Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Løgn nr.2. Det går ikke an å sende gass gjennom et tak uten å ha en måte å sende den på. Et rør eller lignende. Alt som fins i disse kremaene er noen hull. Hvordan får du gassen ned i rommet gjennom disse hullene?

Her snakker du bare tøv. Det er enkelt, man kaster zyklon B inn i rommet og stenger igjen hullet.

 

Eksperter på området er dypt uenige. Dessuten: de som promoterer Holocaust sier et bestemt dusjrom i Majdanek ble brukt til å gasse mennesker i. Som bevis for påstanden viser de til ... de blå veggene. You can't have it both ways....

 

Om du gasser 10.000 mennesker om dagen i en likkjeller non-stop i flere år på rad kan jeg garantere deg at veggene blir blå. Hvorfor tror du egentlig det heter "blåsyre"?

Undersøkelser har funnet blåsyre rundt gasskammerene og ingenting rundt der lederene bor. Hvordan forklarer du det?

 

Og du kan ikke garantere noe som helst, fordi du kan ingenting om dette emnet.

 

Og jeg lurer på, hvis det var sånn at de døde av Tyfus og holocaust er fake. Hvorfor ble jøder tvunget til å dra til konsentrasjonsleirene? Hvorfor holder de ikke visse standarer for hvordan de oppbevarer likene. Under f.eks. flodbølgen i 2004 så hadde de likene ved siden av hverandre. Ikke i en haug som nazi-tyskland.

Endret av Camlon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Belzebob: som sagt, jeg har ikke kompetanse til å snakke i detaljer om gasskamre eller forbrenningsprosesser dette har mange andre brukt temmelig mye mer tid på enn meg.

 

Men det blir da altså ditt ord mot han historikerens. Hva tror du er grunnen til at han bevisst lyver så mye (regner det er det du mener?.

 

Her har vi faktisk det store problemet. Frk. Akasha har nok også delvis skjønt det. Det er psykologi det dreier seg om:

 

Man lyger ikke nødvendigvis med overlegg, men man repeterer noe man har hørt fra en annen som har hørt det fra en annen som har hørt det fra en annen. Og jobber man i et hovedstrøm (mainstream) tiddskrift så bruker man hovedstrøm kilder. Man repeterer kort sagt det "alle andre" sier. Det "alle andre" sier er det som er den politisk korrekte linjen. Det er trygt og greit å gjøre dette. Å lettvint. Å virkelig studere Holocaust og prøve å angripe Holocaust fra en ny og nøktern vinkel er mer enn de fleste orker og tør. Og slik er det med alt som er kontroversielt. Folk er en smule feige + liker å ha det trygt og godt. Særlig trygt og godt får man det ikke om man begynner å "lage bråk" om en slik hellig sannhet som Holocaust.

 

Men jeg er nødt til å kritisere folk som forskning.no enda litt mer: i teksten finner vi mye som er sleipt og ekkelt - som når de våger påstå at "alle" historikere er enige om Holocaust-historien, eller at "alle" benektere mener "alle" vitner lyger. Eller når de hevder at Kremaene hadde ventilasjonsanlegg til tross for at de som faktisk har mest kompetanse på området, som de som jobber på Auschwitz-museet, sier de aldri har sett spor av noe ventilasjonsanlegg. Eller når de sier at "tyskerne ødela dokumentene om kremasjon" osv. Dette er ting som i beste fall er tatt ut av løse luften og serveres leseren kun fordi det ... høres bra ut.

 

Mer feighet og sleiphet: de våger på slutten å si noe om at "benekterne"/"konspirasjonsteoretikerne" tror på en "anti-semittisk" "konspirasjonsteori." Men så er de så feige at de ikke tar steget fullt ut og sier hva en slik teori i så fall går ut på.

 

pk2010 har sagt det: teorien, som er en veldig god teori fordi det fins så mye som taler for at den er korrekt, den sier at Holocaust ble oppdiktet slik at jødene lett kunne få

 

* Israel

* Massevis med penger

* Massevis med politisk makt og immunitet fra kritikk.

* Hevne seg på tyskerne som våget å trosse dem, og egentlig også straffe alle mennesker som ikke er vennlig innstilt til det som på engelsk heter Jewish supremacism. Noe sånt som "Jødisk overlegenhet."

* Begrave alle andre virkelige folkemord og forbrytelser mot menneskeheten som jødene selv hadde/har skyld i. Man begraver nemlig disse langt ned i mørket gjennom å hele tiden sørge for at Holocaust får så ekstremt mye oppmerksomhet. Visste du at 6 millioner svarte døde i Kongo siste tiåret?

 

Kort sagt: slike artikler som denne fra forskning.no er ikke forskning, men anti-forskning. Propaganda for den offentlige linjen istedenfor objektiv undersøkelse.

 

Meningen var aldri å undersøke noe. Meningen var kun å forsterke Holocaust-myten. Man gjør også det samme med 9/11, "klima forandring", vaksiner osv osv.

 

Innfallsvinkelen er alltid den samme i slike artikler:

 

Hey - skrullete benektere har skrullete konspirasjonsteorier. La oss nå finne sannheten. Joda - slik er det. Nå vet dere at konspirasjonsteoretikerne (glimrende uttrykk) har feil, og myndighetene har rett. Den offisielle linjen representerer fakta og fornuft. Det er jo derfor det er den offisielle linjen. Propaganda og løgn er kun noe man driver med i Nord-Korea.

 

Hvitvask kalles dette. Og på dette viset vaskes også folks hjerner. "Ja men nå har jeg lest hva de seriøse ekspertene sier. Nå vet jeg!"

 

Noe man også gjør er å finne de aller verste konspirasjonsteoriene, om falske månelandinger og mennesker som blir til reptiler og at joirda er hul inni. Og så blander man dette sammen i en stor salat sammen med teorier som faktisk slettes ikke er så dumme. Og så rører man rundt litt og sier med et sleipt smil: "hah" Se hvilken idioti folk tror på!"

 

De "skrullete konspirasjonsteoretikerne" får selvsagt ikke slippe til i "debatten." Man kan jo risikere at de sier noe som folk faktisk begynner å tro på...

 

Nå må jeg ut i solen. :new_woot:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor tror du egentlig det heter "blåsyre"?

 

Fordi man først isolerte cyanid fra fargen berlinerblå (preusissk blå). Om veggene blir blå er avhengig av hva veggene er bygget opp av. HCN (blåsyre) er fargeløs men kan i noen tilfeller reagere med bl.a jern og lage et kompleks som kalles berlinerblå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Belzebob: jeg er enig i at å karakterisere alle som benekter holocaust som nynazister er ufint, og det riksmålet kun debatten. Man bør først og fremst gå på argumentene.

 

Men forstår jeg deg rett i at du mener denne forskeren og forskning.no med overlegg lyver og dekker over det de vet et usannt?

 

Ett kjapt spørsmål til, jeg mener å ha sett en kar på ett annet forum under navnet toretvedt som hevdet å være mannen bak siden din (mulig jeg husker feil). Stemmer dette? Isåfall, er du eller jobber du med Tore Tvedt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Å si noe slikt er en måte å demonstrere at man er i mot ytringsfriheten. Du er ikke i mot ytringsfriheten, er du vel?

Nei, det er vel snarere de regimene du synes å støtte som er det, senest når de har kuppet makten.

 

Anbefalt bok av de som ikke lar seg disinformere: Psykopatenes diktatur

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Psykopatenes_diktatur

 

av den anerkjente norske psykiater Ingjald Nissen som vakte internasjonal oppsikt etter krigen og kom i minst tre opplag.

 

Ser ingen grunn til å kverulere mer med deg og tar meg den frihet og stoppe ytterligere diskusjon.

 

Kjell Gunnar Bleivik

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Og jeg lurer på, hvis det var sånn at de døde av Tyfus og holocaust er fake. Hvorfor ble jøder tvunget til å dra til konsentrasjonsleirene? Hvorfor holder de ikke visse standarer for hvordan de oppbevarer likene. Under f.eks. flodbølgen i 2004 så hadde de likene ved siden av hverandre. Ikke i en haug som nazi-tyskland.

 

Hvorfor de ble sendt til konsentrasjonsleir er ikke relevant sånn sett i forhold til diskusjonen omkring Holocaust ettersom dette ikke har noe med Holocaust å gjøre.

 

Holocaust er denne greia at 6 millioner ble gasset eller på annen eksotisk måte systematisk utrydet.

 

Når det gjelder det andre du setter spørsmålstegn med så kan du sikkert se for deg situasjonen mot slutten av krigen når alt kollapset og folk egentlig hadde nok med å overleve.

 

Det var jo nettopp på grunn av slike "standarer" de hadde krematorier vil jeg tro, men når systemet kollapset så var det ingen som hadde energi eller krefter til å grave svære hull i bakken eller drive systemet.

 

Jeg har overhode ikke peiling altså, men synes det virker logisk ^^

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Løgn nr.2. Det går ikke an å sende gass gjennom et tak uten å ha en måte å sende den på. Et rør eller lignende. Alt som fins i disse kremaene er noen hull. Hvordan får du gassen ned i rommet gjennom disse hullene?

 

Zyklon B er pellets, tabeller osv impregnert med blåsyre, altså fast form helt til de slippes ut i friluft, da begynner gassen å frigjøres. Så det å åpne en luke, tømme en beholder på 4-5kg(eller flere små) og luke igjen tar noen få sekunder.

Endret av trra
Lenke til kommentar
Holocaust er denne greia at 6 millioner ble gasset eller på annen eksotisk måte systematisk utrydet.

 

Nei holocaust er at 12-15 millioner mennesker, ble gasset, skutt, sultet, jobbet i hjel eller andre ikke eksotiske måter, holocasut inkludrerer polske landsbyer der alle innbyggerene bare ble skutt ned, eller warsaw slummen osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Niks. Det øverste bildet viser skrøpelige fanger som hentes ut av sykestuen i Auschwitz Stammlager. Av russerne. Russerne var det også som tok bildet. Ved frigjøringen i 1945. Det samme gjelder bildet av barna. Absolutt ingen nekter for at disse bildene er autentiske og ble tatt av russerne. Ta en tur på Google Bilder og du finner haugevis med lignende bilder.

En kommentar til deg også. Løy Også Wiener Psykiateren http://en.wikipedia.org/wiki/Viktor_Frankl som skrev boken "kjempende livstro"?

 

Ett sted i verden feires Russlands Røde arme den 8 mai, i Nord Norge, fordi Russerene hev ut tyskerne og nazistene og trakk seg tilbake. La de slippe å gjøre det en gang til. Hitler må ha vært en av verdens største idioter. Psykopater er ikke så smarte, men noen av dem kan være gode selgere.

 

Han kunne tatt et kart og sett hvor mange soldater han måtte ha for å okkupere Russland og eventuelt holde på landet. Når hordene og tartarene fra Øst kommer vil de fleste hærer ønske å være et annet sted enn i Russland. Jeg har alltid sagt. Man må ikke se på den hæren som går inn i Russland, men den som returnerer.

 

Russerne mistet omtrent 30 millioner i andre verdenskrig, Tyskland 7 millioner, Jødene 6 millioner. Så vidt jeg vet mistet amerikanerne og engelskmennene omtrent 350 000 hver. Russland hadde aboslutt størst tap. Jødene hadde relativt størst tap. Polakkene og Ukrainerne ble klemt mellom både Tyskere og Russere (som de så ofte gjør med angrep på Russland fra Vest - Svenskene - Napoleon - Hitler). England og Frankrike skal ha all ære for at et angrep på Polen var det samme som et angrep på dem. Jeg vet ikke hvor mange Japanerne mistet, men de fikk to atombomber i hodet som takk for sitt feige angrep på Pearl Harbour. Noen liker vel nå at Iran viser muskler i Midtøsten ved å provosere Israel med å seile gjennom Suez. Den ene etter den andre diktatoren faller som tinnsoldater. Det er heller ikke uvanlig at diktatorer tar seg en utenlandstur før de faller som i Hellas og i Argentina. I Libya ser man vel hva en brutal diktator kan gjøre mot sitt eget folk. Reis dit om du vil oppleve virkelig mediasensur. Det store spørsmålet er om vi får en overgang fra asken til ilden som vi gjorde da Sjahen falt i Iran. Jeg er ikke enig i alt Israel foretar seg, men fortsatt er det det eneste demokratiet i Midtøsten. Tyrkia er kan hende nærmere demokratur eller sekulært muslimsk demokrati der hæren ofte har siste ordet som i Egypt som vi kan håpe utvikler seg til et folkevalgt sekulært demokrati.

 

Vennligst oppgi fullt navn dere som poster i denne tråden, slik at vi vet hvor vi har dere. At dere ikke tør det tar jeg som et tegn på at dere fortsetter i de siste krampetrekninger.

 

Her har vi faktisk det store problemet. Frk. Akasha har nok også delvis skjønt det. Det er psykologi det dreier seg om:

Jeg har referert to bøker som jeg håper du (dere) tar dere tid til å lese.

 

Kjell Gunnar Bleivik (KGB).

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Masse som diskuteres her på en gang. Tar det viktigste først.

 

Vennligst oppgi fullt navn dere som poster i denne tråden, slik at vi vet hvor vi har dere. At dere ikke tør det tar jeg som et tegn på at dere fortsetter i de siste krampetrekninger.

 

Kjell Gunnar Bleivik (KGB).

 

Å være anonym må være opp til den enkelte. Med den totale bristen på personvern vi har i Norge så ser jeg ingen grunn til at man skal signere innlegg på internett med fullt navn.

 

Har jeg lyst til å få telefoner midt om natten fra noen gærning eller en død fisk i postkassa mi? Slikt kan fort skje om man erter på seg haterne på nettet.

 

Snakker om det politiske her. Men tenk også på unge jenter som vil være i fred, unge som vil holde seg unna pedofile osv.

 

Så altså, det fins mange gode grunner for å være anonym annet enn feighet. Og hva tjener man på å gå ut med fullt navn? Bortsett fra at folk med noen tastetrykk kan finne ut ens telefonnummer, nøyaktig hvor man bor, hvilket år man ble født i og hvor mye penger man sannsynligvis tjener og har i formue?

 

------------------------------

 

Så var det noen som spurte om Tore Tvedt. Mannen som i mine øyne helt klart er Norges største Holocaust-ekspert. Eller Holoca$h som han selv kaller det. Nei, jeg er ikke TT. Han vet hvem jeg er og vi har samarbeidet litt om ting på nettet og forsket om Holocaust sammen. Om TT vil jeg si at det fins mye jeg ikke er enig med han i, men jeg syns han er en grei kar og jeg mener bestemt at han har veldig god peiling på politikk og historie.

 

For de som ikke vet det: når det gjelder TT har norsk politi i samarbeid med privatpersoner gjentatte ganger jaget TT fra by til by og sørget for at mannen har hatt store problemer med rett og slett finne seg et sted å bo. Hans datamaskiner blir beslaglagt og han blir trakassert på alle mulige måter. Bølle-organisasjonen SOS rasisme sørget også for å få lagt ned hans nettside engang. Og TT blir systematisk holdt utenfor enhver form for offentlig debatt. Til tross for at det faktisk fins mange som vil høre hva mannen har å si.

 

Norges busemann nr.1: Tore W. Tvedt.

 

Han sier sannheten om Holocaust og skriker av full hals at våre politikere er tvers igjennom korrupte, og dette går ikke hen ustraffet. Mens "våre nye landsmenn" gjerne må få voldta og herje så mye de vil, og både jøder og muslimer skal ha rett til å spre hat og oppfordre til vold og lovbrudd. Men TT skal ilegges munnkurv, demoniseres, latterliggjøres og uskadeliggjøres gjennom å sette "Nazi"-merkelappen på ham.

 

Ta en titt på TT her:

 

http://www.youtube.com/watch?v=rhSeL6q_DOk

TTs nettside: http://vigrid.net . Du trenger ikke være enig i det han sier. Men les og se om du faktisk lærer noe.

 

KGB: hva skal vi med navn her på nettet? Er ikke hovedsaken å lære, utveksle ting osv?

 

Det er ikke feil å bruke en persona; gresk for "maske." Her heter jeg BelzeBob og diskuterer Holocaust. Men på et annet forum heter jeg kanskje KakeKnut og diskuterer oppskrifter på blåbærpai. Syns det er helt greit.

 

De eneste som ikke syns slikt er greit er vel de som på død og liv krever å til enhver tid vite alt om alle. Folk som er opptatt av overvåking, finne "feil" hos folk å plukke på osv.

 

Men selvfølgelig - oppstår en situasjon der det helt klart er fordelaktig, t.o.m. nødvendig, for både meg selv og andre å bruke fullt navn, så gjør jeg selvsagt det.

 

Løgn nr.2. Det går ikke an å sende gass gjennom et tak uten å ha en måte å sende den på. Et rør eller lignende. Alt som fins i disse kremaene er noen hull. Hvordan får du gassen ned i rommet gjennom disse hullene?

 

Zyklon B er pellets, tabeller osv impregnert med blåsyre, altså fast form helt til de slippes ut i friluft, da begynner gassen å frigjøres. Så det å åpne en luke, tømme en beholder på 4-5kg(eller flere små) og luke igjen tar noen få sekunder.

 

Helt greit, trra. Men, spørsmål:

 

1. Hvor lang tid bruker så disse pastillene på å frigjøre HCN-gass?

2. Når man har et rom som er lavt under taket og ikke har annen ventilasjon enn noen takluker, og rommet er stappfullt av mennesker - blir det da nok luft for at HCN-gassen kan skapes? Jeg forstår det slik på Fred Leuchter at dette var et problem med likkjellerne/de påståtte tyske gasskamrene i kremaene.

 

Dette er regnestykket slik jeg forstår det:

 

Zyklon B + varme, minst 26 varmegrader + så-og-så mye oksygen = blåsyregass. Tid må vi gjerne legge til som faktor også.

 

Dernest har man enda et par problemer:

 

1. Hvordan sørget man for en bra distribusjon av gassen i et så svært rom? Likkjellerne var temmelig svære.

 

2. Det var lavt under taket. Med mindre tablettene begynte å virke umiddelbart kunne jo en fange klatre opp på skuldrene til en annen og f.eks ta tak i armen på nazien som stod der oppe. Gjerne kaste tablettene ut igjen også.

 

3. Hvordan luftet man ut etterpå?

 

4. Døren inn til krematoriet, som ingen vet hvor er i dag (et annet problem), den ble jo jevnlig åpnet. Var ikke dette et problem for alle de som jobbet i krematoriet. Med hensyn til faren for forgiftning mener jeg. Eksplosjonsfaren også, i og med at det må ha vært vrient å hele tiden kunne vite nøyaktig hvor stor konsentrasjonen av HCN i luften var i, og rundt omkring, kremaen.

 

5. Ingenting tyder på at bygningene (kremaene) gasskammeret lå i var lufttette. Vil du ikke si det er et problem? Fred Leuchter som hadde personlig erfaring med gasskamre i USA mente helt klart det var et problem. Han mente også at eksplosjonsfaren var enorm i og med at ovner stod og brant like ved gasskammeret.

 

----------------------

 

Håper du forstår at jeg syns den med at "og så kastet de gassen inn gjennom taket og alle døde" er litt for enkel.

 

Les gjerne hva jeg har samlet sammen her: http://www.holocaustinfo.net/gass.php

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Han sier sannheten om Holocaust og skriker av full hals at våre politikere er tvers igjennom korrupte, og dette går ikke hen ustraffet.

OK et raskt svar. Har ikke tenkt å bruke mye tid på dette vaset for å si det mildt.

Sannheten om Holocaust?

Det eneste som ikke lyver er mattematikk, simpelthen fordi det ikke kan. Resten er ord.

 

Mens "våre nye landsmenn" gjerne må få voldta og herje så mye de vil, og både jøder og muslimer skal ha rett til å spre hat og oppfordre til vold og lovbrudd. Men TT skal ilegges munnkurv, demoniseres, latterliggjøres og uskadeliggjøres gjennom å sette "Nazi"-merkelappen på ham.

Der startet du vel en ny tråd.

 

Ta en titt på TT her:

 

[media]

TTs nettside: [vigrid.net] . Du trenger ikke være enig i det han sier. Men les og se om du faktisk lærer noe.

(Redigert av meg får ikke å gi gratis lenkereklame til internet tøv).

 

Lever det tøvet fortsatt? Jeg trodde det avgikk ved døden 8 mai 1945.

 

KGB: hva skal vi med navn her på nettet? Er ikke hovedsaken å lære, utveksle ting osv?

Likte du ikke nicket jeg fikk da jeg begynte i Norges Bank?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Sannheten om Holocaust?

Det eneste som ikke lyver er mattematikk, simpelthen fordi det ikke kan. Resten er ord.

 

Fint at du nevner det der.... Hvordan var de utregningen på hvor tynne hvert menneske måtte være for å få plass i "gasskammeret" og så var det kremering osv da.. mener å ha lest om en del matematiske umuligheter....

 

Kanskje jeg tar feil...

Lenke til kommentar

 

Du følger ikke med. Denne løgn-artikkelen ble debunket for noen innlegg siden.

 

Hey - istedet for å bare lime inn propaganda, hva med å skrive noe selv?

 

Jeg vil gjerne at du skal forklare oss nøyaktig hvordan verdens busemann nr.1, Adolf Hitler, gasset og kremerte 6 millioner jøder.

 

Forklar oss gjerne også hvorfor "Holocaust" er det eneste (påståtte) massemordet i historien som

 

1. har et slikt spesielt og unikt navn. Med stor forbokstav.

2. har et slikt spesielt tall. 6 millioner. Et tall det i flere land er ulovlig å trekke i tvil.

3. blir viktigere og viktigere jo lengre tid som går, mens 20 x så mange mennesker har rukket å dø i andre folkemord som knapt vies oppmerksomhet.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kanskje jeg tar feil...

Ja mest sannsynlig er du offer for gode selgere som prøver å selge seg inn på nytt. Siden det er snakk om psykologi i denne tråden, kan du jo begynne med http://en.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele

 

Wikipedia er en relativt presis kilde ...

 

Du kan fortsette med å Google

 

Sions vises protokoller

 

og se om du greier å skille sannhet fra løgn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hehe denne tråden ble da startet som ren propaganda og du fortsetter med det samme.

Nick bildet til den opprinnelige postern bryter også mest sannsynlig med vanlig forum folkeskikk om det som en påpeker er bilde av en massemorder. De to andre

 

har jo tilforlatelige nick bilder ettersom det ikke nyttet med skremsel.

 

Jeg ville snarere si idioti av voksne mennesker som antagelig er for feige til å undertegne med fullt navn.

 

Venter ikke at barn om der er noen i denne tråden skal undertegne med fullt navn. ;)

 

Kjell Gunnar Bleivik

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Hehe denne tråden ble da startet som ren propaganda og du fortsetter med det samme.

Jeg ville snarere si idioti av voksne mennesker som antagelig er for feige til å undertegne med fullt navn.

 

Venter ikke at barn om der er noen i denne tråden skal undertegne med fullt navn. ;)

 

Tja jeg bruker aldri mitt eget navn på nettet jeg heller. Det er vel ikke noe poeng å gå ut med fullt navn, spesielt når det er såpass mange som er villige til å forfølge "diskusjonen" i andre arenaer. Det er vel et større problem at mange deler personlig informasjon om seg selv altfor lett.

 

Jeg har ingen interesse av å vite ditt navn, og jeg kan ikke være sikker på at det virkelig er ditt navn.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...