Gå til innhold

Håndball-EM for kvinner 2010! Arrangeres i Norge/Danmark


Latias

  

69 stemmer

  1. 1. Vinner Norge?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag heia eg faktisk på Sverige. Hadde vore meir spanande og interessant for sporten at Sverige vinn sitt første gull enn at Norge tar sitt femte. Kjekt å vinne, men kjekkare når det er kamp om det og andre lag vinn. Som med RBK i tippeligaen og 13 gull på rad.

 

Tippa at Norge vant med 5, noko dei gjorde, ingen overraskelse der. Sverige var gode i første omgang, men i andre var det liten tvil om kven som skulle vinne. Ein veldig underhaldande kamp og Sverige viste at dei var verdige ein finaleplass. Av alle lag har våre naboar imponert mest, ser fram til å følge med dei vidare framover. Veldig solide i forsvar, men mangler litt framover, massevis av potensiale. Merka kjøret på slutten etter eit lang mesterskap der Norge kunne kaste inn ferske spelarar.

Synd at Northug, Bjørgen og skiskytinggutta også vinner så mye. De bør la andre få prøve seg. Er man verdensbeste, så er man verdensbeste(i dette tilfellet europas beste) da må heller de andre lagene/utøverene bli bedre, ikke Norge som må gi etter.

Lenke til kommentar

*snip*

Synd at Northug, Bjørgen og skiskytinggutta også vinner så mye. De bør la andre få prøve seg. Er man verdensbeste, så er man verdensbeste(i dette tilfellet europas beste) da må heller de andre lagene/utøverene bli bedre, ikke Norge som må gi etter.

Vi er i Norge... Jantelovn står sterkt, og det er ikke lov å være best! :whistle:

Lenke til kommentar

Katrine Lunde Haraldsen, Gro Hammerseng, Nora Mørk, Camilla Herrem, Tonje Larsen, Kari Mette Johansen, Stine Bredal Oftedal, Karoline Dyhre Breivang, Heidi Løke, Linn Jørum Sulland, Tonje Nøstvold. :love: Har jeg glemt noen? :dontgetit:

Kari Aalvik Grimsbø, Mari Molid, Ida Alstad, Marit Malm Frafjord, Linn-Kristin Riegelhuth.

Lenke til kommentar

Synd at Northug, Bjørgen og skiskytinggutta også vinner så mye. De bør la andre få prøve seg. Er man verdensbeste, så er man verdensbeste(i dette tilfellet europas beste) da må heller de andre lagene/utøverene bli bedre, ikke Norge som må gi etter.

Ja faktisk, eg synest ikkje kvinnelangrenn og herreskiskyting er like interessant når eit knippe utøvarar er så suverene. Det er sjølvsagt ikkje snakk om at dei beste skal gje etter, men eg ser gjerne at det blir betre konkurranse og at Sverige hadde vunnet.

 

Har ingenting med janteloven å gjere, er snakk om underhaldningsverdien eg får ut av dette. At eg la min elsk på Gulldén kan sjølvsagt ha litt med saken å gjere...:whistle:..., men eg er oppriktig glad for at Sverige presterer så bra.

Lenke til kommentar

*snip*

Synd at Northug, Bjørgen og skiskytinggutta også vinner så mye. De bør la andre få prøve seg. Er man verdensbeste, så er man verdensbeste(i dette tilfellet europas beste) da må heller de andre lagene/utøverene bli bedre, ikke Norge som må gi etter.

Vi er i Norge... Jantelovn står sterkt, og det er ikke lov å være best! :whistle:

 

Janteloven er noe tull. Bare se på signaturen min.

 

Hater folk som lever etter den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...