Gå til innhold

Kamptråd: Norge - Danmark


Hanske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Golden goal. Humorprogram på TV2.

 

Det har eg skjønt, men skjønte ikje ka Step_up wille fram til

 

Han mente vel at de skulle bruke deres kommentering som et innslag i programmet? Dette har de jo gjort før, Norge mot Nederland (tror jeg det var) for noen år siden.

 

Ja, Norge - Nederland var det.

 

Lenke til kommentar

Johan Golden og Henrik Elvestad skal kommentere kampen på TV2 sumo :)

 

Skulle gjerne sluppet å høre på den slitsomme masa fra Bergen.

Skjønner ikke hvorfor Alsaker har sånn klippekort til å kommentere kamper.

 

Nå synes jeg det høres mer ut som en Florø-dialekt...

Har du vært så flink å søke opp på Wikipedia at Øyvind Alsaker er fra Florø, og derfor snakker han Florø-dialekt? Vel, du har ikke akkurat rett. Den dialekten Alsaker snakker på lufta er noe som er veldig nærmt "pen" bergensk. Når han blir intervjuet etc, sier han "ikkje" og "kordan", men når han kommenterer sier han "ikke" og "hvordan".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Johan Golden og Henrik Elvestad skal kommentere kampen på TV2 sumo :)

 

Skulle gjerne sluppet å høre på den slitsomme masa fra Bergen.

Skjønner ikke hvorfor Alsaker har sånn klippekort til å kommentere kamper.

 

Nå synes jeg det høres mer ut som en Florø-dialekt...

Har du vært så flink å søke opp på Wikipedia at Øyvind Alsaker er fra Florø, og derfor snakker han Florø-dialekt? Vel, du har ikke akkurat rett. Den dialekten Alsaker snakker på lufta er noe som er veldig nærmt "pen" bergensk. Når han blir intervjuet etc, sier han "ikkje" og "kordan", men når han kommenterer sier han "ikke" og "hvordan".

 

Jeg kan gå med på at han har en form for blandingsmål, men ikke at han prater ren bergens-dialekt.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se danskene hvis de mangler noen av nøkkelspillerne sine, tror Norge kan ha en stor fordel av det, spesielt hvis danskene blir veldig omstendlige tror jeg det blir en hånterbar oppgave for Drillos menn.

 

Noen som har billetter til kampen? Jeg skal ihvertfall stå på 228/NSA-feltet og gleder meg enormt! :D

Lenke til kommentar

Blir spennende å se danskene hvis de mangler noen av nøkkelspillerne sine, tror Norge kan ha en stor fordel av det, spesielt hvis danskene blir veldig omstendlige tror jeg det blir en hånterbar oppgave for Drillos menn.

 

Noen som har billetter til kampen? Jeg skal ihvertfall stå på 228/NSA-feltet og gleder meg enormt! :D

 

Jeg har ikke billett. Skulle virkelig ønske jeg hadde det. Var litt naiv, så jeg ventet med å kjøpe billetter til klokka 19 dagen etter. Da var det tomt, noe det visstnok var etter bare fem minutter.

 

Mini mener Bendtner greier seg, men jeg tror nok Norge vinner. Uavhengig av om Bendter, Agger og Kjær spiller eller ikke.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se danskene hvis de mangler noen av nøkkelspillerne sine, tror Norge kan ha en stor fordel av det, spesielt hvis danskene blir veldig omstendlige tror jeg det blir en hånterbar oppgave for Drillos menn.

 

Noen som har billetter til kampen? Jeg skal ihvertfall stå på 228/NSA-feltet og gleder meg enormt! :D

 

Jeg har ikke billett. Skulle virkelig ønske jeg hadde det. Var litt naiv, så jeg ventet med å kjøpe billetter til klokka 19 dagen etter. Da var det tomt, noe det visstnok var etter bare fem minutter.

 

Mini mener Bendtner greier seg, men jeg tror nok Norge vinner. Uavhengig av om Bendter, Agger og Kjær spiller eller ikke.

 

Det var mulig i lang tid etterpå å få seg billetter til NSA-feltet, så til neste gang burde du sjekke opp det!

Lenke til kommentar

Blir spennende å se danskene hvis de mangler noen av nøkkelspillerne sine, tror Norge kan ha en stor fordel av det, spesielt hvis danskene blir veldig omstendlige tror jeg det blir en hånterbar oppgave for Drillos menn.

 

Noen som har billetter til kampen? Jeg skal ihvertfall stå på 228/NSA-feltet og gleder meg enormt! :D

 

Er setene borte på 228 også på landskamper?

Lenke til kommentar

Blir spennende å se danskene hvis de mangler noen av nøkkelspillerne sine, tror Norge kan ha en stor fordel av det, spesielt hvis danskene blir veldig omstendlige tror jeg det blir en hånterbar oppgave for Drillos menn.

 

Noen som har billetter til kampen? Jeg skal ihvertfall stå på 228/NSA-feltet og gleder meg enormt! :D

 

Er setene borte på 228 også på landskamper?

 

Nei, er nok seter oppe. Det er kamp i regi av FIFA vettu. Tror det blir bra stemning uansett, vil tro det blir en bra gruppe med alternative folk på tribuna også. :)

Lenke til kommentar

Blir spennende å se danskene hvis de mangler noen av nøkkelspillerne sine, tror Norge kan ha en stor fordel av det, spesielt hvis danskene blir veldig omstendlige tror jeg det blir en hånterbar oppgave for Drillos menn.

 

Noen som har billetter til kampen? Jeg skal ihvertfall stå på 228/NSA-feltet og gleder meg enormt! :D

 

Jeg har ikke billett. Skulle virkelig ønske jeg hadde det. Var litt naiv, så jeg ventet med å kjøpe billetter til klokka 19 dagen etter. Da var det tomt, noe det visstnok var etter bare fem minutter.

 

Mini mener Bendtner greier seg, men jeg tror nok Norge vinner. Uavhengig av om Bendter, Agger og Kjær spiller eller ikke.

 

Det var mulig i lang tid etterpå å få seg billetter til NSA-feltet, så til neste gang burde du sjekke opp det!

 

Måtte du si det? :D Uansett tror jeg datoen er litt feil for meg. Mest sannsynlig kan ingen kjøre meg til byen, og bussen er overpriset og treg, så det blir TV.

Lenke til kommentar

Golden goal. Humorprogram på TV2.

 

Det har eg skjønt, men skjønte ikje ka Step_up wille fram til

 

Han mente vel at de skulle bruke deres kommentering som et innslag i programmet? Dette har de jo gjort før, Norge mot Nederland (tror jeg det var) for noen år siden.

 

Ja, Norge - Nederland var det.

 

Eg skjønner :) Kunne formulert seg litt betre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...