Gå til innhold

Hvordan å lagre brukerdata automatisk på en ekstern harddisk


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt en IOMEGA Prestige 500gb ekstern harddisk som jeg bruker til å lagre diverse filer og programmer. Men spørsmålet mitt er, hvordan kan jeg få lagret alle filene som skulle kommet i C:/Brukere/Markus... og AppData direkte på harddisken. Denne står som F:. Jeg har Windows Vista HP 32-bit, med ganske normalt hardware. Jeg skal også bare ha denne ene brukeren til å gjøre det. Det er fire andre som bruker denne maskinen som ikke skal gjøre dette.

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker på at filene du lager ikke skal lagres internt, bare skal skrives til ekstern disk, så bør du revurdere. Det er ikke lurt.

Eksterndisker går lett i stykker, dvs det blir større risiko for å miste filene.

 

 

Du kan heller bruke et program som SyncToy for å kopiere filene ut til den eksterne disken når du ønsker det.

 

 

Lenke til kommentar

Hvis du tenker på at filene du lager ikke skal lagres internt, bare skal skrives til ekstern disk, så bør du revurdere. Det er ikke lurt.

Eksterndisker går lett i stykker, dvs det blir større risiko for å miste filene.

 

 

Du kan heller bruke et program som SyncToy for å kopiere filene ut til den eksterne disken når du ønsker det.

Takk for forslaget, skal prøve det ut! Jeg har aldri funnet noen program til dette ennå skjønner du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...