Gå til innhold

Ting som for meg er klinkende likegyldige og ikke gir meg noen spesielle følelser fra eller til


SnittLeif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Politikk generelt. Jeg driter en lang marsj i det. Jeg stemmer ikke ved valg, ergo indikerer at jeg at det er for meg revnende likegyldig hvem som styrer by og land (det ER jo det. Akkurat samme dritten skjer uansett. Alle valgløfter blir brutt, uansett). Dermed klarer jeg å unngå (dritkjedelige) politikk-diskusjoner på fest.

 

Also: Alt i VG/Dagbladet som står mellom sporten og tegneseriene (aka kultur/rampelys-sidene) kan ta seg et tak. Vil jeg lese kjendissladder, kjøper jeg Se og Hør (og det gjør jeg ikke). Drit i tabloidiseringen, begynn å være en nyhetsavis i stedet. Aftenposten/Adresseavisen > VG/Dagbladet.

 

Edit: Rettet skriveleifer.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Politikk generelt. Jeg driter en lang marsj i det. Jeg stemmer ikke ved valg, ergo indikerer at jeg at det er for meg revnende likegyldig hvem som styrer by og land (det ER jo det. Akkurat samme dritten skjer uansett. Alle valgløfter blir brutt, uansett). Dermed klarer jeg å unngå (dritkjedelige) politikk-diskusjoner på fest.

 

 

Så politikk påvirker deg ikke på noen måte?

Du merker aldri noe som du irriterer deg over som kunne vært bedre om det var noen andre som satt med makten? (haha kanskje litt teit formulert, men du skjønner hva jeg mener :p )

Lenke til kommentar

Politikk generelt. Jeg driter en lang marsj i det. Jeg stemmer ikke ved valg, ergo indikerer at jeg at det er for meg revnende likegyldig hvem som styrer by og land (det ER jo det. Akkurat samme dritten skjer uansett. Alle valgløfter blir brutt, uansett). Dermed klarer jeg å unngå (dritkjedelige) politikk-diskusjoner på fest.

 

 

Så politikk påvirker deg ikke på noen måte?

Du merker aldri noe som du irriterer deg over som kunne vært bedre om det var noen andre som satt med makten? (haha kanskje litt teit formulert, men du skjønner hva jeg mener :p )

 

Korrekt.

Lenke til kommentar

Vuvuzela er for meg også revnende likegyldig. Publikums-"bråk" eller dronende ensformig lyd? Mye det samme, gett. Hadde aldri noe problem med vuvuzelaen under VM, bare å dempe TVen litt (og se på svensk TV - siden de norske VM-kommentatorene var en orgie i klisjeer, tomt prat og demonstrasjon i kunsten å ikke følge med på det man prater om).

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Alt det meningsløse folk poster på facebook, type:

"Spagetti til middag, nam!"

"Endelig hjemme fra jobb/skole. Nå skal det bli godt å slappe av!"

"En fin helg i høyden."

Osv.

Statuser som ikke gir meg noenting fra mennesker som ikke akkurat står meg nær. Kan de ta hjernen sinn i bruk å finne på noe litt mer artig eller provoserende som kan skape diskusjon, eller gi meg giggles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...