Gå til innhold

Fallskjermjeger - Generelle spørsmål


Bordplate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meldt ganske greit vær til helgen. Da snører jeg min sekk og spenner mine marsjstøvler for nå skal jeg ut og gå! :)

 

Regner med det er lite eller intet snø i skogen nå. Må få kjøpt meg disse Sole Ultra-sålene før jeg kan begynne å trene ordentlig føler jeg. Må høre om lokale sportsforetningen orker å ta dem inn.

Skal kjøpe et kart også.

Lenke til kommentar

Yes da! Vært i skogen og gått med marsjstøvlene for første gang! 2 timer brukte jeg, ca 1 mil tror jeg.

 

På begynnelsen regnet det ganske kraftig, men jeg måtte bare si "faen ta det, jeg går i all slags vær!" :p Begynnelsen gikk det veldig fint, fikk kjent ordentlig på støvlene (som fremdeles er stive og gnagsårskapende) og det naturen hadde å by på denne dagen. Været var som sagt regn og vått så bakken ble fort veldig myrete og fuktig. Jogget de strekningene som tillot det.

 

Enkelte steder i skogen står trærne som gater i løypa slik at solen ikke får lyst noe særlig. Her var det SINNSYKT mye snø! Jeg gikk gjennom flere ganger og tråkka ned i vann til langt over ankelen.

 

Sekken veide angivelig 10kg i følge baderomsvekta, noe som gikk bedre og bedre utover turen faktisk. Merker kroppen fort tilpasser seg de fysiske påkjenningene den blir utsatt for på denne måten. Gleder meg til å fortsette sekkegåingen, ser for meg fine turer i sene sommerkvelder i slikt terreng som er her! :)

 

Anklene og sålene på føttene er såre og ikke fullstendig vant med påkjenningene enda, men det regner jeg de vil bli med tiden. Må kjøpe noen dempede såler kjenner jeg...

 

 

Nei, dette er ikke en treningslogg. Turen var ment som å "kjenne litt på forholdene" med sko og alt ;) Regner med jeg starter treningsloggen så fort snøen forsvinner fra skogen fordi det var en ganske stor hindring det der!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hatt min andre dag i skogen da! :) Gikk greit i dag også, men reimen på sekken gnagde noe jævlig på skulderen av en eller annen grunn.

 

Blir lite trening fremover da jeg skal på TG (yeah, know ^^) men regner med at snøen i skogen her har forsvunnet etter det. DA skal jeg begynne å skrive treningslogg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...