Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Canon EF100/2,8 Macro USM, 2000kr, grei pris? (følger med lens hood, og uvfilter^^)

er fra bhphotovideo så er ikke norsk garanti på den

Endret av Bjørnli
Skrevet

Absolutt ikke noe å utsette på det. Kjøpte min for 2500kr eller så, og syns jeg fikk en veldig god pris. Vanligvis ligger de jo nærmere 3000kr, når de en sjelden gang ligger på bruktmarkedet.

Knallkjøp, så om du ikke kjøper den, tar jeg den glatt. :)

Skrevet (endret)

Crap! Det var der jeg skulle legge den også, tydeligvis ikke helt kontroll over meg selv. Beklager.

Poster den i riktig tråd.

Endret av Zahl
Skrevet

fikk en del tilbud på 2500 for min 85mm 1.8, men alle vil ha oppkrav, noe jeg nekter pga dårlig erfaring med det, så la ut for 2300 jeg, DA må da mange slå til, billigere enn de fleste pleier å legge ut

Skrevet

Jeg har sendt et par ganger på oppkrav, da har jeg forlangt forskut av oppkravsbeløpet så jeg ikke taper noe hvis ikke varen blir avhentet, aberet er at hvis ingen henter varen så går det drøyt 3 uker før du får varen igjen.

Skrevet

derfor jeg ikke sender oppkrav, uansett om man får betalt for portoen osv, så er man fortsatt uten varen i 3 uker og brått så har man ikke pengene fort, har brent meg så mange ganger på dette..

samt opplevd at overføringa fra posten til banken har tatt lang tid

forskuddsbetaling er mye bedre synes jeg

Skrevet

Jeg opplever at de fleste godtar forskuddsbetaling!

De fleste innser nok at oppkrav er en svindyr levning fra fortiden som bare har én part som ikke risikerer noe: Posten!

Jeg åpner for øvrig alltid sendingen foran postfunksjonæren for å ha et uavhengig vitne som kan bekrefte at hun/han så med egne øyne hva innholdet viste seg å være.

Forskuddsbetaling gir iallefall tryggheten av å ha et kontonummer som politiet kan spore opp eieren til hvis ikke pakken skulle dukke opp...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...