Gå til innhold

Vikings Road to Glory (bilder) - treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tårevåte auge trekte eg meg i dag frå befalopptaket.

Fleire grunnar:

* Bestemor har blitt sjuk og lagt inn på sjukehuset, så vil vere nære om det skulle skje noko

* Snakka med ein som er i luftforsvaret no, og han sa det var veldig moro. Arbeidstiden han hadde var 1 vike jobb og 1 vike fri (vakt og sikring - oslo) og han sa at om eg kom meg til bodø fekk eg f.eks. 3 viker jobb og 3 viker fri.

Om det er mogleg går det bedre å ha dame/deltidsjobb

* Brukar rundt 17-18 minuttar på 3000m, så ved å prøve å gjennomføre ville eg bare ha driti meg ut forran så mange.

I tillegg klarar eg bare 2 heile hangups.

 

Men slapp av - har planer om å søke igjen til nesteår, etter fyrstegongstjeneste. Då har eg erfaring frå korleis det er på golvet, i tillegg har eg hatt eit ekstra til å tenke meg om på + trening.

 

herregud, for en pingle. Du kommer til å angre etter et par uker, tro meg. Hva om du faktisk hadde klart det? du veit ikke hvordan det kommer til å gå før du prøver.

* Brukar rundt 17-18 minuttar på 3000m, så ved å prøve å gjennomføre ville eg bare ha driti meg ut forran så mange. Det der er bare en dum unnskyldning du har funnet på. For å slippe unna, slutt å bry deg om hva andre mener om deg og prøv istede for å tenk ut mulige situasjoner.

 

Du har trent over et halvt år, og nå sitter halve diskusjon.no og ler av deg fordi du gir deg rett før opptaket.

Endret av Sno
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Takk Julie :)

 

Sno: Du kan sikkert sjå at du motseier deg sjølv i det innlegget?

Halve diskusjon får versågod le, det er den halve delen som har gitt faen uansett.

Og trust me, eg kjem ikkje til å angre. Om eg hadde kome inn, hadde eg høgst sansynleg angra STERKT på at eg ikkje hadde gjennomgått fyrstegongstjenesta. Fyrstegongstjenesta har eg kun mulighet til å gjennomføre før befal - befal kan eg ta når som helst.

Lenke til kommentar

Rett og slett fordi nokon på skulen min har klart å finni alt eg har lagt ut på forumet, så sletta det i frykt for at det eg skulle finne bilde av meg på ei eller anna plakat på skulen. Sender deg gjerne ein PM med link til bilde om du ønsker det :)

Skal legge ut alt av bilder igjen når eg er i den ønska formen og ikkje har noko å skamme meg over ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk Julie :)

 

Sno: Du kan sikkert sjå at du motseier deg sjølv i det innlegget?

Halve diskusjon får versågod le, det er den halve delen som har gitt faen uansett.

Og trust me, eg kjem ikkje til å angre. Om eg hadde kome inn, hadde eg høgst sansynleg angra STERKT på at eg ikkje hadde gjennomgått fyrstegongstjenesta. Fyrstegongstjenesta har eg kun mulighet til å gjennomføre før befal - befal kan eg ta når som helst.

 

Du bare synser, jeg hadde hatt full respekt for deg om du hadde søkt befal og prøvd i det minste, men når man trekker seg rett før opptaket så mister jeg litt respekt. Alle som har blitt gode i noe har startet et sted, du kan fint klare befalopptaket viss du virkelig går inn for det, det som kreves av deg er motivasjon og hardt arbeid. Ikke masse tåpelige unnskyldninger for at du skal føle deg bedre fordi du trakk deg. Nå sier jeg ikke at det med bestemora di er en dårlig unnskyldning, og jeg håper for all del at det går bra med hu og jeg har full respekt for at du vil være tilstede når hu er på sjukehuset. Men, jeg blir nærmest irritert når du skriver at du kommer til å bli ledd av etter en 3000m. Noe som er fantatisk tåpelig å si til seg selv. Om du blir ledd av eller ikke? hva så, du prøvde. Hvor mange tror du har gått bort til meg å sagt inndirekte at jeg for all del ikke har sjangs til fallskjermjeger, og har prøvd å overtale meg i bøtter og spann for at jeg skal ta vanlig førstegangstjeneste? det er sikkert 20 - 30 stykker nå ... Selv om jeg kanskje ikke klarer det, fordi jeg får en skade e.l så har jeg hvertfall prøvd.

 

Det jeg vil fram til er at det å prøve er å bryte en barriere i seg selv. Selv om man ikke alltid lykkes så har man hvertfall prøvd og det er det viktigste.

 

men, jeg skal slutte å kverulere med deg og ønsker deg lykke til i førstegangstjenste om det blir det på deg.

 

EDIT: Det er du som motsier deg selv, du bryr deg ikke om at halve diskusjon ler av deg, men du bryr deg om en liten gruppe skal le av deg fordi du løper en 3000m dårlig. Litt ironisk spør du meg.

Endret av Sno
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For all del, skjønnar at folk er irriterte på at eg 'gav opp'. Folk har hjelpt og støtta meg heile vegen - og eg må sei: Av heile mitt hjerte, tusen takk til alle som har hjelpt, støtta og fulgt med meg på vegen.

Eg håpar eg ikkje har skuffa dikkon altfor mykje, eg har kome lenger enn der eg var - og eg skal bli bedre enn det eg er no.

Eg skal fortsetje å trene og miste vekt, og eg kjem til å fortsetje å oppdatere her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...