Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva isvarte svingende jøtul peise!!

 

Jeg er sikkert 2 uker på etterskud, men når i svarte innførte EA en brassesparke-modifier?

Har gått meg hus forbi og jeg har prøvd og jeg har prøvd og jeg har prøvd. Og så googler vi litt og vi har noe som heter flair shot... (Visst om flair-pass, men allikevel...)

:blush:

Nå tar jeg brasser til krampa tar meg. om jeg treffer mål er noe helt annet...

 

R2/RT + skyteknapp hvis flere er like dumme som meg

 

 

Når jeg skal spille med custom tactics online, er det sånn at jeg må bytte når kampen har startet? Ingen måte å sette som default?

 

Mine står som default på laget mitt etter at jeg har satt de som en av de fire man kan ha ila kampen.. Måtte bytte første gang, men etter det så var den lagret på laget mitt. Dette var H2H seasons..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Dude... for ditt eget beste, kom deg ut!

 

Har både fotball treninger, mtb sykling og motbakke og distanseløp så eg er nok ute, saken er den at eg er effektiv. For alt du vet er eg mer ute enn det du er ;)

 

Edit: Dude!

 

EDIT2: DUDE! Er ikke mer en noen timer effektiv spilletid. 4 minutters kamper. 67 kamper. Elle melle... You do the mattematikk.

Endret av LunaticFanaticHD
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Begynner å få smaken på å spille mot AI nå.

Har vert en aktiv hater av å spille mot AI siden FIFA09, ettersom det faktisk vare urealistisk - og man måtte spille på "feil" hos AI'en for å score mål, ellers kunne de lese deg og samtidig lå de alltid et steg forann.

 

Nå er det gøy. Man kan spille ut AI med flott pasningsspill, sende spillere på løp og AI'en henger ikke med. Man kan drible seg forbi osv osv.

 

Men, forsatt er det 100x gøyere å spille mot kompiser ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen kjappe spørsmål;

Hvordan sender jeg spillere på løp når jeg har ballen?

 

Eksempel: Jeg er Downing, Enrique står bare ved siden av meg og ser. Hvordan får jeg han til å gå på løp, uten å sentre til han og holde inne LB mens jeg sentrer tilbake til Downing?

 

Det er ingen knapp du kan trykke på som får medspillere på løp annet enn LB+x, emn da må han ha ballen. Jeg har erfart at hvis jeg roer ned farten (slipper RT og jogger) så øker løpstendensen til medspillere, og ellers:

Den kompliserte løsningen er å endre angrepsmentaliteten hans i edit formation (edit attack og defence level - de pilene som er gule, rød og blå).

Du kan også sette lagmentaliteten til attack eller ultraattack for økt løp, men da løper alle sammen.

 

Eneste jeg kommer på i farta...

Lenke til kommentar

Noen kjappe spørsmål;

Hvordan sender jeg spillere på løp når jeg har ballen?

 

Eksempel: Jeg er Downing, Enrique står bare ved siden av meg og ser. Hvordan får jeg han til å gå på løp, uten å sentre til han og holde inne LB mens jeg sentrer tilbake til Downing?

Er det ikke L1 knappen som sender spillere på løp da?

Lenke til kommentar

Noen kjappe spørsmål;

Hvordan sender jeg spillere på løp når jeg har ballen?

 

Eksempel: Jeg er Downing, Enrique står bare ved siden av meg og ser. Hvordan får jeg han til å gå på løp, uten å sentre til han og holde inne LB mens jeg sentrer tilbake til Downing?

Er det ikke L1 knappen som sender spillere på løp da?

 

LB = L1

 

Xbox/Playstation har foskjellige navn på samme knapp.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...