Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Hvis man velger å se bort fra argumentasjon og fakta er det ikke mye jeg eller andre kan gjøre for å bevise noe som helst. Siden revisjonistene her ser på håndfast bevis som forfalskninger gidder jeg ikke bruke mer tid her.

 

Diskusjonen har nå nådd et lavmål med useriøsitet og ignoranse og jeg innser den ikke vil gå noen vei.

 

Historiekunnskap, spesielt historie før moderne tid og i aller høyeste grad forhistorie er en usikker vitenskap. Man kan aldri oppnå sannheter om fortiden. Det er opp til forskere å samle bevis og komme med påstander og teorier. De teoriene og påstandene som har best belegg og best bevis er de som blir stående som rådende. Det er en dynamisk prosess og en teori vil bli forkastet til fordel for en annen senere.

 

De påstander og teorier vi nå har for at Holocaust og jødeutryddelse skjedde er så godt belagt at bare mennesker som enten har en politisk agenda eller bare har et sterkt, barnlig ønske om å oppdage noe nytt, vil motsi det dominerende syn i så stor grad som her.

 

Jeg gidder ikke prøve å omvende revisjonistene i denne tråden fra den snevre troen de har valgt å bekjenne seg til, og egentlig, med mindre det kommer noe nytt i tråden synes jeg den kan stenges.

Endret av Partlow
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man velger å se bort fra argumentasjon og fakta er det ikke mye jeg eller andre kan gjøre for å bevise noe som helst. Siden revisjonistene her ser på håndfast bevis som forfalskninger gidder jeg ikke bruke mer tid her.

Det er din rett og ditt valg. :)

 

Diskusjonen har nå nådd et lavmål med useriøsitet og ignoranse og jeg innser den ikke vil gå noen vei.

Jeg tror egentlig ikke at dette emnet lar seg diskutere seriøst. Til det er det for stor avstand. Det er ikke noen stor overraskelse at de involverte neppe har rikket seg en millimeter på trådens snart 100 sider.

 

Jeg gidder ikke prøve å omvende revisjonistene i denne tråden fra den snevre troen de har valgt å bekjenne seg til, og egentlig, med mindre det kommer noe nytt i tråden synes jeg den kan stenges.

Hvorfor skal en tråd stenges så lenge noen har interesse av å fortsette den? Med mindre den bryter noen regler. Det er en gammel uvane det der, at vi skal bestemme når en debatt er slutt og ikke brukerne. Noe som vi har arvet fra avisredaksjonene hvor plassen er begrenset.

 

Dog gjelder reglene for bumping forsåvidt her også, det vil si at om ingen svarer er det de som poster som har ansvaret for å komme med nye detaljer og relevant informasjon. (Hvilket ikke betyr at det er greit å poste hele Vigrids artikkelsamling på forumet, uten at det følges av argumenter som bringer noe nytt til saken.)

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ganske enig med Geir i at vi må prøve å holde en saklig tone. Og at vi må passe på at det ikke blir for mye tøys og tull. Men jeg er dypt uenig med det Partlow sier. Partlow - som ikke vil kommentere de ting jeg opplyste om i mitt forrige innlegg. Ting som definitivt er av stor betydelse for alle som er interessert i Holocaust-problematikken.

 

Partlow: kan det være du som har en "snever tro" her? En tro du klamrer deg til uansett hvilken informasjon som kommer fram. Ny informasjon? Som jeg har sagt før: jeg trodde på Holocaust som alle andre. Inntil jeg fikk se David Coles dokumentar "The Truth Behind the Gates of Auschwitz" og satte i gang å granske Holocaust fra en ny og kritisk synvinkel. Jeg gikk gjennom flere stadier: fra å mene at Holocaust "bare" var overdrevet - til den overbevisning jeg har i dag som er at Holocaust simpelthen aldri skjedde. Jeg er ingen fanatiker, men simpelthen en helt vanlig fyr som har kommet frem til at vi blir systematisk løyet til om denne hendelsen som presenteres som en av det tyvende århundres viktigste. En hendelse som ingen kan benekte har kolossale politiske, finansielle og også psykologiske konsekvenser.

 

Joda - når Partlow viser dokumenter som sier at Einsatzgruppen henrettet så-og-så mange hundre tusen jøder, så får jeg rett og slett akseptere dette. Som bevis for at Einzatsgruppen henrettet så-og-så mange hundre tusen jøder. Men spranget derfra til "Holocaust" med sine "6 millioner" og "gasskamre" er enormt. Og likeså er det et enormt sprang fra nøktern objektivitet til fantastiske konklusjoner å si at Den Endelige Løsning = fysisk utryddelse av jøder.

 

Når vi legger til det faktum at Holocaust-historien er proppfull av dokumenterte løgner og bedrag, samt trusler, vold og sjikanering mot alle som våger utfordre den vedtatte historien - så synes jeg absolutt det er på sin plass å prøve å komme til bunns i alt dette. Og også være skeptisk til alt som presenteres - av den parten som vant krigen - som beviser.

 

I resten av diskusjonen så håper jeg vi kan unngå at folk kaller hverandre "nazister", "jødehatere" o.l. samt lar være å stemple nettsider og kilder som ubrukelige bare fordi de som har disse nettsidene/kildene har et annet syn på ting enn det man har selv.

 

Alle kan ha noe å bidra med. Wikipedia, Eli Wiesel & Raul Hilberg, kommunister, jøder, arabere, prester, professorer, Vigrid, HL-senteret, Nizkor, whatever. Poenget er at informasjon presenteres som er holdbar. Og der må jeg si at mange av de "seriøse" kildene/sidene ofte feiler grovt. Men allikevel - en artikkel er en artikkel, et vitnemål er et vitnemål, et dokument er et dokument osv - så man kan ikke si at "nei, jeg vil ikke klikke på denne lenken fordi jeg ikke liker nettstedet." Det er - for å bruke Partlows uttrykk - barnslig.

 

Saken er høyst alvorlig: tyskerne ble/er anklaget for å ha myrdet 6 millioner forsvarsløse mennesker. Bare fordi de var jøder. Og som kjent: tyskerne ble selv massakrert og utryddet i hopetall ved krigens slutt. En astronomisk sum av penger har blitt utbetalt, og fortsetter å utbetales, til krigens vinner: jødene. Folk settes i fengsel for å skrive bøker og si sin mening. Andre folkemord ties ihjel mens Holocaust er en fast gjenganger i alle våre medier. Osv. Veldig mye står på spill her. Å "avslutte diskusjonen" er en seier for diktaturet, slik jeg ser det. Og at Holocaust-historien opprettholdes ved diktatorisk makt tror jeg ingen egentlig kan benekte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

belZebob, jeg har det vanskelig for å tro at du på egnehånd har klart å grave deg frem til at verdenshistorien, slik vi kjenner den, er feil. Historien opprettholdes ikke ved dikatorisk makt, men den enorme mengden beviser som taler imot ditt syn.

 

Dette er ikke et personangrep på noen måte, men du sitter på langt nær inne med den kunnskapen, og det materialet, som en verdens historikere har gjennomgått. Jeg vil gå så langt at å benekte at holocaust skjedde i så et så stort omfang som det faktisk gjorde, grenser mot respektløshet for de som led under krigen. Tysklands brutalitet var uten sidestykke, og deres etniske rensing har i moderne historie få, om ingen, som kan måle seg med det.

 

Jeg velger å holde meg til de mest seriøse kildene, og holde meg unna "konspirasjonsteorier". Jeg vil grense til å sammenligne det å tro at jødeutryddelsen skjedde på en så "liten" skala som du mener, er som å tro at USA selv sto bak 9/11 og at neil armstrong aldri landet på månen.

 

Beklager at jeg er litt krass, men jeg mener det er noen fundamentale ting som en bare ikke tuller med. Et folkemord er en av de.

 

Og ja, alle vet at russerne (pardon min litt useriøse tone her) nok følte seg inspirert av konsentrasjonsleirene og prøvde ut sin egen versjon av det i sibir. Deres "hevn"-brutalitet i slutten av WW2, med massevoldtekter osv, var heller ikke noe å rope hurra for.

 

edit: Og nei jeg vil ikke anse vigrid som en habil kilde, uavhengig av hva de henviser til. Vigrid er fanatikere, og deres argumentasjon vil følgelig være farget av deres vrangforestilling. Tviler på at de henviser til noen kilder som holocaust-i-6-mill-klassen-fornekterne kan smelle i bordet og rope hurra for, fordi dere nettopp vant diskusjonen.

Endret av drz
Lenke til kommentar

de involverte neppe har rikket seg en millimeter på trådens snart 100 sider.

 

Dette stemmer ikke. Jeg har lagt merke til flere som har fått "aha"-opplevelser her.

 

belZebob, jeg har det vanskelig for å tro at du på egnehånd har klart å grave deg frem til at verdenshistorien, slik vi kjenner den, er feil. Historien opprettholdes ikke ved dikatorisk makt, men den enorme mengden beviser som taler imot ditt syn.

 

Javel, ja. Har du hørt om kjettere som ble brent på staken? Litt om samtidens kjettere og forfølgelsen av disse: http://www.holocaustinfo.net/revisjonister.php

 

Dette er ikke et personangrep på noen måte, men du sitter på langt nær inne med den kunnskapen, og det materialet, som en verdens historikere har gjennomgått. Jeg vil gå så langt at å benekte at holocaust skjedde i så et så stort omfang som det faktisk gjorde, grenser mot respektløshet for de som led under krigen. Tysklands brutalitet var uten sidestykke, og deres etniske rensing har i moderne historie få, om ingen, som kan måle seg med det.

 

Kan du dokumentere at Tysklands brutalitet var uten sidestykke?

 

Jeg velger å holde meg til de mest seriøse kildene, og holde meg unna "konspirasjonsteorier". Jeg vil grense til å sammenligne det å tro at jødeutryddelsen skjedde på en så "liten" skala som du mener, er som å tro at USA selv sto bak 9/11 og at neil armstrong aldri landet på månen.

 

At Hitler klarer å gasse 6 millioner jøder bak ryggen på hele resten av verden, t.o.m. bak ryggen på alle som var i konsentrasjonsleirene høres for meg ut som en vill konspirasjonsteori. Har du beviser som støtter opp denne konspirasjonsteorien, eller bare gjentar du den slavisk fordi du har hørt den fra så mange andre?

 

Beklager at jeg er litt krass, men jeg mener det er noen fundamentale ting som en bare ikke tuller med. Et folkemord er en av de.

 

Jeg er helt enig. At de som selv bedrev folkemord på tyskerne (5-6 millioner tyskere, minst) beskylder tyskerne for å ha vært de store morderne i andre verdenskrig er sannerlig frekt.

 

Og ja, alle vet at russerne (pardon min litt useriøse tone her) nok følte seg inspirert av konsentrasjonsleirene og prøvde ut sin egen versjon av det i sibir. Deres "hevn"-brutalitet i slutten av WW2, med massevoldtekter osv, var heller ikke noe å rope hurra for.

 

Morsomt. Du visste ikke at kommunistene i Russland opprettet konsentrasjonsleire lenge før nazi-Tyskland eksisterte? Hørt om Holdomor, forresten? Gulagene? Har du hørt om Englands tortursentre? De alliertes konsentrasjonsleirer?

 

edit: Og nei jeg vil ikke anse vigrid som en habil kilde, uavhengig av hva de henviser til. Vigrid er fanatikere, og deres argumentasjon vil følgelig være farget av deres vrangforestilling. Tviler på at de henviser til noen kilder som holocaust-i-6-mill-klassen-fornekterne kan smelle i bordet og rope hurra for, fordi dere nettopp vant diskusjonen.

 

Hvilken rolle spiller det vel hva du anser som en habil kilde? Hvem er du? Utover det din frøken fortalte deg på skolebenken og hva Hollywood har fortalt deg gjennom sine ekle propaganda-filmer - hva vet du om hva som skjedde i andre verdenskrig? Jeg venter i spenning på at du skal opplyse meg.

 

holocaust_shoes.jpg

Huffameg. En haug med sko. Soleklart bevis for at nøyaktig 6 millioner hjelpeløse jøder ble brutalt slaktet av nazi-monstrene i dødskammerne. Har noen et lommetørkle? Jeg blir helt på gråten.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne tråden må man nesten ta seg fri fra jobb for å holde seg oppdatert på jo ^^

 

For at jeg ikke skal bli anklaget for trådspamming har jeg samlet et knippe poster jeg bare måtte sitere...

 

Det er ris og ros til begge leire og noe har blitt tatt opp av andre også, men jeg våger meg nå ut i det da.

 

 

Synd dere ikke kan forstå dette logiske prinsippet: den som påstår at noe har skjedd er den som må bevise at det skjedde. Som sagt: det går aldri an å bevise at noe ikke skjedde

 

Jeg er litt enig og litt enig i dette.

 

Vi har en side av bordet som legger frem "dokumentasjon" for deres holocaust. Da har de så langt jeg kan skjønne det gjort deres del av jobben.

 

Så må det bli din oppgave å påpeke eventuelle feil med denne historien og da bevise eller i beste fall sannsynliggjøre din påstand om hvorfor deres teori er feil.

 

Du refererer til keiseren uten klær og ufo'er og alt mulig slikt på en morsom måte som jeg koser meg vilt over, men det endrer jo ikke det faktum at det er din oppgave å sannsynliggjøre hvorfor påstanden er feil. Missforstå meg rett her, jeg synes egentlig du ikke gjør annet i denne tråden, men likefullt. det er din jobb å sage i stykker motstanderens påstander...

 

Klarer du ikke det, står grunnpilarene fortsatt stødig og du har tapt.

 

Men å unnskylde Holocaust med at andre gjorde andre ting (og bevisst utelate at også her var Tyskerne verst) - er uærlig og ikke akkurat oppbyggende for diskusjonen..

 

Egentlig så har du helt rett. Jeg er litt lei de bildene av døde tyskere som beviser 100% like lite som bilder av døde jøder.

 

Poenget er vel at man sammenligner fordi tyskerne ble demonisert som verre enn de allierte selv om de allierte gjorde det samme som tyskerne.

 

Det dere ikke kan forstå:

 

Hitler drepte 6 millioner jøder = en påstand.

 

En påstand om at noe har skjedd.

 

Hva er så det motsatte? Jo, en påstand om at det ikke skjedde.

 

Men her er problemet: å dokumentere at noe ikke skjedde er umulig. Men det som burde være godt nok er å påpeke at det ikke finnes beviser for at dette skjedde. Altså - at det ikke finnes beviser for at Hitler drepte 6 millioner jøder.

 

Ser dette har vært mye diskutert, men det er faktisk revisjonistenes plikt å bevise at påstanden til holocaust folket er feil.

 

Du snur problemstillingen fullstendig på hodet og står i fare for å gå i samme felle som de troende.

Du klarer tilsynelatende ikke se det åpenbare fordi du er så blendet av din egen sannhet.

 

Skummel vei å kjøre seg fast i Belzebob..

For hvordan i alle dager skal du klare å forklare noe til noen du ikke selv forstår?

 

Skatteflytkning og BelzeBob:

Selvsagt hviler bevisbyrden på den som fremmer en påstand, men nå har det seg slik at Holocaust ikke er en påstand. Det er et historisk dokumentert faktum. Det er med andre ord "revisjonistene" som må komme med bevis.

 

 

Eller i alle fall på en eller annen måte sannsynliggjøre at den offisielle versjonen er feil.

 

Det burde vel holde?

 

Herregud, dere har jo hatt flere tiår på dere! Bare det er et åpenbart bevis på hvor udugelige "revisjonistene" er. Hvis det er så forbanna åpenbart, ja da er jeg SJOKKERT over at dere ikke har klart å overbevise hele verden.

 

 

Nå er du litt teit synes jeg. For det første er det utrolig mange som tenker i samme banene som Belzebob her. Min morfar blant annet. Jeg snakket om ting jeg lærte på skolen osv. om hvor slemme disse tyskersvina var under en familiesammenkomst for et par år tilbake. Etter kort tid så fikk jeg et ganske annerledes syn på ting, og han levde jo under krigen tross alt..

 

Pussig hvordan folk ikke er enige om en eneste ting ang. Holocaust, allikevel består den offisielle historien. År etter år etter år.

 

Kanskje fordi det stort sett er nasser og andre folk som på annet vis oppfattes som snåle eller upålitelige som fronter saken?

 

Kan ha noe med metodene dere bruker??

 

Det har pågått i en del år dette her, kan være på tide å ta hintet?

 

Misforstå meg rett altså, jeg har ikke løsningen :whistle:

 

Merkelig hvor mange som er opptatt av å stenge tråden. Er det liv om å gjøre? Blir Internet fullt om vi poster noen innlegg til?

**SNIPP**

 

Må bare si takk for et fantastisk bra innlegg Geir.. call me <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

αкαѕнα

 

Hmmm... la meg illustrere hva jeg mener når jeg sier at det er de som påstår Holocaust skjedde som må bevise noe:

 

Påstanden er altså at Hitler gasset millioner av jøder. Greit. Den er vi vel enig om. At dette er påstanden, altså.

 

Og så kan man ha to alternativer:

 

1. Noen må bevise at Hitler gasset millioner av jøder.

 

2. Noen må bevise at Hitler ikke gasset millioner av jøder.

 

Ser du problemet med nr.2? Om du ikke gjør det, så les videre...

 

For å bevise at Hitler & nazistene ikke gasset millioner av jøder må man da dokumentere nøyaktig hva Hitler og alle nazistene gjorde hvert minutt, dag og natt, i løpet av hele krigen. En umulig oppgave. Hey - hva om Hitler fikk helt vanlige tyskere til å gjøre gassingen? Kanskje midt på natten og langt ute i skogen? Og etterpå ødela de alle bevisene? Hva om Hitler hadde helt spesiell hemmelig teknologi som gjorde at man kunne gasse 1 million på 1 minutt? Går ikke å bevise at han ikke hadde dette. Forstår du hva jeg vil fram til?

 

Forøvrig har jeg systematisk gitt beskjed om alle hullene jeg finner i den sveitserosten som kalles "beviser for Holocaust." Som i mitt lengre svar til Partlow for en side eller to tilbake. Med dette er jeg konsekvent. Om dette med sannsynlighet har jeg også lagt frem mine poenger.

 

Yes, Sir. Jeg mener Yes, M'am. :)

 

---------------------

 

Nå er det selvfølgelig en eller annen gluping som sier at ettersom historieboken = den vedtatte sannhet = konsensus virkelighet (som at jorden er rund eller at vann er vått) sier at Holocaust skjedde - så er det jeg som kommer med en påstand. Påstand: at Holocaust-historien er en løgn.

 

Ja, dette er også riktig. Og jeg har presentert gode argumenter for at dette er tilfelle. Som den totale mangelen på beviser. Hadde dette vært en vanlig politisak måtte man da "henlegge Holocaust" og gi pengene tilbake til tyskerne & andre som har betalt all erstatningen for tort og svie. Og deretter stryke Holocaust fra bøkene.

 

Ingen beviser = ingen sak.

 

Folk skjønner dette i andre sammenhenger, men pga. intensiv hjernevasking i enormt omfang skjønner de det ikke når det dreier seg om Holocaust. En logisk brist, vil jeg si. En logisk brist på størrelse med Israel.

 

------------------------

 

Red Frostraven

 

Ikke rop. Det er dårlige manerer. Og jeg kan ikke hjelpe deg å finne forsvunne nordmenn. Kanskje du bør lete i et gasskammer? Alle man ikke kan gjøre rede for i krigsårene endte visst opp der.

 

"Follow the gaschamber road - follow the gaschamber road...."

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

HVOR BLE NORDMENNENE SOM BLE UTLEVERT TIL TYSKLAND AV?

De døde ikke på Cap Arconia, og Cap Arconia skulle senkes av Tyskerene uansett.

Som alle seriøse fangevoktere ville Tyskland hatt et register for alle fangene i alle sine leirer, og hatt et passasjermanifest for Cap Arconia.

 

HVOR BLE DE 150 000 TYSKE JØDENE SOM BLE FANGET AV NAZISTENE AV?

(Gedenbuch)

 

Hvor er disse registerene for fangene i de diverse leirene?

Hvorfor blir de absolutt fleste vitneuttalelsene fra samtidsvitner, tyske og jøder, ignorert?

 

Hvor er registeret for fanger som døde i leirene -- slik som vi alle er enige i at vi ville hatt om vi hadde slaver?

 

Hvor er gravene for de døde -- som vi alle er enige i at vi ville hatt for de døde om vi hadde den minste respekt for mennesker?

 

Hva negativt har dere å si om Franz Suchomel, rent bortsett fra at han selvsagt lyver fordi han ikke forteller deres versjon av historien?

http://de.wikipedia.org/wiki/Franz_Suchomel

(Gidd å bruke google translate...)

Lenke til kommentar

Hvor er registeret for fanger som døde i leirene -- slik som vi alle er enige i at vi ville hatt om vi hadde slaver?

 

Mange av de som var i leirene var der av sin egne frie vilje. Og andre var fanger. Men slaver hadde man ikke så vidt jeg vet. Med mindre du kan dokumentere dette.

 

Penger fra Auschwitz. Slike fikk de som jobbet der:

auschwitz_money.jpg

 

Registeret for fanger som døde? Det er vel dette du mener:

arolsen2.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og så kan man ha to alternativer:

1. Noen må bevise at Hitler gasset millioner av jøder.

2. Noen må bevise at Hitler ikke gasset millioner av jøder.

 

Ser du problemet med nr.2? Om du ikke gjør det, så les videre...

 

**BLA**BLA***

 

Jeg tror faktisk du har et problem, og det er ikke vondt ment eller noe, for jeg er jo overbevist for lengst ^^

 

Du lager dog en stor sak ut av INGENTING og tåkelegger dermed din egen argumentasjon slik at de troende ikke skjønner bæret av hva du snakker om.

 

Resultatet er at de leser 2 – 3 innlegg om konkluderer med at Belzebob er en sær gammel nuttcake som egentlig mest av alt burde revurdere resepten sin.

Tro meg, du oppnår ikke en dritt..

 

At du ikke engang selv med din store kunnskap kan se at du kan bevise at 6 mill IKKE ble gasset er jo bare et bevis på at du er like trangsynt som en del andre her..

 

Beklager altså, men jeg blir nesten litt irritert på deg.. Du har et arsenal med argumenter og så bombarderer du folk med slike INGENTING svar og bilder av døde tyskere. SO WHAT liksom.. det beviser jo like lite det da…

 

Bevis på at 6 mill ikke ble gasset får du ved å foreta en analyse av ”bevisene” dine motstandere fremlegger og i denne prosessen ”bevise” eller på annen måte vise stor nok sannsynlighet for at deres historiske ”sannhet” er feil.

 

Du må kort og godt grave deg ned i dritten selv og dele dine erfaringer med folket..

 

Er det vanskelig?

 

Du kan snakke deg bort i ufoer og annet tullball og med dette støte bort enda flere folk som tar deg som et levende bevis på at revisjonister er skrullinger…

 

Ikke ta det personlig.. du sto bare nærmest da PMS’en tok overhånd :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akasha: det er umulig å bevise at noe ikke skjedde. Som sagt: det er et logisk prinsipp.

 

Bare prøv å bevis at en UFO ikke landet på taket ditt en eller annen gang i perioden 2005-2010. Du kan ikke gjøre det.

 

Eller at du ikke hadde et ekorn med lilla følehorn og Dracula-tenner på besøk i 2004. Går ikke.

 

Synd.... jeg regnet liksom med at du forstod dette prinsippet. Det er ikke akkurat "rocket science."

 

Det kan aldri bevises at Holocaust ikke skjedde. Aldri. Og det kan aldri heller bevises at Justin Timberlake ikke drepte 60 millioner indere med forgiftet tomatsaus i 1999.

 

Kan jeg bevise at jeg ikke er en tidsreiser som nettopp drepte 6 millioner jøder i Auschwitz? Nei. Jeg kan ikke det.

 

Skjønner du det fremdeles ikke - så er det vel ingen vits i at jeg sier mer.

 

:w00t:

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Til BelzeBob.

 

Jeg har trålet nettsiden din holocaustinfo.net og lest innleggene dine i denne tråden etter at jeg meldte meg på og tror utifra det at du er den personen i Norge som vet mest om de påståtte gasskamrene i Auschwitz som er påstått å ha befunnet seg i de fem krematoriene der. Jeg vil derfor gjerne ha din vurdering av to artikler Aftenposten hadde i henholdsvis 2008 og 2009. Her er et bilde av en del av det påståtte gasskammeret:

 

avlusgasskammer.jpg

 

Bildet er hentet fra en artikkel i Vigrid om de to Aftenpostenartiklene. Under her er Vigrid sin artikkel om dem så har du dem og Bild sin samtidig. Vigrid sin tolking behøver du ikke kommentere for den er jeg kjent med.

 

http://www.sannhistorie.net/auschwtegninger.htm

 

Skulle flere enn BelzeBob ha lyst å kommentere er jo det bare flott:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor er registeret for fanger som døde i leirene -- slik som vi alle er enige i at vi ville hatt om vi hadde slaver?

 

Mange av de som var i leirene var der av sin egne frie vilje. Og andre var fanger. Men slaver hadde man ikke så vidt jeg vet. Med mindre du kan dokumentere dette.

 

Penger fra Auschwitz. Slike fikk de som jobbet der:

auschwitz_money.jpg

 

Registeret for fanger som døde? Det er vel dette du mener:

arolsen2.jpg

 

Hvor er dokumentene fra, og hvem har produsert dem, og hva var kildene deres?

 

 

Hvorfor skulle hitler ha så mange millioner jøder tilsendt dersom han ikke skulle bruke dem til noe, altså slaveri, igjen?

 

Hvor ble de 150 000 tyske jødene som ble tatt av nazistene av?

Forsvant de rett ut i løse luften? <--- Smakløs spøk, men jeg kunne ikke dy meg.

 

Hva mener dere om Franz Suchomel?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Frosty

 

* Arolsen-arkivet i Tyskland.

 

* Jødene var krigsfanger + arbeidskraft.

 

* Hva som skjedde med disse tyske jødene vet jeg ikke.

 

Woina

 

Skal se på det. Men jeg syns jeg maser for mye her nå. Syns det er andre sin tur å ..mase.. :)

 

Forstår du forresten dette prinsippet med at det ikke går å bevise at noe ikke skjedde? Det virker som at dette er noe de færreste kan forstå.

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Hvor ble de 150 000 tyske jødene som ble tatt av nazistene av?

Forsvant de rett ut i løse luften? <--- Smakløs spøk, men jeg kunne ikke dy meg.

 

Spøke? Var det ikke det de gjorde da? Konsensuserne sier jo det, så da var det vel slik?

 

Olere.jpg

 

Tegningen over er ikke laget av en revisjonist for fleip, men er tegnet av en jøde som jobbet der med å gasse og kremere andre jøder. Han het David Olere og ble verdensberømt med vitnesbyrdene sine og kunsten sin som viser nøyaktig hva som skjedde. Så dette kan du med god samvittighet tro på. Hvis du gidder å tro på konsensus da:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skulle hitler med pensjonister, syke og barn i konsentrasjonsleirene?

Vi vet at disse ble sendt ut av Norge, og at en normal ratio av de 150 000 tyske jødene var barn, syke og eldre.

 

Så kan vi gå over til de polske, der finnes en tilsvarende liste.

Hvor ble DE av etter at tyskerene tok dem?

 

Hva mener dere om Operasjon Reinhard, og hva mener du skjedde med de 1,2 millioner fangene som ble fraktet til nazistenes konsentrasjonsleirer fram til 1942?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/Hoefletelegram.jpg

 

Var det rett av nazistene å beslaglegge de fangede jødenes private verdier -- altså stjele fra folk som de har fanget og slettet fødselsnummerene på og ikke registrert som fanger?

http://en.wikipedia.org/wiki/August_Frank_memorandum

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Det handler ikke om å bevise at noe ikke skjedde, men å ugyldigjøre de beviser som finnes for holocaust. Jeg har fulgt med i tråden en stund, og det er faktisk spennende noe av det du kommer med her, og jeg er enig i at vi ikke burde tro helt ukritisk på alt som står i historiebøkene angående holocaust.

 

Mange historier har nok en slags snøballeffekt.

 

Det sagt dog, så kommer du nok ingen vei med å ture på slik du gjør, en saklig og høflig diskusjon og fremleggelse av argumenter er mye mer effektivt enn den harseleringa du driver med her.

 

Du har til gode å være i nærheten av å overbevise meg om at holoaust aldri skjedde, men det er nok mer til historien enn det vi har blitt lært på skolen.

Endret av McHalvorsen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Lampeskjermargumentet er ellers en stråmann. Jeg tror knapt noen av forumets Holocaust-troende har ytret det som påstand. Man kan tro på Holocaust som historisk hendelse uten å tro at det ble laget såpe og lampeskjermer.

 

Geir :)

 

Jeg er ikke helt enig der.

Lampeskjermene er "bevist i følge vitner og Nurnberg", og vi har samme argumentet resten av historen.

Ved andre ord: Kildekrittik.

Så poenget i seg selv er valid, men jeg tror det ble litt gammelt etter 5 eller 6 ganger.

Lenke til kommentar

McHalvorsen

 

Høres ganske bra ut. Saklig og høflig it is:

 

Dette mener jeg har kommet fram om det vi kaller Holocaust:

 

6 millioner tallet:

 

Vi mangler grunnlag for å si at 6 millioner døde. Av spesiell interesse er nedjusteringen på 2.5 millioner i Auschwitz i 1990 og massegravene som aldri ble funnet ved Treblinka der 870.000 skal ha omkommet. Dessuten har vi dokumentert at 6 millioner tallet er noe jødene har brukt mange ganger før andre verdenskrig i forbindelse med jødiske holocaust.

 

Bildene av likhauger i Bergen-Belsen som bevis for Holocaust:

 

Her har vi all grunn til å si at dette var tyfus-ofre og ikke ofre for gassing. Obduksjoner ble også foretatt og en obduksjonsrapport som sier død pga gass har jeg aldri engang hørt om. Dessuten: disse radmagre menneskene må ha vært for svake til å i det hele tatt kunne gå inn i et gasskammer.

 

Kremaene = gasskammer:

 

Her har vi all grunn til å tro at Kremaene var det tyskerne sa de var, og arkitekttegningene sa de var: kombinerte likkjellere og krematorier. Ingenting tyder på at mennesker noengang ble gasset i disse.

 

Vitnemål:

 

I den eneste rettssaken i moderne tid av noen størrelse om Holocaust, Ernst Zündels rettssak, eller snarere rettssaker, i 1985 og 1988, klarte ikke påtalemyndigheten å skaffe til veie et eneste vitne som hadde sett noe Holocaust i leirene. Forsvaret klarte derimot å skaffe flere vitner som sa at de ikke så noe Holocaust. Eller engang hadde hørt om noe slikt mens de var i leirene.

 

Andre vitnemål har blitt avslørt som løgn og bedrag. Altså - vitnemål som nevner gassing osv.

 

Tilståelser:

 

Det har kommet frem at tortur og trusler ble brukt for å få frem tilståelser. Dessuten vet vi jo at Rudolf Höss tilstod å ha gasset 2.5 millioner flere enn de man i dag sier han faktisk gasset. Og en annen offiser tilstod å ha gasset 25 millioner. Sier litt om hvor mye vi kan stole på slike tilståelser.

 

"Utryddelsesmetode":

 

Her har det kommet frem at tyskerne hadde et avlusingsanlegg for tog som var i funksjon allerede ved krigens begynnelse. Dette kunne blitt brukt istedenfor å bygge mange nye gasskamre her og der i leirene. Men ingen har engang tenkt tanken. I tillegg fins det ingen gode argumenter for hvorfor tyskerne ikke valgte en langt enklere, mindre risikabel, mer effektiv og mer økonomisk drapsmetode.

 

Krematorier:

 

Alt tyder på at krematoriene var bygd/kjøpt med tanke på å ta hånd om likene til de som døde av sykdom og alderdom i leirene. Et søppelforbrenningsanlegg, noe man har hatt siden 1896 i forskjellige land, hadde vært kolossalt mer praktisk for å brenne 6 millioner lik.

 

"Den endelige løsning":

 

Vi har veldig mye dokumentasjon som tyder på at løsningen som var planlagt var deportasjon. Vi har ingen dokumentasjon som tilsier at løsningen var fysisk utryddelse.

 

Dette sa Himmler om saken:

 

---

 

In May 1940, Heinrich Himmler advocated sending the Jews to Madagascar. About this plan, Himmler stated:

 

"However cruel and tragic each individual case may be, this method is still the mildest and best, if one rejects the Bolshevik method of physical extermination of a people out of inner conviction as un-German and impossible."

 

http://history1900s.about.com/od/holocaust/a/madagascarplan_2.htm

 

Høflig og saklig nok? Jeg har selvfølgelig mye mer, men kan ikke ta alt på en gang.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...