Gå til innhold

Tank: Hvorfor rolle noe annet enn paladin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått prøvd noen tank i level 85. Det er paladin og death knight som aktiv selv healer og warrior har talent i passiv selv healing? Hva med druid?

 

Da foreslår jeg at du dropper å lage slike idiotiske tråder, du har ikke spillt tank selv, og du kan heller ikke legge fram "dokumentasjon" for tullpratet.

 

Zip it!

Lenke til kommentar

Det står et spørsmål der som skal svares på. 95% av de som poster på mine spørsmål går alltid på personangrep og klarer ikke svare for seg. Så mine tråder har dyp mening og avslører at flertallet er irrasjonelle og psykotiske.

Spør deg sjølv; "Could it be me?".

Lenke til kommentar

Okey det her blir vel som å skyte spurv med kanoner men men...

 

Oxygen: din orginale post inneholder ett utsagn (paladin er best) og en helt urelatert kommentar (kan fylle 3 roller). Dette oppfordrer ikke til noen diskusjon fordi det er et utsagn du ikke kan bevise siden det ikke inneholder noen former for "bevis" kun antagelse fra din side. Hvis du vil diskutere et slikt tema på en seriøs måte må du også starte med en mer seriøs åpning, f.eks. "Jeg syntes paladin akkurat nå er en kjempegod tankeklasse på grunn av ditt og datt...".

 

Når du da i tillegg klarer å ramse opp en eneste grunn og den grunnen er at en paladin kan fylle flere ulike roller, hvilket har absolutt ikke noe med tanking å gjøre, så blir tråden urealistisk, posten din blir tullete og du får svar deretter. Vil du ha bedre svar så må du stille bedre spørsmål rett og slett og i det minste gjør en liten antydning til vilje for å "bevise" et form for utsagn eller diskutere en situasjon du syntes virker problematisk.

 

Uansett tror jeg ikke akkurat dette temaet ville blitt populært for jeg syntes nå alle tankklassene virker relativt like om dagen ihvertfall om spilleren bak tastaturet kan greiene sine.

Lenke til kommentar

Er dette et forum eller klagemuren i mekka for forvirrede hønsehuer?

 

Verste nettstedet jeg noengang har vært på. Her kommer de misbrukte og spyr ut sine vrangsforestillinger.

 

Det står virkelig ille til med dagens ungdommer.

 

Da er det bekreftet, og oppdrag utført.

 

Tolker det du skrev der at du startet denne tråden bare for å provosere(trolle).

Vil nå ikke si at du gjør forumet noe bedre med dine kommentarer/tråder heller, du trekker vel ned standaren på forumet med all trollingen din.

Men, jeg har faktis sett tråder hvor du har svart seriøst så det er vel kanskje håp for deg, at du til slutt blir voksen.

Lenke til kommentar

Frenzied Regeneration

Increases maximum health by 30%, increases health to 30% (if below that value), and converts up to 10 rage per second into health for 20 sec. Each point of rage is converted into 0.3% of max health.

 

Savage Defense

Each time you deal a critical strike while in Bear Form, you have a 50% chance to gain Savage Defense, reducing the damage taken from the next physical attack that strikes you by 35% of your attack power.

 

De abilities'ene kan vell egentlig kalles healing.

Alle tanks har en form for self-healing, Last stand osv~

Å påstå at paladin er "best" er kun vås

Lenke til kommentar

Er dette et forum eller klagemuren i mekka for forvirrede hønsehuer?

 

Verste nettstedet jeg noengang har vært på. Her kommer de misbrukte og spyr ut sine vrangsforestillinger.

 

Det står virkelig ille til med dagens ungdommer.

 

Da er det bekreftet, og oppdrag utført.

 

Klagemuren er i Jerusalem... Herp Derp Durrr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...