Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Dessuten er snakk om en av de mest usannsynlige historiene(sier ikke at det ikke har hendt) fra Holocaust.

Du tror fortsatt på såpe- og lampeskjerm historiene, eller iallefall holder døra på gløtt for at det er sant?

Jeg har ikke undersøkt nok om såpe og lampeskjerm historien, til at jeg gidder å ta noe standtpunkt til den, og ikke minst bombardere dere med dritt som jeg ikke kan nok om.

 

BB: jeg bedde om en side som var brukt tidligere i tråden, ikke en tilfeldig side som du hevder "har masse penger og bør derfor ha masse kilder".

Og igjen, selv om han har brukt mye tid på noe, beviser ikke det en dritt.

 

Å kalle meg "tufs" håper jeg du kan gå god for, rapporterer slike personangrep.

Lenke til kommentar

 

Holocaust er en konspirasjonsteori. En konspirasjonsteori som har fått myndighetenes sannhetsstempel. Akkurat som 9/11.

 

Når myndighetene har en konspirasjonteori kalles det aldri konspirasjonsteori.

 

Om Holocaust har jeg selv ingen teorier. Jeg sier simpelthen at om Holocaust skjedde, så vil jeg gjerne se bevisene. Kan ikke tro på noe uten å se beviser. UFOer, spøkelser, Holocaust, whatever - vis meg bevisene. Eller i det minste prøv å overbevis meg med et annet argument enn at "alle vet jo dette", eller "det er sant fordi det står i en bok."

 

Asbjørn Dyrendal propagerer akkurat det myndighetene vil at folk skal tro og mene. Hadde han bodd i Nord-Korea så hadde han propagert for blind lydighet til Kim Jong-Il. Hadde han levd i middelalderen hadde han propagert for at jorda er flat og at hekser må brennes på bål.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dessuten er snakk om en av de mest usannsynlige historiene(sier ikke at det ikke har hendt) fra Holocaust.

Du tror fortsatt på såpe- og lampeskjerm historiene, eller iallefall holder døra på gløtt for at det er sant?

Jeg har ikke undersøkt nok om såpe og lampeskjerm historien, til at jeg gidder å ta noe standtpunkt til den, og ikke minst bombardere dere med dritt som jeg ikke kan nok om.

 

BB: jeg bedde om en side som var brukt tidligere i tråden, ikke en tilfeldig side som du hevder "har masse penger og bør derfor ha masse kilder".

Og igjen, selv om han har brukt mye tid på noe, beviser ikke det en dritt.

 

Å kalle meg "tufs" håper jeg du kan gå god for, rapporterer slike personangrep.

 

Sammenlign: hva er verst, å bli kalt nazi, rasist og jødehater, eller "tufs"? Jeg har blitt kalt alt mellom himmel og jord på denne tråden uten at jeg har ropt på mamma.

 

Dessuten kalte jeg deg aldri en tufs. Jeg sa at "det du oppnår er å fremstå som en tufs."

 

Kan du se forskjellen?

 

Nå må du slutte å tjate og tulle. Begynn å diskuter det som er emnet, eller gå et annet sted. Du har bidratt omtrent null til denne diskusjonen.

 

Jeg har ikke undersøkt nok om såpe og lampeskjerm historien, til at jeg gidder å ta noe standtpunkt til den, og ikke minst bombardere dere med dritt som jeg ikke kan nok om.

 

Dette viser hvor lite seriøs du er. Du "gidder ikke" å undersøke noe som har blitt presentert som en hellig sannhet til millioner av mennesker? Du syns ikke det er viktig at tyskerne ble beskyldt for å lage lampeskjermer av jøders hud? Helt uvesentlig? Og helt OK om det viser seg å være en løgn - hvilket det selvsagt er?

 

Og du ser på deg selv som et moralsk menneske?

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Holocaust er en konspirasjonsteori. En konspirasjonsteori som har fått myndighetenes sannhetsstempel. Akkurat som 9/11.

 

Når myndighetene har en konspirasjonteori kalles det aldri konspirasjonsteori.

 

Om Holocaust har jeg selv ingen teorier. Jeg sier simpelthen at om Holocaust skjedde, så vil jeg gjerne se bevisene. Kan ikke tro på noe uten å se beviser. UFOer, spøkelser, Holocaust, whatever - vis meg bevisene. Eller i det minste prøv å overbevis meg med et annet argument enn at "alle vet jo dette", eller "det er sant fordi det står i en bok."

 

Asbjørn Dyrendal propagerer akkurat det myndighetene vil at folk skal tro og mene. Hadde han bodd i Nord-Korea så hadde han propagert for blind lydighet til Kim Jong-Il. Hadde han levd i middelalderen hadde han propagert for at jorda er flat og at hekser må brennes på bål.

 

HAHAHAHAHAHAHAHAH, du er faen ikke sann. Jeg tror det er offisielt nå: BelzeBob troller!

 

En vanlig forutsetning hos dem som gjerne vil tro på konspirasjonsteorier er at de ikke selv må bevise at teoriene holder stikk.

 

Dette er vel deg i et nøtteskall?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En vanlig forutsetning hos dem som gjerne vil tro på konspirasjonsteorier er at de ikke selv må bevise at teoriene holder stikk.

 

Dette er vel deg i et nøtteskall?

 

Jeg har ingen konspirasjonsteori. Som sagt: alt jeg ydmykt spør om er om noen kan være så snill og vise meg bevisene for at de tyske nazistene utryddet 6 millioner forsvarsløse jødiske menn, kvinner og barn i andre verdenskrig.

 

Kan ikke Holocaust-teorien bevises, så må godeste Asbjørn tilføye Holocaust på sin liste over latterlige konspirasjonsteorier.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En vanlig forutsetning hos dem som gjerne vil tro på konspirasjonsteorier er at de ikke selv må bevise at teoriene holder stikk.

 

Dette er vel deg i et nøtteskall?

 

Jeg har ingen konspirasjonsteori. Som sagt: alt jeg ydmykt spør om er om noen kan være så snill og vise meg bevisene for at de tyske nazistene utryddet 6 millioner forsvarsløse jødiske menn, kvinner og barn i andre verdenskrig.

 

Dette viser hvor lite seriøs du er. Du "gidder ikke" å undersøke noe som har blitt presentert som en hellig sannhet til millioner av mennesker? Du syns ikke det er viktig at tyskerne ble beskyldt for å lage lampeskjermer av jøders hud? Helt uvesentlig? Og helt OK om det viser seg å være en løgn - hvilket det selvsagt er?

 

Og du ser på deg selv som et moralsk menneske?

 

Imponerende bruk av herseteknikk.

 

Jeg kan henvise deg til allment aksepterte historiebøker utviklet, skrevet og forbedret over lang tid av fagfolk og historikere. Hvis ikke det er godt nok tror jeg det er like greit du holder deg til Woina, Mr.M, Vigrid, Tore Tvedt og resten av gutteklubben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Holocaust er en konspirasjonsteori. En konspirasjonsteori som har fått myndighetenes sannhetsstempel. Akkurat som 9/11.

 

Det sier vel hvor langt fra virkligheten du lever, du har din egen fantasi verden, der ALLE ANDRE har konspirasjonteorien og du har sannheten, det er vel så godt som perfekt beskrivelse på en konspirasjonsteoretiker.

Endret av Gunfreak
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Holocaust er en konspirasjonsteori. En konspirasjonsteori som har fått myndighetenes sannhetsstempel. Akkurat som 9/11.

 

Det sier vel hvor langt fra virkligheten du lever, du har din egen fantasi verden, der ALLE ANDRE har konspirasjonteorien og du har sannheten, det er vel så godt som perfekt beskrivelse på en konspirasjonsteoretiker.

 

Forslag:

 

Om du vil overbevise noen om sannheten om Holocaust så er det kanskje bedre å komme med dokumentasjon og gode argumenter enn å begrense deg til å sette merkelapper på folk?

 

Definisjonen av konspirasjon er at to mennesker gjør noe bak ryggen på en tredje. Noe som skjer over alt, hele tiden. En konspirasjons-teori er en teori om at to eller flere personer har gjort noe bak ryggen på en tredje i et bestemt tilfelle, i en bestemt anledning. For eksempel: at nazistene gasset millioner av jøder bak ryggen på hele verden.

 

Når bevisene er lagt på bordet og det kan ettertrykkelig bevises at i dette tilfelle var det faktisk en konspirasjon - så er det ikke lenger konspirasjon-teori, men konspirasjon-fakta.

 

Og det er dette jeg vil fram til: hva tilsier at Holocaust er fakta? Altså: at 6 millioner forsvarsløse jødiske menn, kvinner og barn ble utryddet av de tyske nazistene i andre verdenskrig. En hendelse som ikke dukket opp i standard oppslagsverk og skolebøker før i ca. 1965. Opplys meg: nøyaktig hva var det som gjorde at Holocaust ble vedtatt som fakta ca. 20 år etter hendelsen? Dette er alt jeg ber om, og jeg ser ikke noe behov for å engang bruke det klisje-pregede uttrykket "konspirasjonsteori." Et uttrykk som i likhet med uttrykket "Holocaust" var ganske ukjent for almenheten inntil nylig.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så vidt jeg har sett er det bare jeg i denne tråden som henviser til Vigrid sine nettsider som grunnlag for å vri debatten inn på konkrete saker som det er mulig å sjekke opp og som er skrevet på norsk. Jeg starter på nytt igjen med en slik norsk sak som er svært betegnende for den enorme mengden med propagandaløgner som media har spredd og belønnet for å lage den ønskete hjernevaskete forutsetningen for at folk skal akseptere hatefull og ondsinnet propagandaløgn som en "konsensus" og religion. Her er forsiden til Hjemmet fra påsken 1990(tror jeg):

 

Hjemmet.jpg

 

Inne i dette bladet som sikkert ble lest av noen hundretusener norske kvinner og menn i en avslappet og hjemmekoselig atmosfære hvor guarden er helt senket og man bare leser og lagrer i underbevisstheten. Her er et bilde av Erling Bauck som serverer løgnhistorien som ledd i hatpropagandaen mot østerrikere:

 

Bauck.jpg

 

Bauck var et berømt og fetert tidsvitne som ble brukt av den norske delen av HoloCa$h-mafiaen til å hjernevaske norsk skoleungdom på ungdomsskoletrinnet og fikk penger og priser og ære i belønning. Her er et bilde av journalisten i Hjemmet som videreformidlet historien til Hjemmets lesere:

 

Woldsdal2.jpg

 

Hvis det så er noen som tror at denne journalisten er så dum at han tok denne løgnhistorien til Bauck for god fisk så gjerne for meg. Jeg gjør det imidlertid ikke. Jeg oppfatter dette som et felles opplegg mellom alle impliserte parter for å tjene HoloCa$h-konsensusen basert på løgner av denne typen. Her kommer så de tre artiklene som Vigrid har på siden sin om det:

 

http://www.sannhistorie.net/bauckmauthausen.htm

http://www.sannhistorie.net/bauckhjemmetbrev.htm

http://www.sannhistorie.net/bauckoghjemmet.htm

 

Nå. Hva skal vi så tro om alt dette? Og om dem som skaper og formidler slike løgner? Og som bruker slike løgner i hjernevaskingen sin av ungdom?

 

Og sist, men ikke minst, om alle disse zombiene som skryter av intelligens og kunnskap og tro på ytringsfrihet og sannhet og så videre som ikke stiller hele dette systemet av løgnere og svindlere til rette i full offentlighet? Det er hva jeg synes er det verste med det hele.

 

Mener å ha lest noe slikt som at "Det eneste som skal til for at ondskapen skal vinne er at gode menn tier".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er alle verdens journalister samlet om et felles komplott mot deg Woina. Foreslår at du våker opp av din paranoide/schizofrene verden.

 

Hva syns du om videoklippene med Ernst Zündel?

 

Forresten: hvorfor kan ikke norsk media også intervjue Holocaust-benektere? Ettersom det fins så kolossalt mye bevis for Holocaust så hadde vel dette vært en god ide. Så alle kan få se at benekterne er pling i bollen og enhver tvil kan for evig begraves?

 

Mr.M

 

Kjempebra klipp. Zündel kan virkelig svare for seg. Lærerikt å høre på han også. Og dette er grunnen til at Holocaust-benektere ikke får komme på TV lenger. De har for mange ubehagelige fakta man ikke kan risikere at hopen skal få vite.

 

Slik er det i vårt frie og demokratiske samfunn. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har ikke undersøkt nok om såpe og lampeskjerm historien, til at jeg gidder å ta noe standtpunkt til den, og ikke minst bombardere dere med dritt som jeg ikke kan nok om.

 

Dette viser hvor lite seriøs du er. Du "gidder ikke" å undersøke noe som har blitt presentert som en hellig sannhet til millioner av mennesker? Du syns ikke det er viktig at tyskerne ble beskyldt for å lage lampeskjermer av jøders hud? Helt uvesentlig? Og helt OK om det viser seg å være en løgn - hvilket det selvsagt er?

 

Og du ser på deg selv som et moralsk menneske?

Vennligst hev ut hvor jeg sier at det på grunn av mangel av gidde, jeg ikke har undersøkt noe om lampeskjerm historien, takk.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er alle verdens journalister samlet om et felles komplott mot deg Woina. Foreslår at du våker opp av din paranoide/schizofrene verden.

 

Hva syns du om videoklippene med Ernst Zündel?

 

Forresten: hvorfor kan ikke norsk media også intervjue Holocaust-benektere? Ettersom det fins så kolossalt mye bevis for Holocaust så hadde vel dette vært en god ide. Så alle kan få se at benekterne er pling i bollen og enhver tvil kan for evig begraves?

 

Mr.M

 

Kjempebra klipp. Zündel kan virkelig svare for seg. Lærerikt å høre på han også. Og dette er grunnen til at Holocaust-benektere ikke får komme på TV lenger. De har for mange ubehagelige fakta man ikke kan risikere at hopen skal få vite.

 

Slik er det i vårt frie og demokratiske samfunn. :)

 

Hele HoloCa$h-løgnen kan kun opprettholdes hvis all kritikk undertrykkes og kritikerne demoniseres og kriminaliseres. Det har intet med feighet fra løgnerne og deres troende menighet å gjøre, men med smarthet og nødvendighet. Her er en liten sak på Wikipedia om hvordan de sensurerer:

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Juritzen_direkte

 

Avsnittet heter: Refleksjoner.

 

Sannheten er at i åpen og direkte TV-debatt hadde de troende blitt knust:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke holocaust-deniers'ene som bare er ute etter penger og oppmerksomhet, hvorfor er det utelukket?

 

Gi meg et eksempel på en eneste person som har tjent gode penger på å benekte Holocaust.

 

Jeg kan gi deg omlag 50 eksempler på personer som har mistet sine formuer pga at de benektet Holocaust.

 

Og jeg kan gi deg eksempler på de som har tjent gode penger på å propagere Holocaust-myten.

 

Denne diskusjonen er jeg redd du vil tape.

 

Hey buddy - vil du vinne en duell er det best å være sikker på at du har kuler i revolveren.

 

western-duel%281%29.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ernst Zundel on CNN (1985)

 

http://www.youtube.com/watch?v=_y9eg0KX7-I

http://www.youtube.com/watch?v=J7AcUEc5T-8

 

Disse to uhøflige bøllene/programlederne avslører seg totalt med måten de opptrer på. Ingen tvil om hvem som kommer best ut av det; Zundel

 

Herregud, hør på de idiotene som intervjuer ham, det er helt utrolig! Istedenfor å diskutere sak, flyr de på ham med helt usaklige spørsmål og "argumenter", f.eks. hvorfor han bor i Kanada og ikke Tyskland?! :blink: Har ikke sett på maken til umodenhet... :wow:

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er alle verdens journalister samlet om et felles komplott mot deg Woina. Foreslår at du våker opp av din paranoide/schizofrene verden.

 

Dette må du nok bevise.

Det er presantert bevis i tråden som trekker gode tvil på "den offisielle historien", og de er fortsatt ikke tilbakebevist.

Vi er på ... 90 sider? Og ingen har kunnet komme med harde fakta som beviser Holocaust.

I en rettsak hvor de hadde tilgang på universiteter og harde fakta i 1985 fikk de heller ikke til å skaffe bevis.

Så langt kan vi legge alle "eksperimentene" som Nazi tyskland utførte som kostet liv av jøder samt Einzatsgruppens jødemord som "beviste", men vi mangler fortsatt gassingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...