Gå til innhold

Hvem lager de beste spillene ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Black Isle Studios har lagd en del fine strategi spill med Fallout serien og Baldurs gate.

 

Ikke for å nevne Icewind Dale

 

Blizzard er jo bare helt konge.... Kan nevne Warcraft III + Frozen Throne, starcraft ghost, world of warcraft, kan det bli bedre?

 

Valve med hl2, blir hl2 som jeg har lest så blir jo det også konge :D

Nå er jo ikke Starcraft: Ghost eller WoW ferdig ennå men. Kan jo også nevne Starcraft + Broodwar, Diablo 1 & 2 + LOD, Lost Vikings og Rock'n'Roll Racing.

Personlig vil jeg vente med å sette inn Valve på lista, ett spill kvalifiserer ikke, for min del.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at Blizzard ligger helt i toppen, men det er noe jeg lurer på.

Er det egentlig Running with Scissors som laget Postal og Postal2? Og har de laget noen andre spill, eller er Running with Scissors bare et cover navn for et annet selskap? Kanskje fordi de ikke vil ødelegge ryktet sitt med ultravoldelige spill som Postal? :shrug::shrug:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ellers har liksom alle utviklerne som "ikke kunne skuffe" (du vet da du  kunne kjøpe et spill usett bare fordi utvikler x hadde laget det) noen år siden,  store stygge skjelletter i skapet alle som en i dag...Origin, Blizzard, Lucasarts, Westwood, id, Raven,  3D Realms...

 

Hvilket spill skal være det store stygge skjelettet i blizzard sitt skap? Mulig jeg har missa en tittel, men alle blizzard spilla som er utgitt i nyere tid har vært kjempesuksesser

Lenke til kommentar
Ingen har nevnt EA.

Tenk hvor trist livet hadde vært uten battlefield, SSX, Fifa, Nhl, Need For Speed, Medal of Honor, The Sims og alle de andre kjente.

 

Electronic Arts gjør en kjempe jobb. :woot:

 

RIKTIG! ER litt enig med Jay, er omtrent abre utgivere dah! Ingen tvil om de fire beste: Pyro Studios (Praetorians, Commandos Serien++)

WestwoodEA Pacific (Generals, RA 1 og 2++)

Stainless Studios ( Empire Earth, soon Empires DMW)

Og selvfølgelig MicrosoftEnsemble Studios (AoE, AoM ++)

 

Noen som er uenige og spør: Blizzard din Boms!

Vel, Blizzard kommer på en svært god 5. plass. Jaja, litt streng blablabla!

Lenke til kommentar
Ingen har nevnt EA.

Tenk hvor trist livet hadde vært uten battlefield, SSX, Fifa, Nhl, Need For Speed, Medal of Honor, The Sims og alle de andre kjente.

 

Electronic Arts gjør en kjempe jobb. :woot:

 

:lol: ok de har gode spill men de har jo penger så de kjøper bare opp konkurentene hvor blir morroa av da?

Jeg mener blizzard er best :woot: og westwood helt til EA kjøpte dem opp :grumpy:

Lenke til kommentar
blizzard, bio ware, black isle, rockstar games, lucas arts, ubi soft, id , bethesda software++

 

de verste: EA og, eh, ja EA  :grumpy:

 

De er langt fra verst, Fifa er jo kjempe morsomt, og need for speed er også bra..

 

før i tiden var de flinke. Men se nå; Fifa 2k3 må jo være et av de spilla som inneholdt flest feil og irritasjonsmomenter av alle spilla i 2002!

Generals også; nådde ikke Warcraft III til knærne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...