Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som da kan gi meg noen gode tips på å booste RB'en min? Jeg tenkte å være midtstopper på et skikkelig drittlag og så møte Barca, men de runddribler deg jo før du trykker på knappen så det kanskje liten vits?

 

Jeg bruker slidsa sånn at de er treige og spiller som eneste forsvarspiller. Så løper jeg inn i en av spissene før jeg løper etter å takler. Funker greit, selv om det beste garantert er å gjøre det online sammen med en du samarbeider med. Da går det lynfort.

Lenke til kommentar

Kan ihvertfall bekrefte at noe er galt med accomplishments og Pro Ranked Match.

Prøvd i fire online pro kamper å få acc's, men funka jævlig dårlig. Det funka i en kamp, og da var det jeg som valgte lag på hjemmebane.

Tok en kjapp Exhibitionmatch istedenfor offline mot AI og acc'sene rant inn.. Flott.

 

Noen mener at man må være host for å få acc's i invited head2head, noe Blameyourany.com bekrefter når de viser til sin pro-boosting - at du MÅ invite (og dermed blir host) for å få acc's. Han du inviter får ingenting med sin pro.. Dette har tydeligvis hengt med over på Pro Ranked Match, så den eneste som tydeligvis får acc's i den modusen er den som hoster kampen.

 

Som sagt - dette er en teori, men inntil videre har jeg ikke fått bekreftet annet ved testing.

 

Noen som da kan gi meg noen gode tips på å booste RB'en min? Jeg tenkte å være midtstopper på et skikkelig drittlag og så møte Barca, men de runddribler deg jo før du trykker på knappen så det kanskje liten vits?

 

Det er sånn at kun den som inviter får bragdene. 99% ferdig btw.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Har ikke lest mye i tråden, og andre har sikkert nevt det flere ganger før meg. Men dette spillet er på mange måter så urealistisk som det overhode kan bli. Hvordan kan et lag som Norwich spille barca fotball ? Det er jo helt idiotisk. De trillet ballen over en halv omgang uten jeg fikk røre den.

 

Søppel!

Lenke til kommentar

Det har seg en liten tendens at de rævva lagene i spillet er vanskeligere å hanskes med enn de gode. F.eks, som allerede nevnt, så kan man kjøre over mostandere som United, City, Chelsea osv, men likevel tape/uavgjort mot Norwich, Stoke, Swansea. Har opplevd det samme i turneringer jeg har spilt med kompiser; vi gjør det bra mot de gode lagene, men plutselig kommer New Zealand og knuser oss. WTF?

Lenke til kommentar

Vant 7-1 over Arsenal, men måtte nøye meg med 1-1 mot Swansea :no:

 

Dette går vell også på mentaliteten hos motstanderen. Arsenal vil jo selvsagt sende spillere fremover og satse på å score mål; lettere å kontre imot og score mål på.

Swansea er nok happy med 0-0/uavgjort så de ligger seg bakpå og sentrer ball så lenge klokka tikker. Ikke direkte urealistisk, men det blir jo litt merkelig at topplagene ikke klarer å få tak i den jævla lærkula.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...