Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alvene og dvergene startet i Ered Luin, hobbitene startet i The Shire og menneskene i Breelands. Når det gjelder levels er et vanlig problem at vi får alt for mye XP, så å gå opp i level er bare irriterende, og ikke noe å faktisk føle at man har jobbet for. Jeg kan glatt gå opp til lvl 20 i LotRO på noen få timer. Poenget er at skal vi sammenligne det med Old Republic har du lekt deg på de fire startplanetene og fått for deg at det er lite variasjon i hele resten av spillet. :p

Lenke til kommentar

Nja, det handler om innlevelse og å "være jedi". Vi bare poengterer at det ikke akkurat er perfekt innlevelse i andre spill heller. LotRO lar deg spille som hobbiter, men du får ikke "være" en hobbit. I Old Republic får du spille jedi og sith, men du får ikke "være" en jedi eller sith. Dvs det er fint liten forskjell hvilken av dem du velger. Jedi Coucelor kaster stein og Sith Inquisitor bruker Force Lightning, men det er akkurat samme skill med akkurat samme effekt. Du kan være slem jedi og snill sith om du vil, så hva er poenget med å velge mellom dem annet enn hvilke planeter du får dra til? Det kunne vært gjort mye, mye bedre.

Lenke til kommentar

Når er det den nye patchen kommer ut, skal prøve å spille igjen da, har hatt pause i noen måneder nå. Synes også det burde komme en search for oppdrag der man trenger flere spillere, står som regel å venter på en healer, den kommer selvsagt aldri så ender at eg forsette med quest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Dette er vel ikke SWTOR diskusjon?!

 

Har 1.2 kommet til test server? Vist ja, har noen testet det og kan forklare litt hva de synest om denne patchen?

 

Ja det er ute på PTS. Jeg har testet Trooper opp til 32. Ser bra ut så lang, noen småbugs i siste del av Act 1 men ingenting drastisk, Generelt virker det bra, crew skills er blitt vesentlig bedre bl.a., Man får sprint fra level 1, gjør det lettere å levle den første tiden. Ellers noen justeringer på de fleste klasser men så langt jeg kan se er det ikke noen som man ikke venner seg til (for Trooper ihvertfall). FPS er generelt bedre, og tekstur på spillere er *vesentlig* bedre enn før. Har bare 1 legacy nivå på PTS så kan ikke si så mye om den delen.

 

Endelig er det forøvrig mulig å få kjøpt moddable bracers og belter for Sentinel også, yay ;)

 

Man kan bruke speeder inne på spaceports og de har kutta ut en del av "docking bay" mellomnivåene.

 

Har ikke fått testet end-game ting så der må du nesten se det som er å finne på youtube. Det er vel her det er mest nytt (ny operation, flashpoint, nytt nivå av utstyr etc).

Lenke til kommentar

takker for svar på 1.2 patch info. Noen som har testet pvp på test server da? Skulle det ikke komme rated "BG" og en ny BG?

 

EDIT:

 

wooho.. Ifølge denne filmen kommer rated Bg også for casual players (queue solo).

 

Vist dette kommer til live så kommer nokk jeg tilbake til swtor :)

 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

noen som har en sniper i lvl 50? isåfall er det vært å spille det? har levla en opp en til lvl 11. kan dere si/fortelle hva dere syns om classen og hvordan den er i pvp/pve?

 

Story er bra på sniper, men det er egentlig det eneste. Klassen er veldig squishy, samtidig er du et yndig offer for stealth classes. For ikke å snakke om at det er veldig lett for fiender å bryte LOS. Klassen har muligheter for god dps, men det hjelper lite dersom det andre laget har litt teamplay.

 

Spilet er avsluttet for min del, det er bare ikke underholdende nok. Men det var ihvertfall langt mer underholdende å spille sorc(50) og powertech(32). Sniperen min la jeg på hylla etter en stund som 50.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Gruer meg til å heale som Sage Seer etter 1.2 :cry:

 

I PvE er det i praksis snakk om justeringer i begge retninger som man kan tilpasse seg (krever litt mer ressurs-håndtering). Ift. PvP er det derimot/visstnok gjort større endringer som er en del av en større strategi i retning av å få mindre fokus på solo healing i warzones, dvs. bort fra at en healer kan overleve 3 eller 2 mot 1. Du må m.a.o. ha aktive støttespillere (f.eks en tank) for å overleve et fokusert angrep. Men jeg spiller i grunn ikke pvp, så dette er hearsay fra general chat på PTS serveren.

 

Har nådd Hoth på PTS nå (Commando dps) og har ikke opplevd større problemer. Får litt vel mange imperial schematics fra underworld trading, samt noen grafiske bugs her og der.

De største forskjellene er nok i endgame og i pvp tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Problemet med Sage Seer er vel at de mister Force Regen-skillen deres, eller, den gjør sånn at du tar skade selv, og da må heale deg selv med det du regenererte. Og du får også en debuff som gjør at Force Regen går tregere.. I lengre boss fighter vil det bli alt for vrient.. =/

 

Det tror jeg ikke du trenger å være bekymret for. Sager har bidratt til å cleare alt nytt innhold (op + flashpoint) - innhold som er *betydelig* vanskeligere enn det som eksisterer live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...