Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare elske managermode. Spiller som Liverpool, i første januarvindu kommer Aston Villa og byr £30m for Carroll. Avslår. Så byr de £39,5m. Avslår igjen. Så byr de £49m for ham. Da kan jeg nesten ikke avslå. Samtidig selger jeg Charlie Adam til Italia for £11m. Da har jeg totalt fått £60m inn.

 

Så bruker jeg £33m på Higuain og £21m på Mascherano. Totalt ut da, £54m.

 

Føler jeg har gjort en god deal der. I tillegg kjøpte jeg Xabi Alonso i første transfervindu :whistle:

 

Så nå spiller jeg:

 

Reina

Johnson Agger Skrtel Enrique

Gerrard Masche Xabi

Suarez Higuain Downing

Lenke til kommentar

Ah, career er stas, til tross for enkelte mangler. Er forferdelig irritert over at Josh King, Darron Gibson og Ritchie De Laet ble slettet fra spillet på grunn av buggen med at spillere som er på kontraktens siste år og er lånt ut for sesongen blir fjernet. Ingen av de er krise, da potensialet deres er rimelig lavt, men det er stress å måtte forsikre seg om at samtlige spillere som lånes ut har nok igjen på kontrakten. Tom Cleverley presterte også å si at laget underpresterte og at han ville vekk når jeg hadde vunnet absolutt alt sesongen før.

 

 

Har kjøpt inn Wilshere, Christian Eriksen og Iturbe så langt og kvittet meg med mye dødkjøtt (Berbatov, Ferdinand, Carrick og Park). Startoppstillingen med overall i parentes:

 

De Gea (83)

Rafael (79) - Jones (80) - Smalling (80) - Fabio (76)

Anderson (80)

Nani (85) - Wilshere (87) - Young (87)

Eriksen (87)

Rooney (92)

 

Benk: Lindegaard (77) - Vidic (89) - Evra (84) - Cleverley (77) - Iturbe (76) - Valencia (83) - Hernandez (83)

 

Har i tillegg til dette Fletcher, Evans og VPen min som backup. Welbeck får også spille i ny og ne.

Lenke til kommentar

Hva er denne keeper-exploit-greia? Jeg vet man kan velge å være det, men hva er så spesielt med det? Hvorfor klager så mange?

 

 

Ellers er jeg greit happy med meg selv i går. Spilte tre kamper. 1 seier og 2 uavgjort i 8. div. Har 1-3-1 så langt etter mitt første opprykk. En seier og en uavgjort og jeg holder meg i divisjonen. Failet hard i en kamp. Spilte 0-0, men bommet både straffe og to gode frisparksjanser. Bittert.

Lenke til kommentar

Hva er denne keeper-exploit-greia? Jeg vet man kan velge å være det, men hva er så spesielt med det? Hvorfor klager så mange?

 

 

Rett og slett fordi AI'en på forsvarerne er satt til Legendary og de kan i praksis lese tankene dine = vanskelig å spille effektivt mot og det går langt mellom de gode sjansene..

Andre mener at når man spille online mot noen så skal man spille online mot noen, og ikke mot AI. Hvis jeg skal spille mot CPU så velger jeg noe annet enn Head to head seasons...

 

Det er en 70 sider lang tråd med sutring over det på EA-forumene, og yttterligere 40 sider på bugs og glitches siden dems. I tillegg er dette tatt opp på flere store fansider som også er misfornøyde med det. De fleste sier at jo lenger opp du kommer i divisjonene jo mere AI vs AI blir det, rett og slett fordi "alle" må gjøre det for å ikke slippe inn det ene målet som avgjør kampen.. De fleste kampene der ender 0 - 0 eller 1 - 0 ....

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...