Gå til innhold

Kamptråd: Norge - Danmark


Hanske

Anbefalte innlegg

Blir bra! Denne dagen kommer til å gå superfort :) Har kort vakt på jobben (15-20) og etter det er det rett hjem for å se kampen. Er optimist i forkant og tror vi tar Danmark. Likevel tror jeg det blir jevnt, og jeg tipper vi vinner 1-0 eller 2-1. Det kommer til å bli et enormt trykk på stadion og jeg tror det vil hjelpe det norske laget til seier. Vi er nødt til å utnytte hjemmebanefordelen til det fulleste her. Bortekampene mot Danmark og Portugal blir veldig tøffe, så denne kampen er utrolig viktig å vinne. Jeg vet alle spillerne sier på TV at "det er deilig å ikke måtte vinne", men jeg håper for guds skyld de tenker at de må vinne. Nei, gutta, vinner vi i dag har vi en fot i EM 2012.

 

Kvalik til EM 2004:

 

http://www.youtube.com/watch?v=fCI_CmjR7sw

 

Litt flott sang:

 

http://www.youtube.com/watch?v=AJ52KfiIEK8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er dansk, ikke skyt meg.. :(

 

Jeg lader rifla nå...

 

 

Virker som om disse åkerpløyerne fra sør undervurderer oss sterkt, i hvert fall slik media der nede har oppført seg mot oss i det siste, det håper jeg vi kan ta med fordel av.

 

Nå har vi jo ikke vært så veldig uskyldige vi heller. Drillo har tidlig gått ut og snakket om seier, og VGs reportere uttalte blant annet at Bendtner er en dårlig spiller som ikke har noe å gjøre verken i Arsenal eller DKs landslag. Jeg er egentlig enig.

 

Og hvem har skrevet mest om Drillos danske sønn? Norske medier. Danskene kom med nyheten, men vi har skrevet mest. Herregud, det er da en privatsak, ikke noe vi har noe med.

Lenke til kommentar

Håper det laget som spiller mest udnerholdende fotball vinner. Om Norge spiller like kjipt og ræva som i de siste 5-10 kampene jeg har sett så håper jeg Danmark knuser Norge. Om Norge derimot spiller underholdende fotball for en gangs skyld så håper jeg Norge knuser Danmark.

 

Heia heia!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...