Gå til innhold

Vikings Road to Glory (bilder) - treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde meg på litt styrketrening igjen, for å sjå kor svak eg har blitt i løpet av 3 månedar.

Imponerte med 90kg x5 x5 i knebøy uten utstyr. Veldig fornøgd tiltross for at eg tok livet frå beine dei påfølgande tre dagane.

I benkpress tok eg ikkje meir enn 65kg x5 x5, gått ned over 10kg...

I barbellrows tok eg akkurat det same som i benk, og også der har eg mista 10kg.

 

Eg savnar styrketrening med baseøvingar sterkt, men er tvungen til å trene øvelsar som armhevingar, situps og hangups på grunn av opptak til telemarksbataljonen og befal.

 

Slit også med pushups, i slutten av Januar klarte eg 30, men nå er det tungt med 20, må nok trene mykje hardare framover om eg skal komme meg nokon veg.

Kostholdet gjeng greit, det er litt tungt og vanskeleg, men regnar med at det gjeng seg til etterkvart.

Lenke til kommentar

Ok - kjøyrer på med 100PU programmet.

 

Har trena kvar dag sia eg starta på vakt på onsdag. Har trena kondisjon dag 1 (30min intervalltrening på sykkel + evt litt jogging etterpå.) og styrke dag 2 (100PU, 200SU, Hangups + diverse isoøvingar)

Føler meg bra, ikkje så slapp som eg har vore og motivasjonen er det.

Manglar fortsatt ein del på kostholdet, men det kjem seg :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får begynne å logge litt igjen, tørke støvet av tråden.

 

Dagens:

 

5min på sykkel (20km/t)

 

Pushups:

15

17

12

12

17

 

Situps:

14

17

12

12

17

 

Hangups:

7 (-32)

6 (-27)

5 (-27)

 

Shrugs i smithmaskin:

12x3 (60kg)

 

Tricep Extension:

12x2 (26kg)

 

 

Kosthald:

Baconcheese-burger med pommesfrittes, Proteinshake og 3 ruggknekkebrød med litt smør og kyllingpostei.

 

 

Kommentar:

Grei økt på under ein time.

Er litt usikker på vekta i smithmaskin, har på 20kg på kvar side, som totalt skulle gje rundt 60kg ink stang om den veg 20kg. Greia er at den kjennes ut som mykje meir...har tatt shrugs med olympiastang på 80kg lettare enn det eg gjer i smithmaskina.

 

Nokon som veit korleis ein kan rekne vekt i smithmaskin?

Endret av ´Vikingen`
Lenke til kommentar

I går var planen styrketrening, men styrkerommet var dessverre steng då eg kom dit...

Derfor blei det bare litt pushups:

16

17

14

14

20

 

I dag blei det følgande:

 

8km på sykkel, intervall. 30 minuttar.

2,5min intervall på tredemølle med 8% stigning. Gå 5km/t, jogge 8,5km/t.

 

Veldig god økt, fekk køyrd godt med kondisjon!

 

Skal prøve å ta ei styrkeøkt i morgo, men etter det blir det kvile fram mot mestringsøving.

Lenke til kommentar

Useriøs styrkeøkt i dag. Fekk uventa besøk av ein kammerat eg ikkje hadde sett på lenge, så det blei litt trening og mykje snakking.

 

Gjennomførte følgande:

- Pushups

- Situps/Crunches

- Hangups

- Shrugs i smithmaskin

 

Meldte meg på marsjmerket i dag. Skal forsøke å jogge 20km på 3 timar med 11kg pakkning. Blir spennande!

Kjem til å prøve meg på ei minst like god kondisjonsøkt i morgo som eg hadde i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...