Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Så ikke RBK-LSK i cupen i dag, men hørte at Henriksen hadde to grusomme taklinger, og burde hatt et soleklart rødt kort. At dommerne nå liksom skal prøve å vise at de ikke er blitt påvirket av Rekdal er nok ikke usannsynlig. Skulle ikke forundret meg om noe slikt vil være med på å gi RBK seriegull i år.

 

Så skal det sies at dommeren lot LSK spillerne sparke ned RBK spillerne flere ganger før de fikk kort også. Den første av Henriksen synes jeg ikke kvalifiserte til gult kort, hvis så skulle mange andre ha fått kort også. Hadde Skjerven kledd seg i rødt i går, slik som de andre 11 hadde jeg forstått mye av dømmingen hans i går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekstremt mye kudos for de som har forlatt sine stillinger etter salget, MEGACREDS på vei i posten. Er altfor mange idioter som har så sterke meninger i mot det som skjer men de bli bare sittende i godt betalte stillinger fordi det er så behagelig, er når folk begynner å levere inn oppsigelsene sine det faktisk kan skje noe med hele systemet (Gjelder forsåvidt alle arbeidsplasser) - kan nok føre med seg en stor shit storm det her ja. Og det håper jeg inderlig det gjør.

Lenke til kommentar

 

Så skal det sies at dommeren lot LSK spillerne sparke ned RBK spillerne flere ganger før de fikk kort også. Den første av Henriksen synes jeg ikke kvalifiserte til gult kort, hvis så skulle mange andre ha fått kort også. Hadde Skjerven kledd seg i rødt i går, slik som de andre 11 hadde jeg forstått mye av dømmingen hans i går.

 

Strake bein med knottane først= gult kort. Henriksen gjorde dette på begge taklingane.

Lenke til kommentar

Så ikke RBK-LSK i cupen i dag, men hørte at Henriksen hadde to grusomme taklinger, og burde hatt et soleklart rødt kort. At dommerne nå liksom skal prøve å vise at de ikke er blitt påvirket av Rekdal er nok ikke usannsynlig. Skulle ikke forundret meg om noe slikt vil være med på å gi RBK seriegull i år.

 

Jeg ler. Du uttaler deg om situasjoner du ikke har sett engang, og oppsummerer det hele med at det er dommer-konspirasjon. Og du forventer å bli tatt seriøst? :roll:

 

Du kan le til du spyr for min del. Jeg oppsummerer ikke med noe som helst, jeg bare kaster ut et forslag til hvordan dommere blir påvirket psykologisk av uttalelser som den Rekdal hadde. Nevner ikke konspirasjon med et ord. Forventer du å bli tatt seriøst med slike stråmenn?

 

Moro at folk lot seg provosere, ihvertfall. Det gir vel en pekepinn på at det kan være noe i det jeg skrev. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...