Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært borti et spill som gjør meg mer forbanna. Spiller career mode sammen med en kompis for tida, har vel en halv sesong i championship bak oss nå.

 

Det som irriterer meg mest er når motstanderlaget bar holder ballen i laget, går, vender, går, vender, og at vi når vi først får inn en takling, kan du banne på at det er en motspiller som er der for å snappe opp andreballen. Messi-like vinger, midstoppere som dribler av to av oss som presser, og det faktum at de sjelden/aldri gjør feil.

 

Jævlig irriterende, men det er jo morsomt når en først vinner da. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg mest er når motstanderlaget bar holder ballen i laget, går, vender, går, vender, og at vi når vi først får inn en takling, kan du banne på at det er en motspiller som er der for å snappe opp andreballen. Messi-like vinger, midstoppere som dribler av to av oss som presser, og det faktum at de sjelden/aldri gjør feil.

 

Sånn har dessverre AI alltid vært. Latterlig hvordan de vet at du skal utføre en takling, så bare danser de seg vekk fra deg.

Lenke til kommentar

Hvorfor har de gjort så det er umulig å skyte under press? Hver gang jeg har en spiller ved siden av meg og skal skyte så treffer han så vidt ballen.

 

Faen ass, korrupte jævla dritt firma. Har servere som faen meg knekker sammen med en jævla gang. Forbanna artig å tape pga servern er så elendig dårlig. Er faen meg samme problem hvert jælva år, hvor mange uker skal jeg måtte vente før jeg kan sette meg ned å slippe å være redd for å tape med hjelp fra EA?

Endret av Emils1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er alltid trøbbel med nye utslipp av Fifa. I år har vi sett det meste:

 

-Kan styre motstanderens spillere i UT (slik som i fjor, enda ikke fikset)

-Web-appen releasen var en tragedie, og nå er det klin umulig å få logget seg på (vart i 5-6 dager)

-Lagg online

-Blir kastet ut av kampen slik at du blir oppført med tap, selv om du kanskje ledet

-Virtual Pro bragder bugs

 

Mange irritasjonsmomenter, som vanlig.

 

Men vi får øyne et lite håp folkens: det kommer nok en patch som fikser diverse bugs, nye servere og bla, bla, bla forhåpentligvis før jul. Slik som personal growth på Fifa 11 var perfekt. Oh wait.

Lenke til kommentar

Tja, spiller manager mode selv, på professional (altså mellomste vanskelighetsgrad), og blir flinkere og flinkere til å takle.

 

Der jeg tidligere hamret som en tulling på O for å gjøre stående takling, eller sklitaklet og pådro meg gult kort, har jeg nå begynt å klare timingen, slik at jeg stort sett treffer med stående takling første gangen, eller treffer med en perfekt sklitakling kanskje 75% av gangene. Når jeg først bommer på sklitaklingene, derimot :whistle:

 

Øving gjør mester, karer. Ingenting er så deilig som å sette inn en sugende sklitakling helt reint på ball (bortsett fra volley fra 20 meter rett i krysset). Hvis dere sliter med at motspilleren hopper unna rett før dere takler, vel, takle et millisekund tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn har dessverre AI alltid vært. Latterlig hvordan de vet at du skal utføre en takling, så bare danser de seg vekk fra deg.

Mja, syns faktisk det er værre enn noensinne i årets versjon. Ja, det er helt utrolig irriterende at de er et halvt steg foran deg til enhver tid.

 

Rusher du? AI har utrolig høy tålmodighet. Noen som vet hvordan AI spiller med f.eks. Stoke?

Lenke til kommentar

En annen ting med AI'ens latterlige tålmodighet er at de velger å trille ball på midtbanen og så tilbake til forsvaret hvor de tar en to-tre støttepasninger, litt frem på midtbanen igjen og så tilbake til forsvaret som triller litt ball igjen og så til keeper.

 

Jeg har en spiller utvist.

De ligger under 1 - 0.

I det 80. minutt.

I cupfinalen.

 

Veeldig realistisk. :roll:

 

Men jeg klarer ikke å stoppe å spille.

Lenke til kommentar

Synes AI danser lett unna selv med Boostingteam. Og jeg føler som mange her, det er utrolig frustrende at AI spretter unne HVER takling og de passer perfekt så og si hver gang.

 

Haha, akkurat det er på grensen til en skandale. Spillere med 1 i absolutt alle stats vender seg mesterlig bort fra presise taklinger. Herregud så latterlig! Greit at du spiller mot en datamaskin som med en gang oppfatter hvilke bevegelser du foretar deg, men det er da grense på! Rett og slett tragisk.

Lenke til kommentar

Kan ihvertfall bekrefte at noe er galt med accomplishments og Pro Ranked Match.

Prøvd i fire online pro kamper å få acc's, men funka jævlig dårlig. Det funka i en kamp, og da var det jeg som valgte lag på hjemmebane.

Tok en kjapp Exhibitionmatch istedenfor offline mot AI og acc'sene rant inn.. Flott.

 

Noen mener at man må være host for å få acc's i invited head2head, noe Blameyourany.com bekrefter når de viser til sin pro-boosting - at du MÅ invite (og dermed blir host) for å få acc's. Han du inviter får ingenting med sin pro.. Dette har tydeligvis hengt med over på Pro Ranked Match, så den eneste som tydeligvis får acc's i den modusen er den som hoster kampen.

 

Som sagt - dette er en teori, men inntil videre har jeg ikke fått bekreftet annet ved testing.

 

Noen som da kan gi meg noen gode tips på å booste RB'en min? Jeg tenkte å være midtstopper på et skikkelig drittlag og så møte Barca, men de runddribler deg jo før du trykker på knappen så det kanskje liten vits?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...