Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

jaja.. Tenkte å prøve swtor igjen, mest for teste 1.2 og få en pet. Men da jeg har fått ny mobil og hadde en gangs kode program på den gamle telefonen, viste det seg vanskelig. Sendte mail til support, men fikk svar at jeg måtte ringe til tyskland. Fortalte at det ikke kom på tale da det er noe dyrt med mobil telefon, og spurte om det virkelig ikke var mulig å få hjelp via mail/live chat osv men neida.

 

Erfaringer med å ringe livechat til noen som snakker gebrokken engelsk kan fort bli en lang og dyr telefonsamtale. Så skal nokk mye mer enn patch 1.2 til at jeg kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg også sakt opp suben. Jeg likte spillet, men har snart beta tilgang til TSW + at jeg spiller DC universe online aktivt, har ikke tid til 3 mmo`s. Så jeg valgte DCuo over SWtor, og så får jeg se om jeg resubber viss TSW eller eventuelt GW2 ikke holder mål.. Jeg fikk da en mnd med spilletid da, kanskje jeg ombestemmer meg :)

Lenke til kommentar

jaja.. Tenkte å prøve swtor igjen, mest for teste 1.2 og få en pet. Men da jeg har fått ny mobil og hadde en gangs kode program på den gamle telefonen, viste det seg vanskelig. Sendte mail til support, men fikk svar at jeg måtte ringe til tyskland. Fortalte at det ikke kom på tale da det er noe dyrt med mobil telefon, og spurte om det virkelig ikke var mulig å få hjelp via mail/live chat osv men neida.

 

Erfaringer med å ringe livechat til noen som snakker gebrokken engelsk kan fort bli en lang og dyr telefonsamtale. Så skal nokk mye mer enn patch 1.2 til at jeg kommer tilbake.

Ring via skype til gratisnummeret?

 

Mange her som kun skriver en post i tråden for å enten kommentere hvorfor dem ikke kommer tilbake, eller for å kommentere at dem stikker..

Lenke til kommentar

Helt enig >< Mye klaging.

 

Guildet mitt har begynt så smått på Denova, fått ned de første (to) bossene. Altså Zorn og Toth. De var rimelig nasty, første gang :p Kom oss til tankene og ga etter hvert opp. De fleste begynner å fylle opp Rakata, og vi burde snart få ned Denova også tenker jeg :) Vi er casual guild da, så vi stresser ikke med det :thumbs:

Lenke til kommentar

ja dere har vel rett.. I denne tråden er det så mye som skjer at vi som diskuterer om/vis vi skal komme tilbake ikke hører hjemme her :s

 

Tråden heter "Star Wars The Old Republic - Tråden" og da må dere fint akseptere diskusjon rundt dette spillet, selv om det er folk som ikke vil spille lengre eller om de skal spille mer. Står INGENTING om at det er kun de som faktisk spiller spillet som får diskutere her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke sagt noe på å akseptere diskusjonen rundt det, men det er som regel et utsagn og så ser man seg ferdig med å si noe. ;)

 

Både progressteamet og casualteamet til Impetus Norvegicus har cleara Denova Story Mode, progressteamet begynner med Zorn og Toth HM imorra etter et par forsøk på torsdagen. Gler mæ!

Lenke til kommentar

Tips på boss nummer 2? :)

 

Edit; på storymode :p

En hel haug av ting, kommer annpå hva dere sliter med :p To stykker til å soake Double Destruction, og disse to MÅ bort fra fronten på Stormcaller asap etter å ha fått debuffen. Ha en tank til å løpe rundtomkring under shield-phase(når man må stå under skjolda), slik at disse stavene ikke treffer innafor det ene skjoldet og dreper de 4. Vi tok tankswap når Firebrand-tanken fikk debuffen, gikk fort og greit. Ellers er det egentlig ikke så veldig ille, bare folk holder seg unna avoidable raid-damage. :)

Lenke til kommentar

De vurderer faktisk nå å slå sammen servere for å "opprettholde ett stabilt og sunt community"

 

 

Og vi har problemer med soakingen egentlig, vi har ikke helt forstått hvordan vi gjør det :p Men vi er casual, har 2 raids oppe på en gang, men ingen "elite team" selv om vi kunne hatt det :p men vi satser på at all skal få lov å raide

Lenke til kommentar

For min del er det "ok" nå. Det kan være mye bedre ja. Følelsen at guildet mitt er det eneste i universet blir litt teit ^^ Men jeg håper egentlig også på ett server merge. Jo fler jo bedre håper jeg på :)

 

 

hittil er jeg storfornøyd med alt bioware har gjort. (bortsett fra nerfen av sage:P) Oppdateringer kommer ganske ofte.

Det har egentlig kommet så mye at jeg ikke har rukket å vært med på Tatooine World Event :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...