Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RBKs 5 "Golden Rules":

 

1: Du skal aldri tro at du klarte å vinne kampen ærlig og redelig.

2: Du skal aldri tro at du klarer en dritt.

3: Du skal aldri tro at du fortjener å få frispark eller andre avgjørelser i din favør, uansett hva som skjer

4: Du skal aldri tro at du fortjener å vinne.

5: Du skal aldri tro at fansen til det motsatte laget vil glemme å nevne dommeren som årsak for seieren.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Rosenborg har så jævla mye flaks på sin side at det er helt latterlig. Skjebnen(NFF) vil at Rosenborg skal bli seriemestre. Hadde jeg vært RBK supporter ville jeg hatt dårlig samvittighet når dere får flaksemål etter flaksemål!

 

Syntes oppriktig synd på Tromsø. De hadde fortjent 1 poeng idag.

Lenke til kommentar

Rosenborg har så jævla mye flaks på sin side at det er helt latterlig. Skjebnen(NFF) vil at Rosenborg skal bli seriemestre. Hadde jeg vært RBK supporter ville jeg hatt dårlig samvittighet når dere får flaksemål etter flaksemål!

 

Syntes oppriktig synd på Tromsø. De hadde fortjent 1 poeng idag.

 

Ja Ciljans mål og angrepsspillet som forårsaket 1 - 0 scoringen var virkelig flaks.

 

Forøvrig takk for at du bekrefter en av de Golden Rules, selv om jeg glemte å legge til at: "Du skal aldri glemme at RBK aldri har lov til å ha flaks, på tross av at andre lag kan ha det".

Lenke til kommentar

Rosenborg har så jævla mye flaks på sin side at det er helt latterlig. Skjebnen(NFF) vil at Rosenborg skal bli seriemestre. Hadde jeg vært RBK supporter ville jeg hatt dårlig samvittighet når dere får flaksemål etter flaksemål!

 

Syntes oppriktig synd på Tromsø. De hadde fortjent 1 poeng idag.

HVA var flaksemål denne kampen?

Lenke til kommentar

Rosenborg har så jævla mye flaks på sin side at det er helt latterlig. Skjebnen(NFF) vil at Rosenborg skal bli seriemestre. Hadde jeg vært RBK supporter ville jeg hatt dårlig samvittighet når dere får flaksemål etter flaksemål!

 

Syntes oppriktig synd på Tromsø. De hadde fortjent 1 poeng idag.

Cunt.

Lenke til kommentar

Rosenborg har så jævla mye flaks på sin side at det er helt latterlig. Skjebnen(NFF) vil at Rosenborg skal bli seriemestre. Hadde jeg vært RBK supporter ville jeg hatt dårlig samvittighet når dere får flaksemål etter flaksemål!

 

Syntes oppriktig synd på Tromsø. De hadde fortjent 1 poeng idag.

HVA var flaksemål denne kampen?

 

Karas andre. *tihi*

 

Hvilket igjen er litt merkelig, gudene vite hvor mange slike skåringer det er i løpet av en sesong, men det er kun i RBK sitt tilfelle at dette er flaks.

Lenke til kommentar

Rbk's mål nummer 2 var jo selfølgelig flaks. Helt på slutten av kampen. Det avgjorde jo kampen.

 

At Per Ciljan Skjelbreid scoret et uviktig drittmål på slutten når kampen allerede var avgjort driter jeg i! Da hadde tromsø gitt opp uansett. Per Ciljan er uansett en overvurdert spiller som for det meste spiller støttepasninger. Glad den fjompen ikke er på landslaget!

 

Min bartevenner. Kom nå ikke her å si at mål nr 2 var ikke et typisk rbk mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...