Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig i at det er lite å gjøre etter 50. Jeg er også enig i at de har brukt vanvittig mye ressurser på å voice' quests som hovedsakelig er som quests i de fleste andre MMO'er. Drep X ditt, samle Y datt. Og at dette fremstår som ganske meningsløst for alle andre enn den mest innbitte Star Wars fan som på død og liv skal gå igjennom alle planetene.

 

Men BioWare har aldri lagt skjul på at det er en historie-drevet MMORPG. Så når du sliter ut spacebar-tasten din for å komme til nivå 50 på et nylig utgitt spill som foreløpig og hovedsakelig handler om ferden ifra 1-50 så er det i utgangspunktet ditt problem, synes du ikke?

 

Det er som å jukse deg gjennom et spill og klage på manglende utfordring. Innholdet er der hvis du gidder å spille det. Men du gidder ikke - så hvorfor klager du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig i at det er lite å gjøre etter 50. Jeg er også enig i at de har brukt vanvittig mye ressurser på å voice' quests som hovedsakelig er som quests i de fleste andre MMO'er. Drep X ditt, samle Y datt. Og at dette fremstår som ganske meningsløst for alle andre enn den mest innbitte Star Wars fan som på død og liv skal gå igjennom alle planetene.

 

Men BioWare har aldri lagt skjul på at det er en historie-drevet MMORPG. Så når du sliter ut spacebar-tasten din for å komme til nivå 50 på et nylig utgitt spill som foreløpig og hovedsakelig handler om ferden ifra 1-50 så er det i utgangspunktet ditt problem, synes du ikke?

 

Det er som å jukse deg gjennom et spill og klage på manglende utfordring. Innholdet er der hvis du gidder å spille det. Men du gidder ikke - så hvorfor klager du?

 

Utfordringene er ikke der, innholdet ligger kun i voice actingen (har ikke skippet noen av questene) og det er en stor mangel på variasjon.

Lenke til kommentar

På alten min skippet jeg mye, alt jeg allerede hadde gjort bortsett fra noen quests jeg skippet på main eller class quests :)

Men nå holder jeg meg gående med HM og Ops. Vi er nå ikke hardcore. Så vi har fortsatt Nigthmare på listen vår.

Ja, det er for lite å gjøre som 50. Prøver jo litt WZ innimellom, men når 85% av Republic er amøber hjelper det ikke stort.

I går samlet alle seg på venstre kanon på Alderaan, og pratet om hva de skulle spille i D3.....

Og som regel sier Ops Leader at man skal kjøre "2 left og rest mid"- det vil si, vi skal tape! Og han steller seg da på left, og roper at alle andre suger balle fordi de aldri hører etter osv osv. Mens han står og håver inn defending på left. Wo. Ho.

 

Men men, med morsomme folk i guildet har vi det som regel gøy :)

Lenke til kommentar

Men så er ikke SWTOR det eneste mmo med liten variasjon osv...

 

Det stemmer og jeg har tenkt mye på det men SWTOR hadde så mye potensiale og de kunne implementert andre og 'forfriskende' funksjoner i spillet enn masse fancy cutscenes.

 

Guild Wars 2 ser ut til å ha klart alt på en gang. Voice acting, shortcuts og mye variasjon (som jeg har sett fram til nå).

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

WoW klarer vel fint å ødelegge seg selv? :tease:

 

Jeg tenker at når 1.3 og de merger servere kommer det nok noen tilbake :)

Dersom ikke Ranked PvP kommer før 1.3 da? O.o

Fortsatt, over 1 mill er godt.

Husker ikke tallene til lotro før f2p, men jeg synes det var folksomt der også, og de var vel godt under 1 mill.

Men nå har swtor tusenvis av servere da =/

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...