Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål om jenter til gutter mellom 20 og 35 - Seriøst


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

 

Jeg er ei jente på 27 og vil gjerne kjøre en liten undersøkelse. Jeg burde i utgangspunktet stille disse spørmålene til mine venner/bekjente, men tør ikke. Dette er helt seriøst og jeg setter stor pris på deres deltakelse. Vennligst svar kort.

 

1. Lyst eller mørkt hår?

2. Lyse eller mørke øyne?

3. Heller slanke eller tjukke jenter?

4. Små eller store bryster?

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet?

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre?

 

1 - Anything goes, så lenge det ikke er pistrete og ihjelfarga.

2 - Spiller liten rolle.

3 - Spiller for så vidt ingen rolle, med mindre det er ekstremt. Kan hun ikke se tærne sine uten hjelp fra speil vil nok interessen dale ganske kjapt, samme med de som er så skrapa at de ser ut som blyanter og alle ribbeina syns når de strekker seg. Dessuten veier personlighet ganske tungt for min del, og jeg kan glatt overse en kilo eller ti ekstra hvis hun har en interessant personlighet.

4 - Alt funker, så lenge det passer til resten av jenta. Med andre ord - Dobbel F på ei lita flis som knapt veier femti kilo utgår med skyhøye kneløft.

5 - Trives hun sånn ståa er, har et minimum av intelligens og har mål i livet hun strekker seg mot så gir jeg egentlig faen. Trivsel og det å gjøre noe en brenner for er viktigere enn et diplom å henge på veggen i mine øyne.

6 - Nei, hvorfor skulle jeg det? Ikke noe hun kan noe for likevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Lyst eller mørkt hår? Lyst

2. Lyse eller mørke øyne? Lyse

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Slanke selvfølgelig lol

4. Små eller store bryster? Store seff

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Nope, ikke når jeg er så ung enda

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Spiller ingen rolle

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Mørkt, helst brunt, men kullsvart hår er sjelden fint, særlig når det er kunstig. Det blir for goth i mine øyne, spesielt hvis det er glatt. Når det gjelder lyst hår har jeg dessverre fordommer mot lyseblonde mennesker som jeg prøver å bli kvitt, men dessverre fortsetter de fleste av de lyseblonde jentene jeg møter å vise seg å være overfladiske, falske og dumme gang på gang.

2. Lyse eller mørke øyne? Det legger jeg ikke merke til uansett.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Hvis de har så mye fett på kroppen at det viser at de ikke klarer å ta vare på kroppen sin, er jeg overhodet ikke interessert.

4. Små eller store bryster? Avhenger av resten av kroppen.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Hvis hun ikke går på universitet, har gått på universitet eller har planer om å begynne der er hun uaktuell.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Jeg vet ikke hvorfor noen skulle bry seg om dette i dag.

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Ja takk, begge deler

2. Lyse eller mørke øyne? Ja takk, begge deler

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Normale er flott

4. Små eller store bryster? Sier ja takk til det meste

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Skuffende er vel ikke et utrykk jeg ville brukt. En klar fordel at jenta har kontakt med noe som minner om en hjerne hvertfall, selv går jeg på høgskole, men om hun ikke har noe ønske om det får det være greit

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Igjen skuffende er et upassende uttrykk. Direkte ubetydlig. Man må kunne godta familien til vedkommende for den de er, hvis ikke er det vanskelig å holde det gående over tid.

 

Hvorfor bruker du utrykket skuffende på de to siste punktene?

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår?

2. Lyse eller mørke øyne?

3. Heller slanke eller tjukke jenter?

4. Små eller store bryster?

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet?

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre?

 

1. Uvesentlig, men om jeg må velge, mørkt.

2. Uvesentlig, men om jeg må velge, hva enn dypblå kvalifiserer som.

3. Heller for mye enn for lite vekt, men generelt uvesentlig.

4. Jeg liker alle bryster, uansett størrelse. Det være seg om de er speilegg eller airbags.

5. Absolutt ikke.

6. Absolutt ikke.

 

edit: Én "l" i "Absolutt".

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Begge deler, liker også striper

2. Lyse eller mørke øyne? Begge deler

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Litt fett er greit, men ikke for mye. Ikke syltynn heller

4. Små eller store bryster? Ikke viktig, men store er en fordel

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Ikke veldig betydningsfullt, men er greit at jenta ikke er dum som et brød

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Ingen betydning. Hvorfor skal det ha noe å si?

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår?

Mørkt (Selv om det har lite betydning)

2. Lyse eller mørke øyne?

Mørke (Samme som svaret over, har lite betydning)

3. Heller slanke eller tjukke jenter?

Noe imellom? Slank antar eg.

4. Små eller store bryster?

Har ærlig talt ingen betydning. Små er søte tho.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet?

Nei, lite til ingen betydning.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre?

Nei, betyr ingenting om foreldra er skilt eller ei.

Lenke til kommentar
1. Lyst eller mørkt hår?
Spiller ingen rolle. Men helst ikke piggsveis eller hår helt ned til rumpa.

 

2. Lyse eller mørke øyne?
Øyenfargen spiller ingen rolle, men helst uten øyenskygge.

 

3. Heller slanke eller tjukke jenter?
Slanke eller normale.

 

4. Små eller store bryster?
Små!

 

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet?

Intelligens i form av å undre seg over filosofiske spørsmål, være reflektert og å ha selvinnsikt er viktigere enn utdannelse.

 

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre?
Nei, det er mer skuffende om hele familien er en "über-perfekt-ingen-problemer-i-vårt-nabolag-familie".
Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Så lenge ansiktet er pent spiller det ingen rolle, men jenter med lyst hår får fort oppmerksomhet hos meg.

2. Lyse eller mørke øyne? Liten betydning.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Slanke. (Ikke modellslank, men ser helst at de ikke er tjukk)

4. Små eller store bryster? Avhenger litt på hvordan resten av kroppen ser ut, men store bryster er sjeldent negativt.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Det spørs hvorfor hun ikke er utdannet. Ser helst at jenta holder på med utdanning eller har planer om det, men det er ikke et must.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Ingen betydning.

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Mørkt - men på ingen måte avgjerande

2. Lyse eller mørke øyne? Spillar ingen rolle - overhode.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Foretrekk slanke, ikkje tynne.

4. Små eller store bryster? Ein mellomting. Rumpe er viktigare.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Ser det som ein fordel med ei jente som har utdanning, men igjen, ikkje avgjerande.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Don't matter what so ever.

Lenke til kommentar

  1. Lyst eller mørkt hår? Utvilsomt mørkt, helst svart eller mørkebrunt, men det finnes unntak
  2. Lyse eller mørke øyne? Igjen, primært mørkt, helst grønne eller brune, men også igjen finnes de unntak (blå øyne i kombinasjon med blondt hår har gått helt fint også)
  3. Heller slanke eller tjukke jenter? Ikke så skrekkelig viktig så lenge det ikke er snakk om ekstremt slank eller tjukk. Foretrekker dog normal til normal+ (hva nå enn normal måtte være …), og det er uansett bedre med noen kilo for mye enn noen kilo for lite.
  4. Små eller store bryster? Ikke viktig så lenge de passer til kroppen. Liten kropp + store bryster ser ikke så bra ut etter min mening.
  5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Utdannelse er å foretrekke, men ikke så veldig viktig. Det viktigste er at det foregår litt intelligent aktivitet inni hodet, og at hun dermed ikke er korka dum.
  6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Nei, hvorfor skulle jeg det? Er vel ikke hennes skyld det vel?

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Naturlig blondt eller rødt er en vinner her, selv om mørkt går helt fint det også.

2. Lyse eller mørke øyne? Lyse, men ikke akkurat et viktig punkt.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Slanke/trente.

4. Små eller store bryster? Små - middels.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Nei, så lenge hun er oppegående og ikke direkte "dum" så har det lite å si.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Nei.

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår?Har ingenting å si, men blondt om jeg må velge.

2. Lyse eller mørke øyne? Spiller ingen rolle

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Slanke.

4. Små eller store bryster? Ikke helt flatpakka, men for stort blir bare stygt. Middels store men faste.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Litt. Foretrekker utdannede, og da gjerne høyt utdannede jenter, men for all del, det gjør ikke hele jenta!

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Nei.

 

 

Bare litt Off Topic: Du er vel ikke mellom 20 og 35? Du er 18... :)

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Har egentlig ingen preferanser når det gjelder hårfarge.

2. Lyse eller mørke øyne? Samme her egentlig.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Slanke.

4. Små eller store bryster? Ikke for små, ikke for store, men må jeg velge blir det vel store.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Ja.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Nei. Halvparten av Norges befolkning skiller seg.

Lenke til kommentar

På papiret er eg 18, men gjeng ut frå at ho meiner den mentale alderen, og då er eg 23! ;)

Jaok.. Haha :!:

 

Men eg òg lurar litt på kvifor du lurar på akkurat desse spørsmåla?

 

Fordi hun vil se om hun oppfyller kravene for en gutt. "Undersøkelse" er skalkesjul. Men det er ikke så viktig.. Vi svarer likevel..

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår?

 

Heller normalt sett mot mørkt, men det viktigste er at det passer til personen. Naturlig hårfarge er et stort pluss, men erfaring tilsier at det er heller sjeldent.

 

2. Lyse eller mørke øyne?

 

Det har ingen betydning for min del så lenge det passer inn med resten av kroppen.

 

3. Heller slanke eller tjukke jenter?

 

I utgangspunktet slanke, men foretrekker heller en som er litt overvektig og trener og gjør noe med det enn en som er (på grensa til) anorektisk og ikke tar var på kroppen sin.

 

4. Små eller store bryster?

 

Det som passer til resten av kroppen. Foretrekker dog medium hvis jeg må velge.

 

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet?

 

Kommer ann på hvor gammelt kvinnfolket er. Er viktigere at hun klarer å tenke selv. Jeg klarer personlig ikke å være sammen med en person som er dummere enn en Golden Retriever uansett hvor fysisk attraktiv jenta er.

 

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre?

 

Det har ingen ting å si. Det er jenta man skal date, ikke foreldrene hennes

 

 

Lenke til kommentar

1. Lyst eller mørkt hår? Jeg fikk alltid plustelig øyner for blondie. Svensk-håret er awesome!

2. Lyse eller mørke øyne? Spiller egentlig ingen rolle. Øyner er alltid pen.

3. Heller slanke eller tjukke jenter? Slanke, selvfølgelig?

4. Små eller store bryster? Spiller vel egentlig liten rolle det også.

5. Syns du det er skuffende at jenta du liker ikke er utdannet? Helst å ha en litt intelligent jente.

6. Syns du det er skuffende at jenta du liker har skilte foreldre? Likegyldig

Endret av Denny Hamlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...