Gå til innhold

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D800 for 19 499,-, mot 18 735,- i nettbutikken.

CeWe fotobok til 349,- inkludert, da.

Wow, liksom...

Nå skal ikke jeg spikke fliser, men dette står i annonsen...

 

"Nikon D800 hus Før 19499 Kun 16999,- Max 15 stk"

 

;)

 

Spørsmålet er om man måtte ha ligget i telt hele natta utenfor butikken for å få sjans på noen av tilbudene ;)

Lenke til kommentar

Aah, der var det en til, ja. Så bare dagens tilbud først. (Page Down er oppskrytt...)

Jeg åpnet "Kampanjeflyer" og regnet med at det var alle tilbudene.

Det er i morgen D800 koster 16999,-, 15 stk burde holde en stund. Bankboka sier nei for tiden, alt annet sier ja.

Huff ja, farlig fristende.. Halv skatt i Desember, men det er noen uker til... Men veldig bra tilbud!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff ja, farlig fristende.. Halv skatt i Desember, men det er noen uker til... Men veldig bra tilbud!

Uten tvil et bra tilbud ja.... litt kjipern at man kunne "spart" to høvdinger på å vente tre uker, men jeg er allikevel meget fornøyd med min D800 :green:

 

Forøvrig var det ikke alt for mange folk når Japanphoto åpnet dørene i dag, men allikevel ble det litt kaos da køsystemet ikke fungerte. Var ikke alle som fikk hjelp i riktig rekkefølge ;)

Lenke til kommentar

Vurderte faktid det tilbudet klokka 18, men nå er det heltuaktuellt. De har jo samtidig lagt på prisen på den pakken som var på tilbud til 3333,- den koster nå 4395,- den kostet tidligere i kveld 3995,-

 

Synes ikke at det er så veldig til tilbud nå med objektivet uten VR.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...