Gå til innhold

PL: Liverpool - Wolves. 29.12.10


Smågal

Anbefalte innlegg

Tipper Liverpool fansen hadde håpet på en reaksjon fra Hodgson der han sier at det er en skam at en storklubb som Liverpool ikke skaper en eneste ordtenlig målsjanse mot bunnlaget i PL, et lag som ikke har vunnet borte i år, og som stilte med en venstreback på topp.En reaksjon på at dette ikke er godt nok i det hele tatt.

 

Men isteden sier klovnen at det hadde vært greit med 0-0.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Roy Hodgson: "I think we were a bit unlucky to lose the game, probably 0-0 would have been a fair result."

 

hahahahahahahaahahahahahaahahahahahahaahahahahahahahahaha. FLAKS at vi ikke tapte mer.

 

Hva mener du/dere han skulle ha sagt?

 

I'll resign from the job as manager tonight. I am a massive cunt for turning Liverpool in to looking like an even more shitty side now, than they did last year.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er en litt slitsom situasjon ja. Men man kan da ikke sparke en manager etter et halvt år. Det blir jo bare dumt. Sånne ting bare skader klubben.

Det skader klubben mer hvis vi beholder ham. Da han ble ansatt ble det jo også antydet at dette bare var en midlertidig løsning. Er i utgangspunktet ikke for å sparke managere straks det går dårlig, men i Hodgsons tilfelle skulle han ALDRI vært ansatt. Finnes ingen grunner til å fortsette med ham lenger nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en litt slitsom situasjon ja. Men man kan da ikke sparke en manager etter et halvt år. Det blir jo bare dumt. Sånne ting bare skader klubben.

Det skader klubben mer hvis vi beholder ham. Da han ble ansatt ble det jo også antydet at dette bare var en midlertidig løsning. Er i utgangspunktet ikke for å sparke managere straks det går dårlig, men i Hodgsons tilfelle skulle han ALDRI vært ansatt. Finnes ingen grunner til å fortsette med ham lenger nå.

 

Men se på Ferguson da. I dag hadde han aldri fått sittet i fire sesonger og vi hadde gått glipp av et eventyr. Men i 88-89 så hadde ikke fansen mye tro på han. Meg selv inkludert.

 

Og hvem skal i så fall ta over som skal snu dette på en halv sesong? Managere må komme til dekket bord eller så må de få tid til å bygge et lag etter sin filosofi. En halv sesong er ingenting

 

Og hvis dette var ment som en midlertidig løsning. Hvorfor gikk han fra Fulham som aldri har gjort det bedre? Det er det ingen fornuft i

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Det er en litt slitsom situasjon ja. Men man kan da ikke sparke en manager etter et halvt år. Det blir jo bare dumt. Sånne ting bare skader klubben.

Det skader klubben mer hvis vi beholder ham. Da han ble ansatt ble det jo også antydet at dette bare var en midlertidig løsning. Er i utgangspunktet ikke for å sparke managere straks det går dårlig, men i Hodgsons tilfelle skulle han ALDRI vært ansatt. Finnes ingen grunner til å fortsette med ham lenger nå.

 

Men se på Ferguson da. I dag hadde han aldri fått sittet i fire sesonger og vi hadde gått glipp av et eventyr. Men i 88-89 så hadde ikke fansen mye tro på han. Meg selv inkludert.

 

Og hvem skal i så fall ta over som skal snu dette på en halv sesong? Managere må komme til dekket bord eller så må de få tid til å bygge et lag etter sin filosofi. En halv sesong er ingenting

 

Og hvis dette var ment som en midlertidig løsning. Hvorfor gikk han fra Fulham som aldri har gjort det bedre? Det er det ingen fornuft i

Ferguson er unntaket. Jeg vet ikke om noen andre managere som har sittet så lenge for én og samme toppklubb. Imponerende, men det blir derfor vanskelig å sammenligne.

 

Hodgson skulle selvsagt aldri vært ansatt som hovedtrener. Det var nok av skeptikere (meg selv inkludert) helt fra starten - før han hadde ledet laget ut i en eneste kamp. Hvem som skal overta er jeg imidlertid ikke så opptatt av, annet at det bør være en med mer offensiv tankegang, samt ha litt pondus. Defensiv er ikke en gang et dekkende ord når man snakker om Hodgson, dessuten er han åpenbart helt rådvil. Det viser han med all tydelighet både i hvordan han disponerer og styrer laget under kamp, og ikke minst i sine uttalelser til pressen.

 

Ofte får et lag et oppsving i forbindelse med trenerskifte, og det er virkelig ikke så mye som skal til for at det vil skje med oss heller. Stort verre enn det Hodgson har fått til, kan det jo ikke bli!

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Ser ut som at jeg har vært registrert bruker lenger enn deg, men det spiller for så vidt ingen rolle. Jeg husker ikke navn på mange brukere på forumet. Uansett, hvis du forsøkte å provosere, mislyktes du i alle fall.

Har vært her siden 2002. Men liker ikke tøyse med deg super, sien jeg liker deg. Håpet noen andre skulle bite på. Btw , jeg har nytt litt alkohol ikveld, det er jul tross alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Managere må komme til dekket bord eller så må de få tid til å bygge et lag etter sin filosofi. En halv sesong er ingenting

Det er jo det han gjør nå, han bygger etter sin egen filosofi. Og den er søppel. Søppelstanken var tydelig allerede før han tok plass og nå har det blitt varmt og stanken er mer tydelig enn noensinne. Jeg ble oppgitt bare av at han var foreslått som trener og mine verste forestillinger har blitt materialisert.

 

Liverpool er et offensivt lag. Gjennom Benitez-tida var vi det hele tida i motsetning til hva mange mener. Vi prøvde i det minste hele tida, og det var det det ble lagt opp til. Med trollet vi har nå blir det lagt opp til det helt motsatte. Og det funker ikke. Det funket delvis med Fulham (men ikke i PL der de var nitrist kjedelige), men ikke for oss. Real Madrid er åpenbart et offensivt lag. De prøvde å legge seg bakpå mot Barca og guess what det funket ikke. Spillerne fungerte ikke på den måten, laget fungerte ikke. Og det samme skjer nå, i hver eneste kamp for oss.

 

Nå har det gått så langt at selv om Hodgson skulle legge om sin filosofi så har han laget dype sår. Selvtilliten må jo være på bunn og viljen virker ikke til å være tilstede. Når spillerne går utpå banen har de i bakhodet alle de dårlige resultatene og som kjent sitter halvparten av fotballen i hodet, og halvparten i beina.

 

Jeg har null tro på at vi kvalifiserer oss til noe Europa-spill slik det ser ut og det kommer til å ødelegge ennå mer. Hvilke toppspillere vil til en klubb uten CL-spill når andre store klubber kan lokke med det samme pluss haugevis av penger? Alle spillere sier at det er de store kampene som er det mest motiverende. Og de største kampene finner man i CL.

 

Det er ikke kun Hodgson som har ødelagt, vi har slitt med flere ting, men alt har kulminert i hans elendighet. Ny trener og eier vil ofte bety et oppsving, men her har det som kjent gått nedover. Jeg vil rett og slett si at han er feil mann. Han passer ikke inn, han har bevist at han ikke får det til lenge nok nå og han må bort. Det er ingen ting som tilsier at ting skal bedres med han bak roret. 73 minutter er gått og Aurelio kommer inn for Konchesky. Publikum klapper (for Aurelio). Jeg vil gråte.

 

Det er faen så vanskelig å walk on with hope in my heart med denne gjøken som trener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei Points. Ser du fortsatt har all grunn til å være fornøyd med livet. Siden slikt tull om Liverpool ikke provoserer meg, håper jeg du kan finne på noe mer kreativt neste gang. Lenge siden jeg har blitt imponert av både deg (egentlig aldri av deg) og Goldwing.

 

Forøvrig flott for deg at du har vært her siden 2002.

 

Og litt mer on topic: Roy!:-(

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...