Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg tenker at når 1.3 og de merger servere kommer det nok noen tilbake :)

Dersom ikke Ranked PvP kommer før 1.3 da? O.o

Fortsatt, over 1 mill er godt.

Husker ikke tallene til lotro før f2p, men jeg synes det var folksomt der også, og de var vel godt under 1 mill.

Men nå har swtor tusenvis av servere da =/

Helt enig, merging av servere er ett snarlig must. Begynner å bli kjedelig med max 30 stk i republic fleet og max 10 på planetene. (Ludo Kresh)

 

Ett spørsmål: Har det vært noen endringer på GTN, jeg finner ingenting... (low-levelish) lv 10-30. Ikke no crafting materiale, eller mods. (kan være serveren)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel det alle lengter etter? Følelsen jeg fikk av lotro som var mitt første mmo. Det skjer aldri igjen. Alle andre MMO'er blir som regel "been there done that"-følelse, men en liten ettersmak av noe nytt. Jeg digger swtor, men jeg har aldri fått den samme følelsen som i lotro. :)

Lenke til kommentar

Du vil aldri få tilbake den første følelsen med WoW, fordi du allerede har opplevd det med WoW. Alt annet blir bare målt opp mot den følelsen, og ingenting vil kunne måle seg.

 

Det er som å spille retro-spill pånytt 20 år etter. Du husker alle timene du satt og grindet og bantes og ropte til TV'n, men elsket hvert sekund av det. Og når du prøver det igjen nå er du lei etter 10 minutter og browser videre i den gigantiske snes-collection torrenten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel det alle lengter etter? Følelsen jeg fikk av lotro som var mitt første mmo. Det skjer aldri igjen. Alle andre MMO'er blir som regel "been there done that"-følelse, men en liten ettersmak av noe nytt. Jeg digger swtor, men jeg har aldri fått den samme følelsen som i lotro. :)

Samme her, men Guild Wars 2 er pretty close til de følelsene jeg har fått i LOTRO. Etter jeg spilte betaen som var for noen helger siden, så har det faktisk vært vanskelig å returnere til LOTRO. Jeg driver for tiden med propaganda for å få overført kinshipet mitt i LOTRO til Guild Wars 2. Det fungerer strålende so far ^^. Men er indeed noe unikt med den første gangen.

Lenke til kommentar

Det er ikke første gangen lengre, derfor vil "den følelsen" aldri komme tilbake heller. Du bare måler de nye opp mot den gamle hele tiden.

 

Er vel det disse ekstrem-sport fanatikerne gjør, gjør syke ting for å finne den nye high'en hele tida istedet for å prøve å få den gamle tilbake.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ble netopp 50 etter 4 måneders spilling :D Npr jeg ble 50 fikk jeg utrolig mange dailies og weeklies... Spørsmålet mitt er, hvor lang tid bruker dere på å gjøre alle daily og weekly? Og får du mye credits? Kan bare spille i helgene, så kan ikke teste ut selv. Også, er det vanskelig å få operations uten guild? Er uten guild og ikke mange raide guild vil ha meg pga. jeg bare kan være på i helgene...

Lenke til kommentar

Du burde vel klare fint å finne ett Casual guild?

Vi er ett ganske casual guild, og vi raider Torsdag (Story Mode) Fredag (HM EV og KP) og Lørdag(-Søndag) (Denova).

Med mindre vi er superunike så burde det finnes flere sånne guild der ute :p Bare ikke like awsome som oss ofc!

 

Daily har jeg aldri likt, så jeg vet ikke, men trur de bruker 1-2timer på alt utenom Black Hole. Det er solo. Med full gruppe på 4 stk går det fortere.

Lenke til kommentar

Takker. Jeg er en DD Juggernaut,h ar nå full recruit gear med battlemaster sverd, men bare 1 columi bracer. Har gjort 1 HM nå, som er black talon. Er det noen spesiell forskjell på HM FP annet enn tid? Dropper det ulike ting i flere FP? Er det flere bosser som dropper loot i andre FP?

Lenke til kommentar

I HM så har hver eneste siste boss et Columi drop. Black Talon er vel det samme som Esseless tenker jeg.

 

Esseless/Black Talon = Bracers

Directive 7 = Leggings/boots

Kaon Under Siege = Head

False Emperor = Chest

Ilum under siege = Offhand

Taral V = Gloves

Maelstrom = Boots/leggings

 

Derimot i Operations dropper hver eneste boss forskjellig stuff. Eller, de har alltid fast type drop, men husker ikke hvem som dropper hva :p Bare at Bonecrusher dropper Rakata/Columi head

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På alten min skippet jeg mye, alt jeg allerede hadde gjort bortsett fra noen quests jeg skippet på main eller class quests :)

Men nå holder jeg meg gående med HM og Ops. Vi er nå ikke hardcore. Så vi har fortsatt Nigthmare på listen vår.

Ja, det er for lite å gjøre som 50. Prøver jo litt WZ innimellom, men når 85% av Republic er amøber hjelper det ikke stort.

I går samlet alle seg på venstre kanon på Alderaan, og pratet om hva de skulle spille i D3.....

Og som regel sier Ops Leader at man skal kjøre "2 left og rest mid"- det vil si, vi skal tape! Og han steller seg da på left, og roper at alle andre suger balle fordi de aldri hører etter osv osv. Mens han står og håver inn defending på left. Wo. Ho.

 

Men men, med morsomme folk i guildet har vi det som regel gøy :)

hahah "han steller seg da på left, og roper at alle andre suger balle fordi de aldri hører etter" den der minner om meg... Jeg er utrolig lei av hjernedøde spillere overalt... Og det MÅ stå noen å defende øst/vest mens andre capper mid eller den andre siden, ellers blir du ninjad... Trenger ikke 2, men jeg er så lei av at jeg for det meste er den eneste som defender vårt første punkt, mens alle bare går som zombier og prøver å cappe 3 eller kjemper langt fra turrets for å få kills... Etter 1.2 synes jeg det har blitt mye bedre med lag spill, nå veileder jeg som oftest ikke lengre, bare rapporterer om incommings, jeg elsker wz nå! Folk er også mye mer oppmerksom på hvem som bidrar mye med laget, og gir ut MvPs, og hva er det med healere som klager på nerf? Laget min første healer(sorc), er lvl 22 nå og healer som bare faen, ingen problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...