Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi ikke jeg heller. 1
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner LLama fordi ikke jeg heller! Jeg liker Førde! Førde ser bedre ut enn Sogndal. Banner Stian for å ha mange planer! Det er bare èt prosjekt, har mange, mange flere! Endret 7. august 2011 av Stian Aarskaug
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Skrevet 7. august 2011 Banner Stain fordi jeg savner kjæresten min! 1
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Banner LLama fordi så, så. Hun kommer nok tilbake skal du se! Nu stikker jeg, fiskegrateng&potetfôringstid!
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Banner stian for at jeg har bestilt meg varer til 1599 kroner..
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Banner kammi for aalton kan poste bilde når.det kommrr.
Kammizez Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi jeg regner med at du snart dør fordi du savner Vida, sant? 1
Kammizez Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi ja, jeg er synsk, men jeg hadde satt pris på om du ikke snakket om mitt talent slik at alle hører det.. 1
Aalton Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Banner kammi for å ha et unikt talent som jeg ikke kan si hva er
Aalton Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Banner fsk fordi, kveld.. Jeg tror Latias mente det å dø litt for seriøst, jeg er bekymret nå 1
Aalton Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner fsx fordi det må han nesten si selv, han oppga ingen grunn Endret 7. august 2011 av Aalton
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi la du merke til LLamas utsagn øverst på denne siden om at han savnet Vida? Har du lagt merke til at dette er normalt mellom dem? Og at tidspunktet mellom når meldingene ble skrevet er liten, noe som tyder på at meldingene har relevans og dermed er tilknyttet? Ser du sammenhengen? I tillegg faktumet at en apekatt kunne sett sammenhengen (no offence Aalton). En ting til, synske folk vet, Kammizez trodde! Kammizez påstand om at han er synsk er dessverre (for han), ikke korrekt. Jeg dømmer Kammizez herved for løgn! Lawyerd! :ccol: [EDIT] Kom igjen folkens, ser dere ikke sammenhengen? LLama er borte fra turteldue, LLama derfor savne turteldue! Endret 7. august 2011 av Stian Aarskaug 1
Aalton Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Banner fsk fordi Stian kommer med kloke ord, dog jeg var vel fullstendig klar over sammenhengen, jeg er tross alt ikke dum. Men jeg har da grunn til bekymring uansett, det er ikke ofte han går så lenge uten å si noe her på kveldstid 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå