Jakoozie Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Ubisoft går kreativt til verks for å hindre piratkopiering. Les mer
Psykonaut Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Genialt å lekke egne tilsynelatende bra versjoner, med irritasjonsfaktorer når man har kommet i gang med spillingen.
Malvado Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Dette er faktisk en av mange fine måter man kan gjøre det på for å i det minste gjøre piratkopieringen litt mer frustrerende. Det beste er om man har kunnet spillt ca 30-45 min før man har fått problemer og blitt fortalt at dette var en kopi
KKake Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Evt. fått spille helt til siste og avgjørende level.
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Ser for meg en utgave av Pokemon der alle Pokemonene stikker av og du blir spist av en forbipasserende Ursaring når du kommer til siste gym, med instant game over
AvidGamer Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Er et gammelt triks dette, som har blitt forsøkt flere ganger. Det fungerer dårlig. Tar ikke lang tid før de blir nuked.
Isbilen Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Faen, nå trodde jeg vi endelig skulle få Vuvuzela Hero.
AltF4 Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Ah, gammelt triks som alltid fungerer. Fantastisk!
Alkjeks Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Har aldri likt Ubisofts antipirattiltak, men dette var både kreativt og genialt!
Bytex Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Pfft, det går to dager så har hackerne funnet koden og omgått den, så spillet blir normalt igjen. Og lagt ut på alle torrentsidene.
ovrebekk Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Problemet er kommentarfeltet på torrentsidene. Det er som regel bare de første nedlasterne som "går i fella" før noen informerer om det i en kommentar.
vikingkylling Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Interessant løsning, men vil aldri fungere i praksis. Jeg husker for eksempel da Sacred 2 kom. Forumene ble fylt opp og ned av folk som klagde over en idiotisk bug som gjorde at man sluttet å få experience etter et visst level. Problemet var at "buggen" var kopibeskyttelse. Det samme gjaldt i Red Alert 3, om jeg ikke tar feil. De fire første brettene fungerte helt fint, men da sa det stopp.
Malvado Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Interessant løsning, men vil aldri fungere i praksis. Jeg husker for eksempel da Sacred 2 kom. Forumene ble fylt opp og ned av folk som klagde over en idiotisk bug som gjorde at man sluttet å få experience etter et visst level. Problemet var at "buggen" var kopibeskyttelse. Det samme gjaldt i Red Alert 3, om jeg ikke tar feil. De fire første brettene fungerte helt fint, men da sa det stopp. Kan jo nevne at flere av de som fikk disse problemene med Sacred 2 også eide originalen. Jeg fikk aldri spillet til å fungere tilfredstillende på Vista og selve med mange oppdateringer så sleit jeg både med Bluescreens og med problemer pga kopibeskyttelsen. Prøvde spillet ved en tilfelle nå på Win7 og med siste patch så fungerer det nå normalt, men selve innstalasjonsprossesen og patchinga var et mareritt her av en eller annen grunn (tok flere timer). Det er nettop derfor at man må lage bombesikkre metoder for at slikt ikke skal ødelegge for kundene, jeg har ingen ting imot at pirater blir straffet eller ikke kan fortsette etter et vist nivå , men dette må skje på en måte som er tydelig for kunden at det er pga kopibeskyttelsen og at de har en piratkopiert versjon.
vikingkylling Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Kopisperren i Sacred 2 gjør ikke annet enn at du slutter å få experience etter lvl 12 eller der omkring. De problemene du beskriver er vanlige bugs.
SemikolonP Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Interessant løsning, men vil aldri fungere i praksis. Jeg husker for eksempel da Sacred 2 kom. Forumene ble fylt opp og ned av folk som klagde over en idiotisk bug som gjorde at man sluttet å få experience etter et visst level. Problemet var at "buggen" var kopibeskyttelse. Det samme gjaldt i Red Alert 3, om jeg ikke tar feil. De fire første brettene fungerte helt fint, men da sa det stopp. GTA4-forumene blir fortsatt fylt av tråder der trådstarter klager over at han er full hele tiden
Anbefalte innlegg