Gå til innhold

Hvem lager de beste spillene ?


Anbefalte innlegg

jeg skal IKKE nevne noen som allerede er nevnt 131 ganger, selv om mange av de har min dypeste respekt. (you know who you are :D)

 

det jeg SKAL nevne er en perle av en utvikler. det er en skam at de ikke er nevnt. nemlig BUNGIE!

 

jeg kan nevne titler som:

 

Marathon

Myst

Oni

Hired guns (er ikke 120% sikker på at bungie står bak, men jeg tror det)

 

og deres nyeste kreasjon halo skal heller ikke skyves under en stol :)

 

bare så forbannet synd at de ble kjøpt opp av M$

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nintendo- Lager soleklart de beste spillene i verden, og har en gjennomgående kvalitet som overgår alle andre. Både first-party og second-party produskjonen deres er eksepsjonell, og har vært det i så godt som alle år. Har satt trendene de siste 20 årene og kommer til å sette trendene de neste 20 årene.

 

Valve- Har bare laget et fullt spill, men har gjort mer med det enn de fleste utviklere gjør i løpet av livet sitt. Virker som de bare tar gode beslutninger. Og hvis de greier å holde sitt løfte om Nintendo-aktig kvalitet(Noe de snakket om mye rundt H-L 1) er de definitivt de beste FPS utviklerne i verden.

 

ION storm- Har laget Deus Ex, og stjålet de fleste fra Looking Glass da de la ned. Trenger man noen mer grunn en det. Jeg mener, Looking Glass, altså.

 

Capcom: Production Studio 4- Resident Evil 0 og REmaken var mesterverk, P.N.03 et av de mest orginale spillene på år og dag(Om litt upolert), Viewtiful Joe er kongen, og Resident Evil 4 ser altfor bra ut.

 

Andre personlige favoritter: Remedy, Treasure, Rockstar North(Lemmings!), Blizzard, Black Isle, Raven, Amusement Vision, Square.

Lenke til kommentar
jeg skal IKKE nevne noen som allerede er nevnt 131 ganger, selv om mange av de har min dypeste respekt. (you know who you are :D)

 

det jeg SKAL nevne er en perle av en utvikler. det er en skam at de ikke er nevnt. nemlig BUNGIE!

 

jeg kan nevne titler som:

 

Marathon

Myst

Oni

Hired guns (er ikke 120% sikker på at bungie står bak, men jeg tror det)

 

og deres nyeste kreasjon halo skal heller ikke skyves under en stol :)

 

bare så forbannet synd at de ble kjøpt opp av M$

 

err, og du kunne glemme HALO i den rekken hvordan??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...