Gå til innhold

Vikings Road to Glory (bilder) - treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Oops. Ser det er ei stund sida eg har oppdatera.

 

Hadde dimmetest nå, noko som gjekk litt dårleg sidan eg hadde gått ein 30min fjelltur med våpen og skuddsikkervest tidligare på dagen, så var gåen i beina.

 

14min 52sek på 3000m :nei:

30 pishups

3 hangups

35 situps

 

Har blitt innkalla til Hærens befalskule, men er litt redd for at eg ikkje skal klare å komme meg under 14min på 3000m.

Befalet seier eg garantert kjem inn om eg klarar dei fysiske testane, men det er den kondisjonen (viljen) som er problemet.

Fram mot opptaket blir fokuset vektnedgang, då eg har ekstremt mykje å tene på det mtp at alle øvingane er relative.

 

Konge at du stakk innom igjen Sir-Andy! Har fortsatt "motivasjons tala" di på papir.

Lenke til kommentar

Etter å ha vore på eit liknande opptak kan eg seie det same som befala, du som person kjem greit inn dersom du tar det fysiske. Motivasjonen er riktignok mykje høgare når du er der og du spring saman med fleire hundre motiverte personar, vert mykje lettare å halde tempoet.

Lenke til kommentar

Akkurat det eg meiner. Viktigaste du kan gjere for å forberede deg er å bestå fysiske, resten går på det psykiske. IKKJE IKKJE IKKJE tenk at det skal bli lett. Eg trudde eg skulle klara meg mykje bedre, difor sleit eg psykisk

Endret av Hammertid
Lenke til kommentar

Hvor mye tid har du på deg? Du har vel tid og mulighet til litt trening på egenhånd? Legg inn intervaller av ymse slag, 4x4, korte sprintintervaller i motbakke etc, kombinert med litt langkjøring.

Husker enda den gangen jeg lå blant de siste på løpetestene og kondisjonstreningene når jeg spilte fotball, men bestemte meg for å gjøre noe med det og lå plutselig blant de første etter relativt kort tid. Det jeg gjorde var å legge inn ekstra kondistrening mellom fotballtreningene, og det hjalp veldig. Det var slitsomt, men verdt det :)

Lenke til kommentar

Akkurat det eg meiner. Viktigaste du kan gjere for å forberede deg er å bestå fysiske, resten går på det psykiske. IKKJE IKKJE IKKJE tenk at det skal bli lett. Eg trudde eg skulle klara meg mykje bedre, difor sleit eg psykisk

Takk for tipset :)

Hvor mye tid har du på deg? Du har vel tid og mulighet til litt trening på egenhånd? Legg inn intervaller av ymse slag, 4x4, korte sprintintervaller i motbakke etc, kombinert med litt langkjøring.

Husker enda den gangen jeg lå blant de siste på løpetestene og kondisjonstreningene når jeg spilte fotball, men bestemte meg for å gjøre noe med det og lå plutselig blant de første etter relativt kort tid. Det jeg gjorde var å legge inn ekstra kondistrening mellom fotballtreningene, og det hjalp veldig. Det var slitsomt, men verdt det :)

Skal prøve noko slik. Storken ga meg eit tips om kun tung styrke trening + gåing, ingen springing/jogging grunna nervesystemet. Har du peil på det?

 

Dagens økt:

 

Knebøy:

5x70kg (x5)

 

Benkpress:

5x60kg (x4)

12x60kg

 

Militærpress:

5x35kg (x5)

 

Hangups:

3xbw

 

Knebøy var tungt, og kjenner det noko inni ****** nå. Kjipt å gå ned så mykje her, 25kg, dafaq...

På benkpressen hadde eg ein del meir å gje, men tok det rolig sidan eg har hatt problem med skuldra tidlegare. Militærpress var ganske tungt.

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg kombinert styrke med kardio og kaloriunderskudd. Nå er jeg klar over at du får forskjellige tips fra alt og alle, og det er nok ganske forvirrende. Tenk over det: Hva sliter du med? Jo, 3000m og for mye kroppsvekt. Derfor må du trene kondisjon, samtidig som du går ned i vekt. Når du skal gå ned i vekt har du ikke spesielt lyst til å miste muskler, men fett. Derfor styrketrening+kardio og kaloriunderskudd. Dog ikke så heftig underskudd at du ikke klarer å trene. Bllir nok veldig slitsomt å følge, men tenk over at du må gjøre arbeidet for 2-3 mnd over kort tid. Ikke optimalt, langt derifra.

Poenget er: Vedlikehold styrken (ikke tren tung styrke), prøv å forbedre utholdenheten (4x4 intervaller kan være noe, dersom du orker. Ellers er det lurt å løpe 3000m for å kjenne på tempo og slik). Gåing ved siden av vil også maksimere fettapet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tren styrke maks 1 gong i uka. Du trenger ikkje det NO. Du trenger 3000m no.

Gi stor F i styrke.

 

Kutt ut "sykkling" osv. Du trenger å jogge/springe.

 

Ikkje spring 3000m på tid. Du TRENER for å race, du racer ikkje på trening.

 

Du bør ha 1 tempo-run i uka. Då springer du 3000m på ca 16-16.5m. Ikkje fortare.

På intervaler bør du holde "mål-farta di", dvs 12.5-13.5km/t.

Ikkje fortare, ikkje saktare.

Lenke til kommentar

Takk for tipset. Så ang interval, så burde eg halde 12,5km/t når eg spring, og 5-6km/t under gåinga?

Tenker å gjere det i mellom 5-10% stigning for å skåne beina mest mogleg.

 

Wiinger og Andy: Planen er Styrke/kondisjon på forskjellige dagar ja. Ikkje alltid eg har muligheten til å trene styrke med vekter, så får prøve å finne noko alternativt :)

Endret av ´Vikingen`
Lenke til kommentar

12.5km/t gir deg tid på 14:24

13km/t gir deg tid på 13:50

13.5km/t gir deg tid på 13:20

Så målet er å holde 13km/t + - 0.5km/t

 

Siden du skal springe for det meste på flat område, så er det der du bør øve. Du vil slite med å ha nokk intervaler med denne farta i bakken. Med andre ord, du (med tanken på målet ditt), vil dra større nytte av å springe på bana/veien utan store bakker.

 

Mellom kvar økt, kan du gå/jogge i 5-9km/t. Se kva du greier.

9km/t jogging er EKSTREMT sakte jogging egentleg.

 

Så:

Mandag: intervaler (800x2, 400x6, 200x8)

Tirsdag: Super sakte jogging i 30-45min. "Recovery jog".

Onsdag: Lang distanse: ca 9-10km/t i 8-15km (alt etter kor mye du jogger no). Langdistansen bør vare 30% av din ukentlig distansen

Torsdag: Tempo run - 3-5km i ca 11.5-12.5km/t

Fredag: fri, evt styrke

Lørdag: Intervaler (800x4, 400x4, 200x4)

Søndag: fri

 

Så øker du distansen på intervaler, samt antal intervaler (altså 800x5, så 800x6, 1200x2 osv).

 

Som sagt, du greie styrketester. Du greier ikkje 3000m. Ikkje bry deg om styrke no i 1 månad framover, men konsentrer på det du MÅ, om du skal i heile tatt ha sjansen på å greie det.

Skaf deg Beta-Alanine og BCAA fortast mulig, det KAN hjelpe deg litt. Få i deg nokk protein og carbs.

 

Det er veldig vanskelig å ta av 1min av 3000m tid på 1 månad, men det er mulig om du står på, gjer alt som du skal og er litt heldig.

Endret av cefey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...