Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5


jevel

  

132 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

    • Ja
      100
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

etter å ha lagt inn custom 137 rommen har jeg fått bortimot halvert batteritid i forhold til b160.

 

flashet 2 ganger for å være sikker, har også brukt battery calibrator.

 

vurdere å gå tilbake til b160 om ikke noen har en forklaring på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ikke til å installere b137 rom'en. Har lagt zip fila på minnekortet, men når jeg går inn i perfect recovery og trykker på apply update kommer det bare opp:

"E:Can't open /sdcard/update.zip (No such file or directory) Installation aborted"

 

Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål; må man skru på Data Roaming for å motta og sende MMS, og for å bruke mobilnett? Jeg trodde Data Roaming hadde med å benytte seg av andres nettverkt å gjøre, eller noe slikt.

Dersom du er på tele2 eller andre leverandører som har basen sin i utlandet, må du ha aktivert roaming for mms og datatrafikk generelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gulpa litt når jeg så norsk systemspråk mangla på tlf,men heldigvis var det noe som heter morelocale som kunne jukse det til..

Neste spm, hvordan velger jeg default lagringsplass for kamera til sdkortet?

 

Er iferd med å kjøpe meg en U8800, var systemspråket et stort problem?

Lenke til kommentar

Jeg gulpa litt når jeg så norsk systemspråk mangla på tlf,men heldigvis var det noe som heter morelocale som kunne jukse det til..

Neste spm, hvordan velger jeg default lagringsplass for kamera til sdkortet?

 

Er iferd med å kjøpe meg en U8800, var systemspråket et stort problem?

 

Kjøp heller fra Ventelo til 1069 kr. inkl. frakt:

 

http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/section/1/gid/Mobiltelefoner/pid/Huawei

 

Den er med norske menyer.

Lenke til kommentar

Jeg gulpa litt når jeg så norsk systemspråk mangla på tlf,men heldigvis var det noe som heter morelocale som kunne jukse det til..

Neste spm, hvordan velger jeg default lagringsplass for kamera til sdkortet?

 

Er iferd med å kjøpe meg en U8800, var systemspråket et stort problem?

 

Kjøp heller fra Ventelo til 1069 kr. inkl. frakt:

 

http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/section/1/gid/Mobiltelefoner/pid/Huawei

 

Den er med norske menyer.

..men da må man jo drive med månedlige betalinger til ventelo for et abo man ikke bruker..

Får jo uansett norsk språk når man oppdaterer med den ofisielle oppdateringen til huawei.

Ah, det var jeg ikke klar over.. Tenker du på wifi-oppdateringen?

 

Ruben: De fleste norske butikker leverer nok ferdig med norsk, men jeg kjøpte fra CDON.com, som sender fra sverige - men nei, det var ikke noe problem, jeg lastet ned "morelocale 2", så var det fikset på 4 sekunder :)

Jeg svetta bare litt frem til jeg fant ut av det, var redd jeg måtte roote og flashe og balere..

Lenke til kommentar

Kjøp heller fra Ventelo til 1069 kr. inkl. frakt:

 

http://shop.ventelo.no/index.php/Portal/section/1/gid/Mobiltelefoner/pid/Huawei

 

Den er med norske menyer.

..men da må man jo drive med månedlige betalinger til ventelo for et abo man ikke bruker..

 

Joda, men det gjør jeg gjerne for å spare nesten en tusenlapp. Dessuten kan man bare putte SIM-kortet i en skuff. Betalingen går helt automatisk med efaktura og avtalegiro.

Lenke til kommentar

Kunne noen vært greie og fortalt meg hva denne typen widget heter? :)

 

Det du har der er nok extended controls, en utvidelse av medfølgende power control. Helt awesome app, koster ca 10 kroner tror jeg. Anbefales!

 

Til dere som nedbetaler abonnement til Ventelo etter kjøp av Huawei 8800. Dere kan selvfølgelig si opp abonnementet deres og motta bindingsbrudd på resterende beløp. Nøyaktig totalbeløp vil da bli totalt 1069 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...