Gå til innhold

Kamptråd - Wolverhampton vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper på:

van der Sar

Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra

Nani - Carrick - Anderson - Giggs/Park

Berbatov - Rooney

0-2, Nani og Berbatov scorer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wolves har tatt 17 av sine 21 poeng på hjemmebane. Dere har bare vunnet tre bortekamper. Wolves har allerede slått City, Chelsea og Liverpool denne sesongen.

I dag går United på årets første smell i ligaen. Book it!

• Liker 1
Skrevet

Fornyet håp! Wolves har med en spiller i 40 mannstroppen til England, nemlig Karl Henry! FOr en kvalitet man har når man har landslagspillere i troppen.

England er seriøst doomed når de må ha med spillere som Henry i en 40-mannstropp, eller topp 100. Makan til elendig spiller skal du lete lenge etter og hvis dette er spillerne England er ute etter skal blir det ikke noe EM eller VM med det første.

Skrevet

Takker :love:

I dag håper eg Anderson er med fra start. Giggs kommer vel innpå og snur kampen, selv om eg håper vi unngår at ulvene kjemper til seg overtaket i kampen.

Rooney kommer vel til å gå på nok en "bortebaneskrell". Mannen spiller jo rææææv på bortebane, og gud på hjemmebane.

Skrevet

Arsenal leder 0-3 mot Castle allerede etter 10 minutter. Presset er tilbake på oss, vi må for en gangs skyld spille overbevisende på bortebane.

Skrevet

vi må for en gangs skyld spille overbevisende på bortebane.

Neida, vi må bare vinne. Trenger ikke spille overbevisende.

Regner med at enten Smalling eller Evans begynner i dag, muligens Gibson også. Vi spiller mot Wolves.

Skrevet

van der Sar

Rafael

Ferdinand

Vidic

Evra

Nani

Fletcher

Carrick

Giggs

Rooney

Berbatov

SUBS: Kuszczak, O'Shea, J Evans, Anderson, Scholes, Owen, Hernandez.

• Liker 1
Skrevet

Ja, Ando burde vært med, men Giggs, yummy! Og Rio - Vida! Yuuum! Og ingen Gibson! SEXYYY! :) Gleder meg nå, spesielt siden Arsenal nettopp mistet 0-4 ledelse! Hihihihii

• Liker 2
Skrevet

FOR ET LAG! Fletch kunne bli byttet ut med Andy, men det er jo noe av det beste Fergie har gjort borte hele sesongen!

Koser meg med Arsenal-nederlag. Har fortsatt ikke gått opp for meg hva Castle gjorde den siste halvtimen. :D

Skrevet

Det er ikkje eit toppa lag dersom Fletcher viser samme form som han har hatt til no denne sesongen. Forhåpentlegvis kan han finne tilbake til vanlege takter, men ellers ville eg heilt klart heller ha sett Anderson frå start på midten. Tre poeng i dag så får vi ei nokonlunde bra luke nedover.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...