bruno99 Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Wtf Så hvis Rønning og MJS har skaffet oss en ledelse så er det ganske forgjeves mao.
Ideal Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Gjerdalen tatt ut på staffetlaget fremfor Sjur Røthe. Ikke bra! Da er vel de fleste forberedt på mer "is i rubben"..
Latias Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Skrevet 3. mars 2011 Synd at Røthe ikke får gått, han har virkelig vært imponerende så langt. Satser på at han er ordentlig sulten og revansjelysten på femmila.
Zabaniya Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Når skal ski-VM arrangeres, egentlig? Det blir iallefall spennende å følge med på
Oreokjeks Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Hva faen? Hvorfor ikke Sjur Røthe? Begrunnelsen var noe slikt: Løypa passer visstnok Gjerdalen veldig bra og han har mesterskapserfaring. Problemet er jo at all den mesterskapserfaringen hjelper lite når han ikke har visst noe som kan tyde på at han klarer å gå fort alene.
Latias Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Skrevet 3. mars 2011 Når skal ski-VM arrangeres, egentlig? Det blir iallefall spennende å følge med på VM er halvveis over. Siste renn på søndag.
Zeph Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Er det ikkje dumt å sette Gjerdalen på den viktige tredjeetappen?
Latias Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Skrevet 3. mars 2011 Er det ikkje dumt å sette Gjerdalen på den viktige tredjeetappen? Kunne vært verre. Tenk om de hadde satt Petter der, nettopp pga. viktigheten av etappen. Slik på lagsprinten i går.
hightow Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Gjerdalen får rollen som Mikkelsplass i '82. Vi får håpe på tåke.
Benbjo Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Johaug i turndrakt. Hvor? EDIT: Latterlig med Gjerdalen på tredje etappe. Snakk om å gi bort gullmedaljen til Svenskene. Herregud. Endret 3. mars 2011 av Benbjo
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Johaug i turndrakt. Hvor? EDIT: Latterlig med Gjerdalen på tredje etappe. Snakk om å gi bort gullmedaljen til Svenskene. Herregud. På NRK1. Ho hadde visst vurdert å bli turner. Kanskje den ligger på Nett-TV.
Zabaniya Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Når skal ski-VM arrangeres, egentlig? Det blir iallefall spennende å følge med på VM er halvveis over. Siste renn på søndag. Oi, da er det noe jeg ikke har fått med meg. Hvilken kanal går det på?
Benbjo Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Når skal ski-VM arrangeres, egentlig? Det blir iallefall spennende å følge med på VM er halvveis over. Siste renn på søndag. Oi, da er det noe jeg ikke har fått med meg. Hvilken kanal går det på? Troll 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå