aldrimerforum Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 For ei stund.. og.. Neida ikke i protest.. Skal være vekke fra alt som heter PC og internett i 1 1/2 måned :o
Arctic Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Hva skyldes dette fraværet fra dataen? Åsså så fuckings lenge! :o Jaja, du for ha en god sommer! 8)
Gjest mafister Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Vær litt koselige da. Torgeir ville nok bare ha en ha det-klem.. :wink:
Tele-Harry Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 vi skal nok klare oss uten deg en liten stund *betyr jo ikke at du ikke blir savnet, selfølgelig*
PoL-E Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 hadet da.. gamle ørn *tåre i øyet* ta en kjeks på veien dit du skal Cheers PoL-E
aldrimerforum Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Skrevet 30. juni 2003 Vær litt koselige da.Torgeir ville nok bare ha en ha det-klem.. :wink: Hepp!
danilovic Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Vær litt koselige da.Torgeir ville nok bare ha en ha det-klem.. :wink: Skal alle som stikker en tur vekk fra forumet lage en ny thread om det da? Topic: fondus stakk på skolen! Si hadet! Topic: Blod forlater nå forumet til fordel for jobben i en time. Topic: Arctic drar på internettløst LAN i helga. Bla bla bla. Det scenarioet er det verst tenkelige.
KjellV Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Vær litt koselige da.Torgeir ville nok bare ha en ha det-klem.. :wink: Skal alle som stikker en tur vekk fra forumet lage en ny thread om det da? Topic: fondus stakk på skolen! Si hadet! Topic: Blod forlater nå forumet til fordel for jobben i en time. Topic: Arctic drar på internettløst LAN i helga. Bla bla bla. Det scenarioet er det verst tenkelige. Men for å holde meg til topic: Ha en fin tur Stø! *suss på kinnet* PS: Hils til feriebitch'n da!
Roberto Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Topic: Arctic drar på internettløst LAN i helga. Save me Jebus!!
fondus Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Skal alle som stikker en tur vekk fra forumet lage en ny thread om det da? Topic: fondus stakk på skolen! Si hadet! Topic: Blod forlater nå forumet til fordel for jobben i en time. Topic: Arctic drar på internettløst LAN i helga. Bla bla bla. Det scenarioet er det verst tenkelige.
JoeDohn Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Endelig slipper vi den avataren en stund... God tur, ja!
b-real Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 neida skal være seriøs jeg . . . . . . Neida...men ha en god tur uten Inett da =)
Croyfer Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Hadetbra da! Jeg skal tenke på deg hvær gang jeg trykker "OK" og legger inn enda en opst på forumet
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2003 Skrevet 1. juli 2003 Hadet då torgeirs. Ka og kor skaL du forresten? 1.5år? omfg! Han skal forlate hw.no i ett og halvt år så da gjør det ikke noe med en tråd om dette sosohal. klage klage klage.... :riste på hodet:
Anbefalte innlegg