Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Rbk's mål nummer 2 var jo selfølgelig flaks. Helt på slutten av kampen. Det avgjorde jo kampen.

 

At Per Ciljan Skjelbreid scoret et uviktig drittmål på slutten når kampen allerede var avgjort driter jeg i! Da hadde tromsø gitt opp uansett. Per Ciljan er uansett en overvurdert spiller som for det meste spiller støttepasninger. Glad den fjompen ikke er på landslaget!

 

Min bartevenner. Kom nå ikke her å si at mål nr 2 var ikke et typisk rbk mål.

 

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

 

Mitt tips, slutt å røyk sokkene dine. :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da hadde tromsø gitt opp uansett

 

Ikke bare fornærmer du RBK i innleggene dine (noe som er helt greit), men er det nødvendig å gå til angrep på TIL?

 

Rbk's mål nummer 2 var jo selfølgelig flaks. Helt på slutten av kampen. Det avgjorde jo kampen.

 

Så alle avgjørende skåringer er flaksemål..

 

At Per Ciljan Skjelbreid scoret et uviktig drittmål på slutten når kampen allerede var avgjort driter jeg i!

 

..mens mål som ordnes på "redelig vis" er drittmål?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det Solskjær som skal bli seriemester i år?

Tihi. Er du seriøs?

 

Jada. Hvem ellers, liksom? TIL er for dårlige på bortebane. RBK er nok generelt for svake, vi så masse svakhetstegn i dag også. Er det noen andre lag som kan ta det?

 

Skal ikke avskrive TIL (og ikke engang RBK) ennå, men holder Molde som favoritt akkurat nå tror jeg.

Lenke til kommentar

Er det Solskjær som skal bli seriemester i år?

Tihi. Er du seriøs?

 

Jada. Hvem ellers, liksom? TIL er for dårlige på bortebane. RBK er nok generelt for svake, vi så masse svakhetstegn i dag også. Er det noen andre lag som kan ta det?

 

Skal ikke avskrive TIL (og ikke engang RBK) ennå, men holder Molde som favoritt akkurat nå tror jeg.

 

Vet ikke helt hvorfor du sier TIL er for dårlige på bortebane..? Nå var TIL ubeseiret til idag.(Ja, vet det stort sett var hjemmebane) Men TIL spilte bra, om ikke bedre enn RBK og hadde fortjent 1 poeng vertfall.

 

Men RBK vant, og sånn er nå det. Personlig vil jeg si de var litt heldige med selve målene, men angrepspillet opp mot målet var jo bra gjort så var ikke ufortjent :)

 

Surt, men måtte komme ^^ Har fortsatt tro på medalje vertfall, så sant ikke Kara forsvinner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...