Gå til innhold

Kamptråd: Blackpool vs Manchester United (PL)


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Noen som har oppdateringer på Evra og Carrick? Evra-byttet var sikkert taktisk, men hadde ikke gjort meg noe om O'Shea fikk starte på venstrebacken. Hadde en fin kamp i går, noterte seg også for to assists. Håper Carrick blir klar (evt. Scholes), for jeg orker virkelig ikke Fletch/Gibbo i en slik kamp.

Lenke til kommentar

Fletch - Gibbo? Det MÅ no vel evt bli Fletch - Ando? (Evt Gibbo - Ando, men håper vi slepper det.) Hadde vore kjekt å sjå Scholes og Anderson saman på midten, men sjølv om at Scholes er ganske holdande på midten, så ville det nok fort blitt litt veikt bakover, om Anderson skal halde fram som han har gjort. Håper verkeleg vi får til ein overbevisande prestasjon borte i morgon, men eg har inga tru på at Blackpool og Holloway blir nokonslags walkover. Er på vei heim frå jobb til etter førsteomgong, så på ein måte håpar eg vi har punktert kampen til då, men samtidig hadde det vore greit om vi avgjorde alt og scora bøttevis med mål i andre.

Lenke til kommentar

Jeg tror Blackpool kommer til å angripe oss så jeg tror det blir veldig viktig å ha det defensive i orden her. Fletcher - Carrick hadde vert optimalt. Vi skulle ha hatt Park også.

 

En defensiv Rooney sammen med Hernandez med Nani på den andre kanten så har vi flott kontringstyrke på topp.

Lenke til kommentar

En defensiv Rooney sammen med Hernandez med Nani på den andre kanten så har vi flott kontringstyrke på topp.

Ja, vrak toppscoreren i Premier League bare fordi vi spiller på bortebane. Gi spissene defensive roller slik at vi kan safe inn til en ny uavgjortkamp borte. Sats alt på kontringer, bare fordi vi spiller borte. Vi skal møte Blackpool ffs, ikke Barcelona på Camp Nou.

 

facepalm.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

En defensiv Rooney sammen med Hernandez med Nani på den andre kanten så har vi flott kontringstyrke på topp.

Ja, vrak toppscoreren i Premier League bare fordi vi spiller på bortebane. Gi spissene defensive roller slik at vi kan safe inn til en ny uavgjortkamp borte. Sats alt på kontringer, bare fordi vi spiller borte. Vi skal møte Blackpool ffs, ikke Barcelona på Camp Nou.

 

facepalm.jpg

 

Og Blackpool er ikke i stand til å slå oss? Nei hiv alt i angrep. Å slippe inn mål betyr ikke noe alikevel :roll:

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om å "hive alt i angrep". Vi spilte med moderate backer og en holdene midtbane i Carrick/Gibson mot Birmingham f.eks. Det resulterte i 5 fremover, overkjøring i alle ledd, defensivt bunnsolide og clean sheet, med én (eller max to) stakkarslig(e) sjangse® til BHam i annen ende. Det fungerte strålende. Sarkasme-argumentene dine holder ikke mål, da 6 av 11 spillere har tydlige defensive oppgaver i en standard 4-4-2 for United. 5 av 11 (Anderson, Giggs, Nani, Rooney, Berbatov. I den rekkefølgen) er i all hovedsak offensive spillere og blir betraktelig dårligere da de flyttes bakover. Det er snakk om et lagspill og for mye defensive fibre blir bevist gang på gang at ikke funker.

 

Og seriøst. Uansett hvor mye Blackpool har imponert i år så skal United gruse de enhver anledning, både borte, hjemme, på Mars og på månen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...