Gå til innhold

Hvem lager de beste spillene ?


Anbefalte innlegg

Ingen har nevnt EA.

Tenk hvor trist livet hadde vært uten battlefield, SSX, Fifa, Nhl, Need For Speed, Medal of Honor, The Sims og alle de andre kjente.

 

Electronic Arts gjør en kjempe jobb. :woot:

 

:lol: ok de har gode spill men de har jo penger så de kjøper bare opp konkurentene hvor blir morroa av da?

Jeg mener blizzard er best :woot: og westwood helt til EA kjøpte dem opp :grumpy:

 

Westwood gravde jo sin egen grav med TS og RA2 så... og det var før EA kjøpte dem opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blizzard, bio ware, black isle, rockstar games, lucas arts, ubi soft, id , bethesda software++

 

de verste: EA og, eh, ja EA :grumpy:

 

De er langt fra verst, Fifa er jo kjempe morsomt, og need for speed er også bra..

 

før i tiden var de flinke. Men se nå; Fifa 2k3 må jo være et av de spilla som inneholdt flest feil og irritasjonsmomenter av alle spilla i 2002!

Generals også; nådde ikke Warcraft III til knærne

 

Nå har jeg riktignok ikke testet fifa 2003 på pc, men på xbox er det vertfall fantastisk bra..

Lenke til kommentar
Ingen har nevnt EA.

Tenk hvor trist livet hadde vært uten battlefield, SSX, Fifa, Nhl, Need For Speed, Medal of Honor, The Sims og alle de andre kjente.

 

Electronic Arts gjør en kjempe jobb. :woot:

 

:lol: ok de har gode spill men de har jo penger så de kjøper bare opp konkurentene hvor blir morroa av da?

Jeg mener blizzard er best :woot: og westwood helt til EA kjøpte dem opp :grumpy:

 

Westwood gravde jo sin egen grav med TS og RA2 så... og det var før EA kjøpte dem opp.

 

EA gir ut spill, men spillene er som oftest utviklet av spillutviklere som støtter seg på EA's produksjon od distribusjon.

 

Det koster enormt mye å gi ut spillet etter at det er ferdig, derfor bruker mange mindre aktører firmaer som EA, Interplay etc for å få spillene på markedet

Lenke til kommentar

Dette begynner for meg å minne fryktelig mye om en telletråd, og hvis tonen ikke vipper mer over på diskusjon(istedenfor å bare poste navn på et selskap) vil tråden bli stengt. Diskusjoner er helt greit, men å legge igjen et firmanavn og trykke post er ikke å diskutere.

 

Reglene sier klart fra om at vi ikke vil ha telletråder her på forumet. Bare en liten opplysning. Kos dere videre!

Lenke til kommentar

Blizzard og Westwood har nok laget mange av verdens beste spill. The Lost Vikings er konge! Westwood har desverre blitt dårligere med årene ettersom de gav seg ut på onlinemarkedet og ved dårlig patching og oppdatering så er spillene så og si ufullstendige.

 

Blizzard er jo kjent for å oppdatere spillene sine, f.eks. SC fikk ny patch etter 6 år.

 

De første Westwood spillene var mine favoritter, fra Command & Conquer til RA2. Eg leste ein plass at Red Alert 3 var i gjære, men det veit eg ikkje.

 

The Sims er det kjedeligste spillet eg noen gang har hatt, så da så! EA tar jo over Westwood og hvordan fremtidens eventuelle C&C spill kommer til å bli er umulig å forutsi, men ein ting MÅ EA forbedre seg på: Oppdatere spillene. De lager gode spill, som har potensiale for store ting, men etter noen måneder glemmer de det og lar det ligge fullt av bugs, ubalanser or andre irriterende faktorer.

 

For noen år siden: Westwood

Nå: Blizzard og Rockstar

 

StarCraft Ghost må bare bli bra!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...