Gå til innhold

PL: Liverpool - Wolves. 29.12.10


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller, Ward kommer til å spille spiss, så da møter dere en venstreback på topp som ikke har scoret på 4 år.

Wardy. :love:

 

Jinxens kraft. Ward er ræva, men fantastisk at han scorer i dag. Jarvis drakta jeg fikk til jul bringer tydeligvis lykke.

 

Maefteda og West Ham kan uansett glede seg til neste kamp, vi taper garantert, og Ward og Stearman er tilbake på vanlig nivå....

Lenke til kommentar

Hvor er entusiasmen? Innsatsviljen? Alt er planløst. Laget er stillestående, de spiller bakover istedenfor framover. Jeg er så lei av:

- rett-opp-headingene til Skrtel

- oppstoppingen til Johnson

- innleggende til Kuyt som går rett i nærmeste forsvarer

- Torres som mister ballen

- alle pasningene tilbake til Reina

- manglende bevegelse

- manglene offensivitet

- mangel på kommunikasjon

- rådløse Hodgson

- rotingen i forsvar

- ingen press på keeper

- ingen press i dueller

 

Og jeg savner en joker som Benayoun! Er han forresten helt ute hos Chelsea?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

ISKALD OFFSIDEFELLE! Tenk å gjøre slikt når man leder 1-0 to minutter før slutt. Sykt.

 

Tenkte det samme selv.. helt rått, desverre for oss.

 

Dette er faktisk skandale. Dette er det desidert mest tragiske jeg noen gang har opplevd. Noen må ta ansvar her! Hodgson bør gå av, styret bør gi han sparken og spillerne bør nekte å ta imot lønn. Men er det noen som tar ansvar? Nei da... FUCK OFF, JÆVLA OVERBETALTE IDIOTER!!!

 

Har faktisk vært "positiv" i den forstand det går å være det under disse omstendighetene, men etter å ha sett denne kampen må jeg si at synet mitt har endret seg. Før denne kampen tenkte jeg at vi kunne la han sitte ut sesongen, men etter det LFC presterte idag må jeg si meg enig i at Hodgson bør gå av med en gang..

Lenke til kommentar

Benayoun er ute med skade, SuperP.

 

Kjip kamp, men jeg er så vant til dette. Hadde minimale forventninger før kampen så takler dette greit. Tror jeg skal sende regningen på PL-kanalene til spillerne og Hodgson.

 

Mens jeg er inne på temaet penger så skylder du meg en femtilapp kjære Smågal.

Lenke til kommentar

Trodde faktisk Liverpool skulle ta denne og begynne så smått på en poengfangst igjen, men dette ser ikke ut til å stoppe. Noe radikalt må gjøres, sesongen er halvspilt og tabellen sier 12. plass. Ender dere der er det takk og farvel til Torres i det minste og Reina og Gerrard er vel heller ikke interessert i å være uten europa-spill neste år. Drar disse sitter Liverpool igjen med et høyst middelmådig lag som strengt tatt bør være fornøyd med en plass på øvre del av tabellen. Det er det vel få Liverpool-fans som er interessert i.

Lenke til kommentar

Er det noen som klarer å finne noe positivt etter denne kampen da? Jeg kan nevne noe: Konchesky klarte seg faktisk veldig bra (rart at han ble byttet ut). Lucas fortsetter å bryte istykker motstanderens angrep. Igangsettingene til Reina er gode og offensive (velger da å glemme det øyeblikket han mistet hode og sparket rett til en motstander).

 

Ikke så mye positivt, men i alle fall ikke kølsvart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...