCHES 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Bryr meg midt i rattata om disse hipster-browserne. 3 Lenke til kommentar
traktortruls2 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Alt som kommer fra Usa bryr meg midt i hølet, da mener jeg ALT! Må si meg enig med deg her, pluss facebook og twitter Osv. McDonald's? Alle de amerikanske filmene og tv-seriene? Lenke til kommentar
traktortruls2 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Politikk generelt. Jeg driter en lang marsj i det. Jeg stemmer ikke ved valg, ergo indikerer at jeg at det er for meg revnende likegyldig hvem som styrer by og land (det ER jo det. Akkurat samme dritten skjer uansett. Alle valgløfter blir brutt, uansett). Dermed klarer jeg å unngå (dritkjedelige) politikk-diskusjoner på fest. Så politikk påvirker deg ikke på noen måte? Du merker aldri noe som du irriterer deg over som kunne vært bedre om det var noen andre som satt med makten? (haha kanskje litt teit formulert, men du skjønner hva jeg mener ) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Politikk generelt. Jeg driter en lang marsj i det. Jeg stemmer ikke ved valg, ergo indikerer at jeg at det er for meg revnende likegyldig hvem som styrer by og land (det ER jo det. Akkurat samme dritten skjer uansett. Alle valgløfter blir brutt, uansett). Dermed klarer jeg å unngå (dritkjedelige) politikk-diskusjoner på fest. Så politikk påvirker deg ikke på noen måte? Du merker aldri noe som du irriterer deg over som kunne vært bedre om det var noen andre som satt med makten? (haha kanskje litt teit formulert, men du skjønner hva jeg mener ) Korrekt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Hva er galt med Sør-Afrika Datasmurf? Mye av sporten her til lands greier jeg meg helt fint uten å bli for engasjert. Alt som Louis Theroux har tatt opp i dokumentarene sine om landet. Så de da jeg postet kommentaren. Samt vuvuzelaene. :| Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Vuvuzela er for meg også revnende likegyldig. Publikums-"bråk" eller dronende ensformig lyd? Mye det samme, gett. Hadde aldri noe problem med vuvuzelaen under VM, bare å dempe TVen litt (og se på svensk TV - siden de norske VM-kommentatorene var en orgie i klisjeer, tomt prat og demonstrasjon i kunsten å ikke følge med på det man prater om). Endret 13. april 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Alt det meningsløse folk poster på facebook, type: "Spagetti til middag, nam!" "Endelig hjemme fra jobb/skole. Nå skal det bli godt å slappe av!" "En fin helg i høyden." Osv. Statuser som ikke gir meg noenting fra mennesker som ikke akkurat står meg nær. Kan de ta hjernen sinn i bruk å finne på noe litt mer artig eller provoserende som kan skape diskusjon, eller gi meg giggles. Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Den må jeg si meg enig i ja, Esso! Dumme statuser på Facebook irriterer! Også disse "om du ....... så kopier denne statusen og sett den på din side!" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 "Jeg drar på ferie! Huset står tomt i fire uker" *Sikkerhet: Åpen for alle* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå