Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ikke RBK-LSK i cupen i dag, men hørte at Henriksen hadde to grusomme taklinger, og burde hatt et soleklart rødt kort. At dommerne nå liksom skal prøve å vise at de ikke er blitt påvirket av Rekdal er nok ikke usannsynlig. Skulle ikke forundret meg om noe slikt vil være med på å gi RBK seriegull i år.

 

Jeg ler. Du uttaler deg om situasjoner du ikke har sett engang, og oppsummerer det hele med at det er dommer-konspirasjon. Og du forventer å bli tatt seriøst? :roll:

 

Du kan le til du spyr for min del. Jeg oppsummerer ikke med noe som helst, jeg bare kaster ut et forslag til hvordan dommere blir påvirket psykologisk av uttalelser som den Rekdal hadde. Nevner ikke konspirasjon med et ord. Forventer du å bli tatt seriøst med slike stråmenn?

 

Rekdal kommer med provoserende utsagn imot dommerene, og de svarer med å dømme fordel RBK for å bevise at de ikke blir påvirket? Det høres ut som en limsniffers konspirasjonsteori. Det eneste som provoserer meg er graden av idioti som preger norsk fotball og denne tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Rekdal kommer med provoserende utsagn imot dommerene, og de svarer med å dømme fordel RBK for å bevise at de ikke blir påvirket? Det høres ut som en limsniffers konspirasjonsteori. Det eneste som provoserer meg er graden av idioti som preger norsk fotball og denne tråden.

 

Merkelig at jeg må gjenta meg selv: Det er ingen konspirasjon jeg snakker om, det er en ren mental effekt. Dommere i Norge har vært ekstremt opptatt av å vise at de ikke gir etter for press helt siden jeg begynte å følge med. Du kommer forøvrig ikke med noen motargumenter annet enn å si at meningsmotstanderne er limsniffere og idioter. Føler man seg omgitt av idioti er det ikke alltid omgivelsene det er noe galt med...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du mener denne mentale effekten vil hjelpe RBK til seriegull. En teori som omfatter medholdsdømming for enkeltklubber. Som tilfeldigvis ligner på en identisk konspirasjonsteori som handler om at dommere og NFF favoriserer RBK. Beklager hvis jeg ordlegger meg feil, men det er såpass teit at det ikke er verdt å argumentere imot.

 

Rekdal sier det får å få litt oppstyr rundt seg selv og klubben. NFF og dommerstanden har ignorert hele greia. Denne medholdsdømmingen har altså trådd i kraft fordi Henriksen ikke fikk to gule kort? I en cupkamp? Jeg kjøper den ikke.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Du mener denne mentale effekten vil hjelpe RBK til seriegull. En teori som omfatter medholdsdømming for enkeltklubber. Som tilfeldigvis ligner på en identisk konspirasjonsteori som handler om at dommere og NFF favoriserer RBK. Beklager hvis jeg ordlegger meg feil, men det er såpass teit at det ikke er verdt å argumentere imot.

 

Rekdal sier det får å få litt oppstyr rundt seg selv og klubben. NFF og dommerstanden har ignorert hele greia. Denne medholdsdømmingen har altså trådd i kraft fordi Henriksen ikke fikk to gule kort? I en cupkamp? Jeg kjøper den ikke.

Rekdal er den eneste norske treneren søm tørr å si sin mening om NFF, og dommerstanden. Reka sier det mange supportere tenker, det skal Reka ha respekt for.

Lenke til kommentar

Så alle lag som møter Rosenborg føler de får dommern i mot seg?

 

Leste dette i et VG, for litt siden og det var faktisk Davy som sa det. "Grunnn til at RBK har fått så lite straffer i mot seg på Lerkendal de siste 20 årene er fordi motstanderlaget har vært så lite innenfor 16 meteren deres".

Lenke til kommentar

Litt artig sagt det der. :p

 

 

Uansett synes jeg det er latterlig på tingen Rekdal reagerer på. Tenk om Aalesund hadde fått en straffe slik som den Start fikk mot seg for et par runder siden. Jeg lurer på hva han hadde sagt da.

Det er i alle fall mye bullshit i det at RBK er favorisert av dommerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...