Gå til innhold

Årets Medlem 2010! [NOMINASJONSTRÅD!]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil nominere amanita muscaria. Uvurderlig bruker i deppetråden, skjermkortdelen og når det gjelder overklokking. Pluss at han er en gjennomført grei fyr.

• Liker 2
Skrevet

Hepp!

Jeg avstår faktisk av personlig nominasjoner for min del, ellers måtte jeg nominere 99.99% av brukere. ^^

Fin og grei gjeng, alle sammen.

Mvh

:)

ps. ikke spør hvem de 0,01 % er...

• Liker 3
Skrevet

Det er meg, ikke sant? :(

Jeg visste det! Du liker meg ikke lenger du! :cry:

Dessverre må jeg skuffe deg nå, fikk ikke plass til deg iblant de 0.01 prosentene, ikke i denne omgang.. ^^

Det var snillt sagt, Jarmo :)

Takk, takk, sannheten tåler dagens lys.. ;)

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg bare lurer på, hva skjer viss en person blir nominert flere ganger? ingenting?

Skrevet

Jeg bare lurer på, hva skjer viss en person blir nominert flere ganger? ingenting?

Nada. Man stemmer ikke eller noe i denne omgang og man blir bare oppført en gang.
Skrevet

Nominerer Krikkert.

Dominerer juss delen av forumet med et ustoppelig pågangsmot. Har lest rund 50 sider fra juss forumet å krikkert har gjort en strålende innsats. :)

Nominerer Norbat

Dominerer antivirus delen av forumet, har selv funnet hjelp i hans innlegg flere ganger. Har fått en del frukt for å fjerne virus i klassen min nå takket være deg Norbat :) I tillegg har jeg hatt egne virus problemer som jeg har fått hjelp med før.. :thumbup:

Nominerer Simen1.

Rett og slett fordi jeg ser saklige, gode innlegg overalt og som jeg personlig mener er en stor bidragsyter for forumet. :yes:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tusen takk Kjetil! :p

Jeg vil nominere Trondster for mange gode leseropplevelser i fotodelen det siste året. Det er selvsagt en haug med flere som fortjener ekstra ære, men det er vel som Jarmo sier umulig å nominere frem alle.

Redigert: Forumets sjøløve, SeaLion er ikke nevnt ennå. Han er også et must på lista over nominerte for sin innsats i snedige ting du lurer på og generell leseglede fra alle hans gode innlegg om alt fra tidsregning og elg til bildesign :)

Endret av Simen1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...