Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
We have just reset the leaderboard stats of a number of people who we have caught artificially boosting their records, including the No.1 ranked player on PS3 and the No. 1 and No. 2 ranked players on the Xbox 360.

 

They’re not ranked No. 1 and No. 2 anymore. They’re now ranked as low as it’s possible to get, as well as dropping back into Division 10. If we had a Division 11, just for them, that’s where we would have put them. If they try it again, we will take even more robust action.

 

Throughout the lifetime of FIFA 12, we will be monitoring game records and scrubbing cheats from the system every week. Anyone attempting to boost their accounts by manufacturing artificial wins - via any means – are easy for us to identify and will face a similar fate.

 

Moreover, if the means of doing so negatively and directly affect other people – such as using third-party tools to force disconnections - the perpetrators will receive immediate outright bans.

 

Fair Play – It’s in the game.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Etter å ha hatt en del kampen mot computeren på verdensklasse så er jeg veldig fornøyd. Kampene virker mer "ekte" nå og du kan faktisk spille fotball mot computeren i motsetning til FIFA 11 hvor du var nødt til å sentre frenetisk rundt deg hele tiden.

 

Likevel sitter jeg med en følelse av at det er... tamt og litt kjedelig. Kampene virker litt slappe og jeg tror nok det er pga. måten computeren oppfører seg i angep i samspill med Tactical Defending. Nå er jeg langt fra noen ekspert på forsvaret i år, men synes at det er veldig mye venting. Ikke den typen venting når du ser på fotball og venter på at noen skal angripe, heller en frustrerende type venting hvor computeren aldri kommer nærmere enn 2 meter fra deg samme faen.

 

Spiller i Championship 2 med Barnet og skal ta de til Premier League, men sliter ennå litt med taktikken. Har ikke funnet en som fungerer bra, men tror kanskje 4-2-3-1 kan gjøre nytten. Må bare finjustere løp o.l.

 

 

Ikke misforstå meg, jeg syns spiller er meget, meget bra, beste FIFA hittil (med unntak av 06, får en "hard on" av å se videoer av det!). Vil nok gi det terningkast 5, det eneste som hindrer en 6'er er de fortsatte manglene i Be A Pro.

Lenke til kommentar

Gir opp det jævla forsvarshelvete mot AI snart, spiller bare demo for øyeblikket. Men det spiller jo ingen rolle når AI'n vet akkurat hva jeg gjør med en gang jeg trykker på knappen.

 

Lite vits å gi spillet skryt fordi det er så realistisk når motstanderen har overnaturlige reaksjonsevner hele gjengen og bare vender rundt alt som er av taklinger.

 

Edit: Vet jeg klagde over det tidligere i tråden og. Men har prøvd å være tålmodig og sjekke ut noen videoer etc. Men det virker jo helt håpløst når AI'n har den reaksjonstiden.

Endret av Trollface
Lenke til kommentar

Synes det verste med AIen faktisk er at den haler ut tiden - selv om jeg leder på legendary. Er helt vanvittig kjedelig å vente på at motstanderen spiller støttepasninger i sitt eget forsvar, selv om de er jeg ikke presser de i det hele tatt. Ballen skal på død og liv innom midtstopperne 5-6 ganger før motstanderen prøver seg på et angrep.

Lenke til kommentar

Synes det verste med AIen faktisk er at den haler ut tiden - selv om jeg leder på legendary. Er helt vanvittig kjedelig å vente på at motstanderen spiller støttepasninger i sitt eget forsvar, selv om de er jeg ikke presser de i det hele tatt. Ballen skal på død og liv innom midtstopperne 5-6 ganger før motstanderen prøver seg på et angrep.

Jeg sliter med dette selv, ikke at jeg alltid leder heller. Blir mye uavgjort i karrieremodusen siden alle lagene spiller barca fotball. Og med dette nye forsvarsystemet får jeg jo ikke presset noe særlig for å få tak i ballen. Virker ikke som om noen har noen ideer hvordan man skal få ballen heller, utenom å vente til de for avsluttet eller en feilpasning. Det er rett og slett latterlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...