Diskutert Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 In other news; http://marenkallhovd.blogg.no/ Maren er vel førstemann ut med egen blogg fra årets sesong?
MartinF Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 (endret) Nei, http://jeanetteervall.blogg.no/ EDIT: Ok, hun opprettet den 2 dager tidligere da. Endret 26. mars 2011 av MartinF
The Barnacle Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 (endret) De som har blogg på paradise : Idabianca ( Kommer inn ved senere anledning) Christina Maren Jeanette Marius (kommer inn ved senere anledning) Endret 26. mars 2011 av The Barnacle
The Doctor Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 hurrdurr THEM SPOILERS, før Jarmo kommer å kjefter på deg. Hvordan vet du at to av de kommer inn ved senere anledninger?
TMB Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Hvorfor kan vi ikke bare lage en egen spoilertråd slik som i fjor?
Kammizez Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 hurrdurr THEM SPOILERS, før Jarmo kommer å kjefter på deg. Hvordan vet du at to av de kommer inn ved senere anledninger? Jeg så det hvertfall på en nettside hvor det var et bilde fra premierefesten, hvor alle som har vært på hotellet var avbildet med navn. Tror jeg så det på side2.no
Step_up Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 DETTE ER EN SPOILERFRI TRÅD!!! Christina sin trenger du vel ikke å legge inn i spoilertag.
The Doctor Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Jeg tok meg friheten til å lage en spoilertråd, slik at vi slipper griningen om spoilere i denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1312605 1
The Barnacle Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Jeanette postet link til alle deltakerne som er inne nå/kommer inn på Paradise i år. Tok ikke lang tid å finne ut hvem av dem som ikke er der inne nå... Og uansett, kvalifiserer det at jeg linket en blogg som spoiler? Når bilde av alle deltakerne og navn har vært publisert tidligere?
Latias Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Skrevet 26. mars 2011 Hvorfor kan vi ikke bare lage en egen spoilertråd slik som i fjor? Vær så god Og med det har denne tråden blitt spoilerfri. Alle spoilere fra nå av postes der, spoilere som postes i denne tråden vil fra nå av bli rapportert og slettet.
Step_up Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Jeanette postet link til alle deltakerne som er inne nå/kommer inn på Paradise i år. Tok ikke lang tid å finne ut hvem av dem som ikke er der inne nå... Og uansett, kvalifiserer det at jeg linket en blogg som spoiler? Når bilde av alle deltakerne og navn har vært publisert tidligere? Først og fremst så er den nyheten du nevner en nyhet som ble publisert kun en gang i de respektive medier, kanskje på det tidspunktet hvor ingen sirkulerer mediene på, disse blir begravd pga. nye saker. Altså, mange begynner ikke å blogge før langt inn i serien, og det er jo nettopp blogg o.l info man vil unngå å lese. Dessuten så er vel ikke de mediene blant de mest populære og tidspunktet de publiserer det på er vel nesten perfekt i forhold til å glemme ting til sesongen starter. Nå kan det hende jeg roter fordi jeg mener at de blir publisert på ett annet tidspunkt enn jeg tror. Og nå spoilet God Kveld Norge. Faen...
Jarmo Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 ...Det står jo ingen plass at noen poster ER slettet. Jarmo skrev "så sletter vi hele posten pronto" og det tolker jeg som at hvis noen spoiler, så blir posten slettet. Jeg har ikke fått med meg at noen har spoilet. Beklager. Sorry, my bad. Slettet en post uten spoiler, uten å nevne noe om den saken i posten min.
Smågal Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Jøss, pjokken er tøff i trynet. Posten til MartinF er skjult, så hva klager du over? Hahaha, swing and miss. Keem em coming.
Carlgutt Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 (endret) NÅ KAN DU TA MED DEG PARADISE HVOOOR DU VIL!! edit: Er på episode 4 nå, kjipt at Mats ble stemt ut, kommer han inn igjen? Endret 27. mars 2011 av Carlgutt
Wubble Skrevet 27. mars 2011 Skrevet 27. mars 2011 Ikke så langt nei. Hva som skjer senere vet vi ikke.
Vowels Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Yes! Helga er så nedtur når det går Paradise i ukedagene. Endelig 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå