Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål om jenter til gutter mellom 20 og 35 - Seriøst


Anbefalte innlegg

1. Spiller ingen rolle.

2. Er heller ikke så opptatt av dette, kommer an på jenta. Men er ikke så glad i "sinte" øyne.

3. Ikke noe særlig større enn meg selv. Og er ikke så glad i superslanke jenter heller, hun må ha sunne former.

4. Som sagt, kommer an på jenta. Med det ideelle er når de fyller håndflaten min.

5. Ja, litt. Har selv en høy utdannelse, da trenger jeg å bli utfordret intellektuelt.

6. Helt uvesentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Lyst eller mørkt hår? Mørkt

2. Lyse eller mørke øyne? Helt uvesentilig

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Normal-Slank

4. Små eller store bryster? Tja, store, men ikke for store.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? I prinsippet, nei.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Nei

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Tenker egentlig ikke over det.

2. Lyse eller mørke øyne? Lyse helst, men mørke går fint det og.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Liker aktive slanke/normale jenter.

4. Små eller store bryster? Et sted midt i mellom

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Nei, men det er å foretrekke. Men vil ikke ha en som er for opphengt i karriere heller. Da blir det for lite fokus på forhold og evt. familie.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Uinteressant.

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Kommer helt ann på jenta

2. Lyse eller mørke øyne? Spiller ingen rolle

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Normal-Slank

4. Små eller store bryster? Fordeler og bakdeler med alle størrelser

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Litt

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Nei

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Mørkt.

2. Lyse eller mørke øyne? Akkurat det samme egentlig.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Slanke.

4. Små eller store bryster? Små.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Greit med litt utdannelse. Viktigste er at hun klarer å gjøre noe og ikke bare "sitter hjemme".

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen,

 

Jeg er ei jente på 27 og vil gjerne kjøre en liten undersøkelse. Jeg burde i utgangspunktet stille disse spørmålene til mine venner/bekjente, men tør ikke. Dette er helt seriøst og jeg setter stor pris på deres deltakelse. Vennligst svar kort.

 

1. Lyst eller mørkt hår?

2. Lyse eller mørke øyne?

3. Heller slanke eller tjukke jenter?

4. Små eller store bryster?

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet?

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre?

 

1. Kommer an på jenta

2. Kommer an på jenta

3. Noen kler å være slank, noen kler det å være mindre slank :)

4. Små! Men hadde ikke gjort noe om de var store heller(hvertfall one night stand)

5. Ja, litt. Men om hun har jobb, så er det helt greit.

6. Hva har skilte foreldre med å gjøre?

 

Jeg mener kjemi er ganske viktig! Håper svarene hjalp

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Har ingenting å si, men er litt svak for brunt hår.

2. Lyse eller mørke øyne? Har heller ingenting å si, men blå øyne er fint da.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Ligger mye mellom de to begrepene, men normalt tynne er fint.

4. Små eller store bryster? Sånn at de passer fint inn i to hender.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Foretrekker helt klart utdannede smarte jenter.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Er ikke noe pluss hvert fall, men jeg er litt gammeldags.

 

Til slutt vil jeg si at alt er relativt og at mange av disse spørsmålene vil ha lite å si når du møter den rette :)

Endret av Absolut
Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Likegyldig så lenge det ikke er rosa, lilla eller grønnt

2. Lyse eller mørke øyne? Likegyldig, men er av en eller annen grunn litt tiltrukket av bertine zetlitz øyne.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? slanke.

4. Små eller store bryster? Likegyldig så lenge de ikke er ekstremt store eller små. Dette tror jeg er en stor missforståelse blandt mange jenter. Det er ikke først og fremmst størrelsen vi gutta er ute etter, det er mer formen og proposjoner. Som f.eks ikke hengepupper, ikke sprengte silikonpupper (men litt fyll går helt fint og ser ofte bare finere ut), riktig størrelse og plassering av brystvortene, riktig fylde i puppa, osv.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Ikke i utgangspunktet, men jenta må jo være en interessangt samtalepartner.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Nei. Er det noen som helst som ville ha syntes det?

 

Idealutseende vil vel være slik som f.eks Jessica Alba. Og det tror jeg nokk veldig mange er enige med meg i.

 

Og til trådstarter: er dette til en oppgave/prosjekt/rapport eller personelig? (jeg er bare litt nysgjerrig)

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
1. Lyst eller mørkt hår?

2. Lyse eller mørke øyne?

3. Heller slanke eller tjukke jenter?

4. Små eller store bryster?

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet?

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre?

 

1. Langt naturlig hår er definitivt et pluss. Extentions er definitivt to minus. Blondiner og brunetter er favoritter.

2. Generelt lysere øyne, men grønne øyne kan være utrolig fascinerende.

3. Ikke tjukke jenter, ikke for tynne jenter. Hu skal være sterk, men samtidig ha en timeglassfigur - midja er veldig viktig. Fyldige lår og rumpe er definitivt et pluss, med den betingelsen at det er muskler - sprettrumpe og swung i knær og bakre lår er hawt. Sterk rygg er også et pluss, positivt å kjenne at det er muskler der istedenfor ribbein.

4. Så lenge de strutter  :whistle:

5. Personlighet har mye å si, utdanning faller under her.

6. Nei.

 

 

Kan hende jeg høres veldig kroppsfiksert ut mtp punkt 3, men jeg mener slikt kan endres ved trening og livsstil - jeg skildrer her det jeg ser på som en veldig bra kvinnekropp. Personligheten har veldig mye å si, og faktisk alt å si, om det skulle bli noe fast ut av det.

 

 

Lenke til kommentar

Lyst/Mørkt/Rødt - alle likeverdige. Skulderlengde eller oppsatt.

Øyenfarge - alle likeverdige. (Ingen blåøyne-fetisj)

Foretrekker BMI på rundt 25, med timeglass eller pæreform, med bollemus.

Pupper - B-cup er very Bra (double pun) :tease:

For mye utdannelse er avtennende. For lite utdannelse er ingen dealbreaker.

Skilte foreldre? Nei, det har jeg aldri tenkt på en gang. Jeg gidder ikke la julemiddag-planlegging være avgjørende for hvem jeg skal kose med. Herregud, som om jeg ikke gjorde det vanskelig nok fra før.

Endret av Nihilist1
Lenke til kommentar

Hei alle sammen,

 

Jeg er ei jente på 27 og vil gjerne kjøre en liten undersøkelse. Jeg burde i utgangspunktet stille disse spørmålene til mine venner/bekjente, men tør ikke. Dette er helt seriøst og jeg setter stor pris på deres deltakelse. Vennligst svar kort.

 

1. Lyst eller mørkt hår?

2. Lyse eller mørke øyne?

3. Heller slanke eller tjukke jenter?

4. Små eller store bryster?

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet?

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre?

 

1. Spiller ingen stor rolle egentlig, men har alltid blitt interessert i de med mørkt hår, uten at jeg egentlig vet hvorfor. Men betyr ikke at jeg ikke hadde falt for ei med lyst hår.

 

2. Spiller ingen rolle.

 

3. Kan gjerne være litt ekstra, det gjør ikke noe, men idealet er flat mage, men fortsatt former i form av pupper og rumpe, hofter og litt lår.

 

4. Gjerne litt store, type D-cup, men intet krav. Da er formen viktigere, er svak for litt faste bryster med litt dråpeform. Ennå viktigere er sprettrumpe. Så da er idealet ei med d-cup i dråpeform, samt god sprett i rumpa.

 

5. spiller ingen rolle

 

6. spiller ingen rolle

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Pent.

2. Lyse eller mørke øyne? Pene.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Pene.

4. Små eller store bryster? Pene.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Jeg er ikke ferdig med utdanning selv.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Nei.

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Mørkt

2. Lyse eller mørke øyne? Lyse

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Slank

4. Små eller store bryster? Store, ikke for store

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Viktig med god eller meningsfyllt jobb - utdannelse gir gjerne en god jobb

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Ja, men det har ikke noe å si.. er i kategorien "bagateller".

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Så lenge det ikke er snakk om bleiket hår er det ikke så viktig

2. Lyse eller mørke øyne? Uviktig

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Slanke

4. Små eller store bryster? Middels store

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Setter heller pris på livserfaring og evne til å tenke selv. Utdanning er ingen garanti her.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Nei

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? -Spiller ingen rolle, men heller vel litt mot lyst

2. Lyse eller mørke øyne? -Spiller ingen rolle

3. Heller slanke eller tjukke jenter? -Slanke

4. Små eller store bryster? -Spiller ingen rolle

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? -Nei

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? -Nei

Lenke til kommentar

Den dagen folk skjønner at dette er bare momenter i en helhetsvurdering, så ville alt vært mye lettere. Det er ingen, iaf SVÆRT FÅ, som har noen av disse som KRAV. Det er bare momenter i en helhetsvurdering. Jeg kan garantere deg at i 9/10 tilfeller så ender man opp med en som ikke oppfyller alle "kravene" man har stilt, fordi man får en connection som går helt utenpå de vurderingskriteriene man setter opp på forhånd.

 

Kan garantere deg at fyren du treffer ikke vil oppfylle dine svar på dine egne spørsmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? -Blondes, brunettes and redheads, they all look good to me (ja, det var den første og siste referansen til Reidar Larsen).

2. Lyse eller mørke øyne? -Spiller veeeeldig liten rolle, men mørke kan ha det lille ekstra.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? -BMI på 21.7, alt annet blir bare helt feil. :roll:

4. Små eller store bryster? -Heller for små enn for store.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? -Ikke i seg selv, fins mange smarte og interessante jenter med lite utdannelse, det er bare en av flere ting som kan stimulere folk. Men jeg er en som syns nysgjerrighet og engasjement er sexy. Og sånne jenter utdanner seg ofte.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? -Ikke det minste problem.

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? LYST

2. Lyse eller mørke øyne? LYSE

3. Heller slanke eller tjukke jenter? SLANKE

4. Små eller store bryster? MIDDELS

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? NEI

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? NEI

Endret av jale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...