Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812387491234

De har fjernet ranked warzones under 24 timer etter de announcet release for patchen. Lurer på om de drikker, røyker hasj eller generelt er inkompetente...........

 

jaja, da kommer ikke jeg tilbake. Det var en av hoved tingene jeg ventet på. Noen som vet hvorfor de fjernet det?

 

QA, (aka "polish", også kjent som bugs) skrev de.

 

Du kan lese mer her http://www.swtor.com/blog/update-ranked-warzones-game-update-1.2

 

Det ble ytterligere fordypet i diverse dev poster

Endret av Slettet+9812387491234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Spørsmålet er hvorfor de fjerner det fra patchen så seint. De må jo ha visst om dette lenge?

 

vel, det var jo organisert testing av akkurat dette frem til en dag eller to før det ble annonsert. Jeg antar det har vært mye analyse + diskusjoner av resultatet i etterkant. I software bransjen er det ofte mye som skjer frem mot deadline. Dagen før er kanskje i overkant sent, men det er vel bedre enn å lansere noe som er broken? BW får pepper uansett hva de gjør så da velger de vel det minste av to onder. Personlig synes jeg kvalitet er såpass viktig at det veier tyngst.

Lenke til kommentar

Nå fortjener de også mye av denne pepperen de får. De skal selvfølgelig ikke slippe noe som ikke fungerer, men det er liksom tidspunktet dette kommer på. Regner med det er en del folk som resubba kun pga rated warzones, og når dette plutselig ikke kommer allikevel så vil jo de føle seg lurt. For min del har det ingenting å si, men skjønner godt de som er litt småforbanna på BW.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Nå fortjener de også mye av denne pepperen de får. De skal selvfølgelig ikke slippe noe som ikke fungerer, men det er liksom tidspunktet dette kommer på. Regner med det er en del folk som resubba kun pga rated warzones, og når dette plutselig ikke kommer allikevel så vil jo de føle seg lurt. For min del har det ingenting å si, men skjønner godt de som er litt småforbanna på BW.

 

Joda, er ikke helt uenig i det. Men det er jo andre store pvp-nyheter i patchen også, så "lurt" er et sterkt ord synes jeg. Vi snakker uansett om vel 100,- i måneden? Det er jo knapt en kinobillett i disse dager. Men behovet for en god nerdrage er åpenbart sterk hos mange ;)

Endret av Slettet+9812387491234
Lenke til kommentar

Betatesting er jo nettopp QA, det er den beste måten de kan teste ting i stor skala. Så at ting som er med i beta forsvinner før "release" er ikke noe bombe, da.

Meninga med testservere er jo nettopp å finne ut om ting funker eller ikke FØR de slipper dem ut til alle. Ikke at noen kule karer får spille alt innholdet før alle andre tapere.

 

Og nå vil jeg ikke påstå at de 5-6 folkene som skriver i denne tråden regelmessig er representative for hele SWTOR-communityet heller :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det med RWZ angår ikke meg, men syns det er et rimelig dumt trekk fra BW. Da kunne de heller utsatt patchen med en uke, eller lignende, for RWZ er blitt markedsført som en stor del av 1.2 i lang tid. Er nok som flere over sier, flere som har resubba pga RWZ som nå ser seg snytt. Pepperen dem får for denne avgjørelsen er velfortjent, å si at patchen kommer imorra, men uten en av de store tingene som mange har sett frem til blir for dumt.

100 NOK kan være mye for en person som f.eks. måtte velge mellom SWTOR eller WoW denne måneden. Eller lignende.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er hvorfor de fjerner det fra patchen så seint. De må jo ha visst om dette lenge?

 

vel, det var jo organisert testing av akkurat dette frem til en dag eller to før det ble annonsert. Jeg antar det har vært mye analyse + diskusjoner av resultatet i etterkant. I software bransjen er det ofte mye som skjer frem mot deadline. Dagen før er kanskje i overkant sent, men det er vel bedre enn å lansere noe som er broken? BW får pepper uansett hva de gjør så da velger de vel det minste av to onder. Personlig synes jeg kvalitet er såpass viktig at det veier tyngst.

 

joda, de får pepper uansett. men mange (inkludert meg) ventet på patch 1.2, og mest for pvp delen av den patch'en. Jeg ser at det var mange som resubba i går får å være klar til å pvp'e i 1.2 men no sitter de der uten rated. Selv ventet jeg til patch var live, for å ungå å resubbe for noe som jeg ikke kommer til å spille.

Lenke til kommentar
As a thanks for being one of our most valued players, every active account with a Level 50 character as of April 12th, 2012 at 12:00PM CDT / 5:00PM GMT, will receive thirty (30) days of game time** in appreciation for your support and loyalty.

 

http://www.swtor.com...icle/20120412-1

 

De kødder nå? Så om jeg har spilt siden EA uten å ha en karakter på lvl 50 får jeg ikke gratis tid selv om jeg har flere karakterer på lvl 30 til 40, men en som har spilt i kun to uker, har én karakter og nådd lvl 50 får en gratis måned? WTF?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234
As a thanks for being one of our most valued players, every active account with a Level 50 character as of April 12th, 2012 at 12:00PM CDT / 5:00PM GMT, will receive thirty (30) days of game time** in appreciation for your support and loyalty.

 

http://www.swtor.com...icle/20120412-1

 

De kødder nå? Så om jeg har spilt siden EA uten å ha en karakter på lvl 50 får jeg ikke gratis tid selv om jeg har flere karakterer på lvl 30 til 40, men en som har spilt i kun to uker, har én karakter og nådd lvl 50 får en gratis måned? WTF?

 

Hvis du leser videre ser du at folk som har spilt tidligere også får 7 dager gratis tid (uten invitasjon) for å teste ut 1.2. Gratis tid er skikkelig wtf altså.

Lenke til kommentar
As a thanks for being one of our most valued players, every active account with a Level 50 character as of April 12th, 2012 at 12:00PM CDT / 5:00PM GMT, will receive thirty (30) days of game time** in appreciation for your support and loyalty.

 

http://www.swtor.com...icle/20120412-1

 

De kødder nå? Så om jeg har spilt siden EA uten å ha en karakter på lvl 50 får jeg ikke gratis tid selv om jeg har flere karakterer på lvl 30 til 40, men en som har spilt i kun to uker, har én karakter og nådd lvl 50 får en gratis måned? WTF?

Er vel ment for de som har vært 50 en stund, og samtidig vurderer å slutte. Gi dem litt playtime for å utforske 1.2.

 

Det nye raidet var ihvertfall veldig kult, morsomme mechanics og utfordrende selv på storymode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...