Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Hei igjen, BelzeBob.

 

Er ikke hun dama på filmen hun som prumper diamanter og spiser og prumper og spiser dem i flere år i en eller annen interneringsleir? Joda, for her kjenner jeg henne igjen i denne artikkelen. Og hvor ellers enn hos Vigrid? Her er i alle fall et bilde fra artikkelen som viser dette kunststykket:

 

zisbl01.jpg

 

Og her er Vigrid sin artikkel for dem som har lyst til å lese den. Inne i artikkelen er det en link videre til Eric Hunt sin artikkel om diamantprumperen:

 

http://www.sannhistorie.net/zisblatt.htm

 

Jeg må le. Og med disse løgnene ble jødedama verdenskjendis i en film om HoloCa$h og subber inn penger. Skjønner godt at Vigrid kaller denne løgnbaserte pengemaskinen HoloCa$h:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg må le. Og med disse løgnene ble jødedama verdenskjendis i en film om HoloCa$h og subber inn penger. Skjønner godt at Vigrid kaller denne løgnbaserte pengemaskinen HoloCa$h:-)

Ja pga. "ei jødedame" er oppmerksomhetssyk, så må jo hele være Holocaust være en bløff!

Gratulerer du har endelig gjennomskuet Holocaust!

Lenke til kommentar

Henrik

 

Greit. Da er vi enige om at minst én person som kalles "sannhetsvitne" lyger om Holocaust og reiser rundt på skoler og holder foredrag om disse løgnene. I tillegg til å være med i Speilbergs siste Holocaust-dokumentar "The Last Days of the Holocaust." En film som sannsynligvis allerede har blitt sett av millioner og akseptert som 100% fakta.

 

Spørsmålet alle tenkende mennesker undrer på: hvilke vitner er det da som forteller sannheten? Presenter gjerne et vitne som kommer med et vitnemål som bekrefter at nazistene utryddet jødene i leirene - og samtidig er troverdig. Fortell også hvorfor dette vitnet ikke ville stille opp i Ernst Zündels rettssaker i 1985 og 1988 og fortelle hva han/hun hadde sett. Påtalemyndigheten prøvde jo desperat å få tak i et slikt vitne, men klarte det dessverre ikke.

 

Woina

 

Har kjeltringene på Vigrid.net kanskje en artikkel om den tyske kommandanten som tilstod å ha gasset ikke mindre enn 25 millioner jøder? Dette var en fyr som var gasse-sjef i en annen, mindre kjent leir. Han ble nevnt i den rasistiske nazi-dokumentaren "One Third of the Holocaust."

 

Når vi finner ut navnet på fyren kan vi jo se om Wikipedia også har en artikkel. Vi vet jo at det er uakseptabelt å bruke Vigrid som kilde. Det er i strid med reglene for Holocaust-debatt: kun kilder som i utgangspunktet bekrefter den offisielle historien kan brukes. Litt som at kun den statskontrollerte pressen i Nord-Korea kan brukes til å kritisere Kim Jong-Il. :)

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Jeg ber igjen dem som måtte være interessert i å fortelle meg hvordan det sto til med bestanden av jøder i Norge mellom 1933 og 1953.

 

Ifølge den siste folketellingen som ble gjennomført før krigen, i 1930, hadde Det Mosaiske Trossamfund i Norge 1 359 medlemmer. Den første folketellingen etter krigen, i 1946, viste at Det Mosaiske Trossamfund bare hadde 559 medlemmer, ifølge tellingene fra 1950 og 1960 var det drøyt 800 medlemmer.

http://www.ssb.no/ssp/utg/9804/1.shtml

 

Sånn.

Lenke til kommentar

Henrik

 

Greit. Da er vi enige om at minst én person som kalles "sannhetsvitne" lyger om Holocaust og reiser rundt på skoler og holder foredrag om disse løgnene. I tillegg til å være med i Speilbergs siste Holocaust-dokumentar "The Last Days of the Holocaust." En film som sannsynligvis allerede har blitt sett av millioner og akseptert som 100% fakta.

 

Spørsmålet alle tenkende mennesker undrer på: hvilke vitner er det da som forteller sannheten? Presenter gjerne et vitne som kommer med et vitnemål som bekrefter at nazistene utryddet jødene i leirene - og samtidig er troverdig. Fortell også hvorfor dette vitnet ikke ville stille opp i Ernst Zündels rettssaker i 1985 og 1988 og fortelle hva han/hun hadde sett. Påtalemyndigheten prøvde jo desperat å få tak i et slikt vitne, men klarte det dessverre ikke.

 

Woina

 

Har kjeltringene på Vigrid.net kanskje en artikkel om den tyske kommandanten som tilstod å ha gasset ikke mindre enn 25 millioner jøder? Dette var en fyr som var gasse-sjef i en annen, mindre kjent leir. Han ble nevnt i den rasistiske nazi-dokumentaren "One Third of the Holocaust."

 

Når vi finner ut navnet på fyren kan vi jo se om Wikipedia også har en artikkel. Vi vet jo at det er uakseptabelt å bruke Vigrid som kilde. Det er i strid med reglene for Holocaust-debatt: kun kilder som i utgangspunktet bekrefter den offisielle historien kan brukes. Litt som at kun den statskontrollerte pressen i Nord-Korea kan brukes til å kritisere Kim Jong-Il. :)

 

Jeg tror den du sikter til må være Kurt Gerstein. For dem som vil vite mere om han og hans "tilståelser" kan bare søke etter "The Confessions of Kurt Gerstein" som er tittelen på en bok om han og hans "tilståelser" skrevet av Henri Roques.

Lenke til kommentar

 

snip

 

Du fortsetter å bruke Vigrid som kilde ser jeg, egentlig litt synd for det ødelegger troverdigheten din.

 

Han hadde presantert nøyaktig samme material hadde han linket til arkivet til New York times.

Så hva er problemet?

Og jeg sier det igjen, for n'te gang: Hvorfor er Vigrid en invalid kilde?

Med mindre det er kildene deres er forfalskning, så er det ingenting galt i å bruke materialet der.

Å direktesitere uten å fortolke det videre derimot ville vært å bruke Vigrid som en dårlig kilde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

snip

 

Du fortsetter å bruke Vigrid som kilde ser jeg, egentlig litt synd for det ødelegger troverdigheten din.

 

Han hadde presantert nøyaktig samme material hadde han linket til arkivet til New York times.

Så hva er problemet?

Og jeg sier det igjen, for n'te gang: Hvorfor er Vigrid en invalid kilde?

Med mindre det er kildene deres er forfalskning, så er det ingenting galt i å bruke materialet der.

Å direktesitere uten å fortolke det videre derimot ville vært å bruke Vigrid som en dårlig kilde.

For nte gang, her er hvorfor vigrid er en dårlig kilde:

Ingen kildehenvisning = klipp å lim slik de vil

Sterkt "religiøs" holdninger (Blir som å lete opp bevis for guds eksistens på www.kirken.no .)

 

Og hvis andre sier akkurat det samme som Vigrid, hvorfor blir det stadig kun linket til Vigrid? Don't get it.

Lenke til kommentar

hvis andre sier akkurat det samme som Vigrid, hvorfor blir det stadig kun linket til Vigrid? Don't get it.

 

Kan du la folk få lov å bruke hvilke kilder de vil? Det er stoffet som presenteres som først og fremst er interessant. Du er en liten nazi som skal bestemme hvilke kilder man har lov å bruke. Du fremmer sensur og intoleranse.

 

Get over yourself og begynn istedenfor å diskutere de ting som Vigrid (el. andre) faktisk presenterer.

 

Spurte deg tidligere om du kunne presentere et vitnemål som er troverdig. Jeg gir deg lov å bruke hvilke kilder du vil. Også kilder jeg personlig ser på som useriøse og ubrukelige.

 

Woina

 

Gamle gode Kurt Werstein, ja.

 

220px-Kurt_Gerstein.jpg

 

25 millioner jøder hadde han personlig på samvittigheten. Spielberg skal visst snart lage dokumentar som heter "Gerstein's List." Det ryktes at filmen varer i 25 timer. En time for hver million Gerstein gasset.

 

Lenke til hellige og ufeilbare Wikipedia: https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Kurt_Gerstein

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt bakgrunnskunnskap og historisk perspektiv er ikke dumt selv om de troende tydeligvis ikke liker det. Her er en kort artikkel av Vigrid med mange fine bilder som illustrerer noe av det som lå bak den Tysklands helt legitime, rettferdige og moralsk riktige politikk inklusive innmarsjen i Polen den 1. september 1939:

 

http://www.sannhistorie.net/versailles.htm

 

 

En god og nyansert artikkel som virkelig gir perspektiv, eller?

Dødens hånd underskriver Versailles-diktatet mens pestrotten snuser på papiret. En ny storkrig var programmert for å bane vei for JWO, Jødenes nye VerdensOrden.

 

Tyskland blir ekstremt ydmyket av fra venstre på bildet en fransk negersoldat, en amerikaner i midten og en jøde som behersker media til høyre. På kulen står det "Versailles". Til høyre er NSDAP sitt nye kraftige Tyskland klare til å bryte lenkene i sin frihetskamp mot JWO og jødenes herredømme over finans, politikk og media. Og det meste annet også. Denne frihetskampen er det vi i Vigrid kjemper videre i dag på vegne av alle frihetselskende folk, nasjoner og personer.

 

En krig som ble fremprovosert av og utkjempet for å sikre jødene deres etterlengtede verdensherredømme med den jødiske verdenskeiseren som troner i det nye Salomos tempel som frimurerne skal bygge for Herrefolket på tempelhøyden i Jerusalem.

 

Merk avisen i lommen til jøden som symbol på jødenes kontroll med media. Budskapet til bildet: "Frankrike, som er degenert gjennom forbrødring med negrene og manipulert av jødene, bærer skylden for krigsutbruddet".

 

Som sagt, Vigrid kan ikke komme med noe annet enn jødehets og rasistfloskler, dette er ikke noen god artikkel, det er bare kanskje en eller annen fornuftig ting iblant all rasismen og hatet og bare atter en gang bekrefter hvor ubrukelig Vigrid er som kilde.

 

Jeg nevnte forøvrig tidligere dette med at Tyskland faktisk ble opprinnelig tatt med makt, derfor kan man enkelt påstå at Tyskland ikke hadde rett på landområdene de mistet under 1. verdenskrig uansett. Hvis Tyskland hadde rett på Polen, hvorfor har f.eks ikke Bavaria rett på sine landområder? Store deler av sør-alliansen burde jo få lov til å gå tilbake til de gamle statene sine. Prussia fikk store landområder i 1815 som følge av deres kamp mot Napoleon, de landområdene man snakker om at Tyskland urettmessig ble fratatt, var landområder de uansett hadde tjent gjennom krig tidligere. Tyskland var et imperie som kollapset etter en verdenskrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Man kan finne mye rart på vigrid.net, og sannhistorie.net som ikke har rot i virkeligheten.

 

Du vil ikke få et ufarget syn på hendelsen ut fra ""forherligelsen" og "uskyldigjøringen" av alt som er tysk" en finner på de sidene. Så kan det jo gjerne argumenteres med at andre sine kilder ikke er ufarget heller, og det kan så være. Det er forsåvidt derfor jeg har henvist til for eks riksarkivet, og bøker som nyter anerkjennelse for godt vitenskapelig arbeid internasjonalt. Og jeg tar det ikke spesielt seriøst når mine innlegg blir forsøkt tilbakevist med

 

A) Personlig tro

eller

B) NWO preik eller lignende fra vigrid.net/sannhistorie.net

 

Derfor foreslår jeg at hvis man kan finne samme materiale i en seriøs kilde (!) (som ble nevnt over her), og som ikke er oppgulpet til Tore Tvedt, så er det bedre for sitt eget diskusjonpunkt og sin egen troverdighet å bruke den seriøse kilden.

 

Det kan godt hende at dere (tre eller fire personene) ikke ser problemet med disse to kildene (vigrid og sannhistorie), men det er for å være helt ærlig greit. For en saklig god debatt er det nødvendig med en viss form for kildekritikk, og den parten som ikke klarer eller vil utøve det ut fra sin egen personlige overbevisning har "tapt". Det samme ser man i ateist vs gud trådene som dukker opp. De som refererer til Bibelen og "vet den er rett", vel.. De klarer ikke utøve korrekt kildekritikk.

Lenke til kommentar

Rampage

 

At en nettside som Vigrid.net, som er proppfull av sjeldne bilder, dokumenter og tusenvis av ting man kan sjekke opp på Google selv, er "ubrukelig" - er rett og slett nazi-prat. Slik taler en som har totalitære, fascistiske ideer som går på å fordømme alt man ikke liker og som er en trussel mot det regjerende paradigmet.

 

Face it: dere som hele tiden fordømmer og hater og er fulle av intoleranse er naziene her. "Forbrytelsen" Tvedt har gjort er rett og slett å presentere historiske fakta med sin egen kommentar. Noe som ellers gjøres på hundretusenvis av andre nettsider uten særlige protester fra noen.

 

Vis meg en eneste nettside på norsk som går like mye i dybden omkring Holocaust som Tvedt gjør. En eneste side.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

hvis andre sier akkurat det samme som Vigrid, hvorfor blir det stadig kun linket til Vigrid? Don't get it.

 

Kan du la folk få lov å bruke hvilke kilder de vil? Det er stoffet som presenteres som først og fremst er interessant. Du er en liten nazi som skal bestemme hvilke kilder man har lov å bruke. Du fremmer sensur og intoleranse.

 

Get over yourself og begynn istedenfor å diskutere de ting som Vigrid (el. andre) faktisk presenterer.

 

Spurte deg tidligere om du kunne presentere et vitnemål som er troverdig. Jeg gir deg lov å bruke hvilke kilder du vil. Også kilder jeg personlig ser på som useriøse og ubrukelige.

Igjen, jeg skal ikke bruke min tid å sjekke troverdigheten til deres(woina) kilder.

Ja folk får bruke hvilke kilder de vil, men vi har lov til å gi beskjed om hvorfor vi ikke vil ta til oss noe som er skrevet på den siden.

Jeg er selvfølgelig åpen for at dere kan kritisere våres kilder tilbake, men da må dere gi en begrunnelse hvorfor.

Lenke til kommentar

Kan du la folk få lov å bruke hvilke kilder de vil? Det er stoffet som presenteres som først og fremst er interessant. Du er en liten nazi som skal bestemme hvilke kilder man har lov å bruke. Du fremmer sensur og intoleranse.

 

 

Der dreper du jo mildt sagt det lille du hadde av troverdighet. At du aldri har lært om kildekritikk, retorikk og generell fornuft sier litt om deg som person, og hvilken kunnskap du velger å ta til deg. Latterlig.

Lenke til kommentar

Rampage

 

At en nettside som Vigrid.net, som er proppfull av sjeldne bilder, dokumenter og tusenvis av ting man kan sjekke opp på Google selv, er "ubrukelig" - er rett og slett nazi-prat. Slik taler en som har totalitære, fascistiske ideer som går på å fordømme alt man ikke liker og som er en trussel mot det regjerende paradigmet.

 

Nazi-prat? Her ble det linket til en "artikkel" som bestod av 80% propagandabilder, 20% bilder av territorielle endringer, 90% jødehets og rasisme og 10% relevante kommentarer til de få bildene.

 

Det er ingenting totalitært og fascistisk ved å fordømme dårlig kilder og idiotiske ytringer, hadde man derimot gjort som Hitler og drept eller fengslet de, så begynner vi å snakke totalitært.

 

Face it: dere som hele tiden fordømmer og hater og er fulle av intoleranse er naziene her. "Forbrytelsen" Tvedt har gjort er rett og slett å presentere historiske fakta med sin egen kommentar. Noe som ellers gjøres på hundretusenvis av andre nettsider uten særlige protester fra noen.

 

Vis meg en eneste nettside på norsk som går like mye i dybden omkring Holocaust som Tvedt gjør. En eneste side.

 

Eneste jeg er intolerant overfor er folk som ikke klarer å presentere sin side uten å ty til kjedsommelig rasisme, floskler eller konstant vitsing og angrepsposisjon. Som jeg har sagt til både liberalister, rasistser, konspirasjonstilhengere med fler: Dere ødelegger bare deres egen posisjon ved å oppføre dere som dere gjør.

 

Forøvrig, de mest oppegående holocaustdenyerne ville avfeid eller ihvertfall anerkjent de opplagte problemene med Vigrid sine artikler og "historieforskning". Eneste måten man kan akseptere Vigrid uten å anerkjenne problemene er ved å støtte deres verdier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Face it: dere som hele tiden fordømmer og hater og er fulle av intoleranse er naziene her. "Forbrytelsen" Tvedt har gjort er rett og slett å presentere historiske fakta med sin egen kommentar. Noe som ellers gjøres på hundretusenvis av andre nettsider uten særlige protester fra noen.

 

Vis meg en eneste nettside på norsk som går like mye i dybden omkring Holocaust som Tvedt gjør. En eneste side.

1. Hvordan vett vi at det er historisk fakta, når han ikke referer til noe?

2. Hundretusenvis av sider? Vil gjerne se noen av de som er brukt her i denne tråden av oss "belivers".

3. Hva har det med saken å gjøre at han har brukt mye tid på en side? Beviser det at det som er gjort er troverdig, at han har peiling på hva han snakker om, at han har en nøytralt ståsted i forhold til saken? NEI

Lenke til kommentar

"Vårke kilder" og "deres kilder"..... For noe tull. En kilde er en kilde.

 

På Holocaustinfo.net bruker jeg alle mulige kilder og jeg legger de opp på nettsiden så folk kan klikke på de selv og bekrefte at jeg ikke har tatt ting ut av løse luften.

 

Dette er langt mer enn de fleste aviser og tidsskrifter gjør. Allikevel er jeg "useriøs" fordi min konklusjon om Holocaust er at Holocaust ikke skjedde. Dette er den eneste grunnen til å kalle meg useriøs.

 

Grunnen til på kalle Tvedt useriøs er vel hans personlige syn på rasisme, Hitler osv.

 

Vel, jeg har lært mangt og meget av folk som har et vidt forskjellig syn på mange ting enn det jeg har selv. Vis meg en like bra Holocaust-side som Vigrid.net laget av en jøde, muslim eller kommunist - og jeg kommer garantert til å like den.

 

Vel, jeg liker forresten Scrapbookppages.com. Laget av en fyr som har et helt annet syn på ting enn det jeg har. Liker siden fordi den har mange bra bilder og presenterer en god del nyttige fakta. Så åpent er mitt sinn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvordan vett vi at det er historisk fakta, når han ikke referer til noe?

Jeg ser da mange referanser på Vigrid, i omtalen av det som ble nevnt tidligere i tråden?

 

http://www.sannhistorie.net/jodesaape.htm

 

Kan ikke skjønne at det plutselig ikke er "troverdig" bare fordi det står på Vigrid, all den tid det refereres til anerkjente aviser osv.

Bare synd at Vigrid ikke har gjort annet enn å oversette en annens artikkel, dermed ikke Vigrid's arbeid. Dessuten er snakk om en av de mest usannsynlige historiene(sier ikke at det ikke har hendt) fra Holocaust.

 

Så, finn en artikkel som er skrevet av(ikke omskrevet) Vigrid, med referanse.

Lenke til kommentar

Hvordan vett vi at det er historisk fakta, når han ikke referer til noe?

Jeg ser da mange referanser på Vigrid, i omtalen av det som ble nevnt tidligere i tråden?

 

http://www.sannhistorie.net/jodesaape.htm

 

Kan ikke skjønne at det plutselig ikke er "troverdig" bare fordi det står på Vigrid, all den tid det refereres til anerkjente aviser osv.

 

"Når han ikke refererer til noe"?

 

Hæ?

 

Henrik: jeg tror du lager problemer for deg selv her. Alt du oppnår er faktisk å lage masse reklame for Vigrid samt selv fremstå som en tufs.

 

Venter i spenning på at noen skal vise meg en like bra nettside på norsk om Holocaust.

 

Man skulle jo tro HL-senteret, som sikkert vasser i penger og har mange ansatte, visste mer om Holocaust enn Tvedt gjør. Gjør de det? La oss ta en titt:

 

Hmm... det er sannerlig ikke mye de sier på nettsiden sin: http://www.hlsenteret.no/

 

Åjo - her er mer om du klikker på kolonnen til høyre på siden: http://www.hlsenteret.no/kunnskapsbasen/folkemord/holocaust/218

 

Men hvor er alle bildene? Hvor er alle lenkene? Hvor er mordvåpenet Hitler brukte til å gasse minst halvparten av jødene? (Gasskamrene.) Hvordan funket gasskamrene? Hva vet vi om de? Hva med krematoriene? Hvorfor står det ingenting om nedjusteringen i Auschwitz i 1990 der 2.5 millioner "forsvant"? Hvorfor står det ingenting om de mange gangene 6 millioner jøder døde, eller holdt på å dø, før andre verdenskrig?

 

Dommen er helt tydelig: Tvedt går langt grundigere til verks enn vår offentlige autoritet HL-senteret. Og for dette skal han svi og kalles useriøs.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...