Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri helt klart for hva som er gode og onde valg i ME2 heller. Har ofte lagt merke til at dersom jeg spiller ren renegade, så får jeg paragon poeng fra intet.

Skrevet

Det jeg "sliter" med i Mass Effect-serien er at jeg i min renegade-gjennomspilling tenker at "åh, nå skal jeg være slem" - men å være renegade handler ikke om å være slem, det handler om å være streng og kompromissløs.

Skrevet (endret)

Ikke det inntrykket jeg har så langt, men har ikke kommet så langt.

Mordin kommer i hvert fall til å overleve :p

Endret av AltF4
Skrevet

Det jeg "sliter" med i Mass Effect-serien er at jeg i min renegade-gjennomspilling tenker at "åh, nå skal jeg være slem" - men å være renegade handler ikke om å være slem, det handler om å være streng og kompromissløs.

Eller realistisk og fornuftig.

Skrevet

Jeg vil si det stort sett er slik. Ja, ofte er Renegade-linjene til Shepard spydig formulert, men de er fortsatt mindre naive enn Paragon-alternativene.

Paragon: "Can't we all just get along?"

Renegade: "Get your shit together. This is a military operation."

Sums it up.

Skrevet

Jeg ender som oftest opp med omtrent like mye paragon som renegade. Kanskje hakket mer paragon da jeg prøver å være snill, men noen ganger er rett og slett renegade det snille valget i mine øyne.

Skrevet (endret)

Synes renegade er for mye "douchebag". I stedet for at Shepard er hard og kompromissløs så er han i mange tilfeller bare en stor kødd. Faktisk i så stor grad at man undres hvorfor noen i det hele tatt ønsker og omgås tullingen

Endret av C4STOR
  • Liker 1
Skrevet (endret)

det at folk omgås shepard har sikkert ingenting med at h*n har redda galaksen et "par" ganger :p

Endret av weebl
Skrevet

Eller at, hvis du er rundt ham, praktisk talt er udødelig for 90% av livet ditt, eller at du har tilgang til galaksens kraftigste våpen og kuleste strippeklubber.

Skrevet

Jeg vil si det stort sett er slik. Ja, ofte er Renegade-linjene til Shepard spydig formulert, men de er fortsatt mindre naive enn Paragon-alternativene.

Paragon: "Can't we all just get along?"

Renegade: "Get your shit together. This is a military operation."

Sums it up.

Mekanisk sett er jo ikkje Paragon særleg naivt. Du får veldig mykje meir TMS med å gjere ting konsekvent Paragon enn Renegade.

Skrevet (endret)

Ah ok. Da burde jeg vel faktisk rekke det, har en klar og en soldier level 18.

Klarer fortsatt ikke forstå hvordan det er mulig å tjene mer enn ~15 000 credits i løpet av én bronserunde. Fikk nylig litt over 70 000 poeng på en runde - og 15 600 credits.

ApacCAmCIAEzClI.jpg

Endret av AltF4
Skrevet

Var mykje poeng totalt for bronse å vere. Men ja, vil du ha meir peng må du opp på Silver eller Gold. Har forfremma mine to alt.

Skrevet

Får bygge opp noen karakterer og satse på litt høyere. Overraskende morsom flerspillerdel når jeg nøyer meg noen kamper om dagen.

Fikk promotet min andre karakter nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...