Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Så du er overbevist om at jødeutryddelsene aldri fant sted? Og at de seirende partene i 2. verdenskrig vedtok at Hitler gjorde dette? Hitler var en kjernekar som har blitt skyldebukk for grusomheter som ikke fant sted?

 

Er det det du prøver å forkynne, BelzeBob?

 

1. Ja. Ingen intensjonell utryddelse av jøder foregikk i andre verdenskrig. Ikke annet enn ting vi rett og slett kan kalle krig. Jøder deltok også i krigføring og ble drept på slagmarken. Men på en veldig liten skala. Og selvfølgelig: andre døde av sult, sykdom osv. Men dette er ikke "Holocaust." Bare hverdagskost i krig. Det var ikke noe tysk program for å utrydde jøder.

 

2. Ja, seierherrene ga Hitler og tyskerne all skyld "for alt"; både for virkelige hendelser og for hendelser som aldri fant sted. Hitler var den store busemannen. Stalin ble kalt "Uncle Joe" og var helt grei. Og Churchill og Roosevelt/Truman var "bare gode." Slik er det alltid: Seierherrene utnevner seg selv som "de gode" og den tapende part som "de onde." Alltid.

 

3. Nei. Jeg har ikke så veldig mye godt å si om Hitler. Jeg mener han var ikke helt god i hodet og jeg ville ikke ha bodd i et så totalitært land som nazi-Tyskland var. Det jeg sier er at han tok aldri livet av 6 millioner jøder og hadde neppe planer om å gjøre noe slikt heller. Planen var jo deportasjon. Ikke utryddelse.

 

Sitat fra Himmler:

 

 

In May 1940, Heinrich Himmler advocated sending the Jews to Madagascar. About this plan, Himmler stated:

 

"However cruel and tragic each individual case may be, this method is still the mildest and best, if one rejects the Bolshevik method of physical extermination of a people out of inner conviction as un-German and impossible."

 

kilde: http://history1900s.about.com/od/holocaust/a/madagascarplan_2.htm

 

Summa summarum: jeg er ingen nazist eller rasist. Eller en Hitler-beundrer. Alt jeg sier er at Holocaust skjedde aldri.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry. Jeg skjønner ikke bæra av hva du sier.

Beklager. Mitt poeng var at det er DU som må bevise kvifor vi ikkje kan akseptere det overlag store bevismateriale som talar for holocaust. Kvifor kan vi ikkje stole på samtidsvitne? Kvifor er bilete og videoklipp frå jødeutryddinga kunstige fabrikasjonar? Og kva er prova for denne såkalla sionist-konspirasjonen som de dreg fram ved kvar konfrontasjon med fakta?

Lenke til kommentar

Hvilket bevismateriale?

Hvilke bilder?

Hvilke videoklipp?

 

Vitnemålene er ganske ubrukelige for de motsier seg selv og inneholder mye som har vist seg å være fri fantasi og direkte løgn. Dessuten: ikke et eneste vitne dukket opp i Ernst Zündels rettssaker i Canada på 80-tallet som hadde sett noe utryddelse på gang i leirene.

 

Ernst Zündel klarte derimot å skaffe vitner som ikke hadde sett noe Holocaust.

 

(Sorry - ble litt feil med postingen.)

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er nesten så man skulle stappet hele verdens befolking av holocaust nektere i en tysk 1943 konsentarasjons leier, og når de 12 av dem som overlever kommer ut skal vi si til dem at det aldri skjedde, så skal vi se hvordan de føler det da, jeg sier nesten fordi ikke et eneste menneske på jorda fortjener å bli satt i en slik leier, ikke en gang holocaust nektere eller hitler selv, det er bare for umennsklig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er nesten så man skulle stappet hele verdens befolking av holocaust nektere i en tysk 1943 konsentarasjons leier, og når de 12 av dem som overlever kommer ut skal vi si til dem at det aldri skjedde, så skal vi se hvordan de føler det da, jeg sier nesten fordi ikke et eneste menneske på jorda fortjener å bli satt i en slik leier, ikke en gang holocaust nektere eller hitler selv, det er bare for umennsklig.

Følelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nesten så man skulle stappet hele verdens befolking av holocaust nektere i en tysk 1943 konsentarasjons leier, og når de 12 av dem som overlever kommer ut skal vi si til dem at det aldri skjedde, så skal vi se hvordan de føler det da, jeg sier nesten fordi ikke et eneste menneske på jorda fortjener å bli satt i en slik leier, ikke en gang holocaust nektere eller hitler selv, det er bare for umennsklig.

Følelser.

 

Ja følelser, det er det normale folk har når man snakker om massemordet på 15 millioner mennesker, dette er ikke en lang død generasjon, det er folk i live i dag som opplevde dette, dette er ikke en historisk kuriositet, historisk sett skjedde dette i går, det er en del av den moderne verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvilke føøøølelser har vi for disse krapylene som koser seg i denne politisk korrekte ikke-nazistiske konsentrasjonsleiren som vi ser på bildet under?

 

guantanamofanger.jpg

 

Å, seeee på de stakkars jødene hvor vondt de har det i sammenligning:

 

verksted.jpg

 

arbeid1.jpg

 

arbeid2.jpg

 

arbeid3.jpg

 

arbeid4.jpg

 

Legg merke til alle piskene, klubbene og geværene:

 

togstasjon.jpg

 

vinke.jpg

 

train_arrival.jpg

 

------------------ Hey! ---------------

 

Har vi dokumentasjon på at nazi-Tyskland noengang var like sadistisk som dette?

guantanamo460.jpg

 

Spar føøølelsene for folk som faktisk har det vondt i dag!

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

snip (lots of pictures)

 

Hva er poenget ditt? Det har da vært massiv motstand mot disse leirene i etterkant av 9/11, mye følelser i forhold til menneskerettigheter og human behandling av fangene. Poenget er at man godt kan synes at holocoust var rimelig kjipt samtidig som man mener at dagens løsninger heller ikke er særlig optimale. Waterboarding har jo vært et hett diskusjontema de siste årene.

Lenke til kommentar

Det er jo relevant om du aksepterer at det har vært mennesker på månen uten at du har vært på månen selv og sett det med dine egne øyne. Jødeutryddelsene fant sted, selv om du ikke så det med dine egne øyne.

 

Jeg skjønner pointet, men kan ikke akseptere proposisjonen. Når det gjelder månelandingene og romfartsprogrammet har jeg sett på så mye data som tilsier at

 

A. det er sannsynlig at vi dro til månen

 

og

 

B. vi dro til månen.

 

Men det samme kan jeg ikke si om Holocaust. Jeg har ikke sett et eneste fnugg av bevis (B) for at Holocaust fant sted, og jeg ser heller ingen sannsynlighet for at det skulle ha skjedd (A).

 

Og samtidig ser jeg enormt gode grunner til at det hele er en svindel. Ingen kan benekte den enorme makt Holocaust har som en politisk, finansiell og religiøs institusjon.

 

Alt-i-alt: ALT taler for at det er en svindel. Ingenting taler for at det skjedde. Så jeg ser ingen rimelig grunn til å tro på Holocaust.

 

For all del: prøv gjerne å overbevis meg. begynn med å forklare hvordan de tyske gasskamrene skal ha fungert. I detalj, altså. Advarsel: jeg er faktisk veldig god på dette området. Så dette er ingen liten utfordring for deg.

 

Hva syns du om bildene fra Guantanamo Bay, forresten? Sett noen Hollywood-filmer om Guantanamo Bay i det siste? Eller om jødenes slakting av palestinerne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo relevant om du aksepterer at det har vært mennesker på månen uten at du har vært på månen selv og sett det med dine egne øyne. Jødeutryddelsene fant sted, selv om du ikke så det med dine egne øyne.

 

Jeg skjønner pointet, men kan ikke akseptere proposisjonen. Når det gjelder månelandingene og romfartsprogrammet har jeg sett på så mye data som tilsier at

 

A. det er sannsynlig at vi dro til månen

 

og

 

B. vi dro til månen.

 

Men det samme kan jeg ikke si om Holocaust. Jeg har ikke sett et eneste fnugg av bevis (B) for at Holocaust fant sted, og jeg ser heller ingen sannsynlighet for at det skulle ha skjedd (A).

 

Og samtidig ser jeg enormt gode grunner til at det hele er en svindel. Ingen kan benekte den enorme makt Holocaust har som en politisk, finansiell og religiøs institusjon.

 

Alt-i-alt: ALT taler for at det er en svindel. Ingenting taler for at det skjedde. Så jeg ser ingen rimelig grunn til å tro på Holocaust.

 

For all del: prøv gjerne å overbevis meg. begynn med å forklare hvordan de tyske gasskamrene skal ha fungert. I detalj, altså. Advarsel: jeg er faktisk veldig god på dette området. Så dette er ingen liten utfordring for deg.

 

Hva syns du om bildene fra Guantanamo Bay, forresten? Sett noen Hollywood-filmer om Guantanamo Bay i det siste? Eller om jødenes slakting av palestinerne?

 

Nazi-Propagandaen Gazas tårer.

Lenke til kommentar

snip (lots of pictures)

 

Hva er poenget ditt? Det har da vært massiv motstand mot disse leirene i etterkant av 9/11, mye følelser i forhold til menneskerettigheter og human behandling av fangene. Poenget er at man godt kan synes at holocoust var rimelig kjipt samtidig som man mener at dagens løsninger heller ikke er særlig optimale. Waterboarding har jo vært et hett diskusjontema de siste årene.

 

Poenget er at når det gjelder Irak, Afghanistan, Palestina, Kongo, Guantanamo Bay osv osv så har vi all dokumentasjonen vi trenger. Og dette er ting som skjer . Allikevel så er det fremdeles de tyske nazistene som er "de verste."

 

Media og politikere, og ikke minst Hollywood, fortsetter å kverne og kverne om hendelser i andre verdenskrig som aldri har blitt bevist. Samtidig som de gir minimal oppmerksomhet til ting som er minst like ille som skjer i dag.

 

Helt logisk, selvsagt. Dette er politikk. Man skyter ikke seg selv i foten, og skjiter ikke der man spiser osv.

 

Hvorfor er det en større sak at 6 millioner jøder døde for 65 år siden enn at 6 millioner svarte døde i Kongo det siste tiåret? Hvor er den kolossale strømmen av penger og sympati-erklæringer til Kongo? Og hvorfor er det ingen som stopper slakten?

 

Moralen: hele Holocaust-hylekoret er bare hykleri. Hykleri og distraksjon.

 

Vemmelig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det å henvise til bilder av personer som vinker i konsentrasjonsleirene blir litt søkt da nazistene separerte menn og kvinner fra hverandre i den tro at de ville møtes igjen. Ved hjelp av dette som virkemiddel unngikk de massive panikker i folkemengden slik at de var lettere å håndtere, etter å selv ha vært i et par leirer, møtt et tidsvitne, har hat en slektning i en norsk leier samt dokumentarer er jeg overbevist om at forholdene i leirene er av makabre tilstander.

Lenke til kommentar

Det å henvise til bilder av personer som vinker i konsentrasjonsleirene blir litt søkt da nazistene separerte menn og kvinner fra hverandre i den tro at de ville møtes igjen. Ved hjelp av dette som virkemiddel unngikk de massive panikker i folkemengden slik at de var lettere å håndtere, etter å selv ha vært i et par leirer, møtt et tidsvitne, har hat en slektning i en norsk leier samt dokumentarer er jeg overbevist om at forholdene i leirene er av makabre tilstander.

 

Overbevist, ja. Da trenger man jo ikke beviser.

 

Selv er jeg overbevist om at verden styres av kjempetomaten Hugo som bor på månens bakside. Trenger ingen beviser for det. Er liksom helt overbevist, skjønner du. Og mener du jeg har feil så må du bevise at jeg har feil. Din oppgave.

 

(Sukk...)

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...